مجبور داخل آب و هوا فعالان در حال ساخت سر و صدا از اتاق نشیمن خود را

برای بسیاری از سال گذشته رهبری جوانان آب و هوا جنبشهای اعتراضی تحت سلطه گفتگو عمومی. گرتا Thunberg, جمعه ها بر

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399

برای بسیاری از سال گذشته رهبری جوانان آب و هوا جنبشهای اعتراضی تحت سلطه گفتگو عمومی. گرتا Thunberg, جمعه ها برای آینده و انقراض شورش به نظر می رسید به چرخش در جهان, صفحات اول.

با 2020, اما, آمد, رمان coronavirus و فراگیر قرنطینه سفارشات که مجبور فعالان بازگشت به خانه های خود. برخی نگران این جنبش خواهد سقوط از هم جدا. آنها نیست — اما این بدان معنی نیست که این یک کار ساده برای نگه داشتن آنها را در رفتن.

در فعالیت های تقویم, مارس 24 برنامه ریزی شده بود به یکی از بزرگترین اعتصاب سراسری روز. اما به جای تبدیل در فرد Thunberg نوشته شده یک تصویر از او ژاکت و کفش های بعدی معروف او به نشانه اعتراض. "در مواقع اضطراری شما باید برای انطباق و تغییر رفتار خود را," او هنوز توییتی. Luisa Neubauer, یک, آلمانی, فعال, مشترک یک عکس از خارج از مجلس فدرال در مجلس با اعتراض نشانه های گذاشته شده بر روی زمین در یک شسته و رفته سازند.

به عنوان جشن 50 سالگرد روز زمین شدند که در این هفته بلومبرگ سبز خواسته جوان آب و هوا فعالان از سراسر جهان در مورد خود تغییر واقعیت: چه نوع از مشکلات شما با آن مواجه بودند ؟ فکر می کنید چه اتفاقی خواهد افتاد پس از همه گیر است تحت کنترل در آورد? شما خواهد بود قادر به نگه داشتن رفتن ؟

انتقال دیجیتال

ساده ترین و واضح ترین راه برای انجام هر گونه تجمع بزرگ در سن ویروس است که آن را به حرکت آنلاین. انگلستان آب و هوا فعال Anna Taylor, 19, آیا مقدار از سازماندهی در اینترنت به هر حال نگه می دارد تا با فعالان دیگر که در راه است.

"اگر چه ما نمی برگزاری هر فرد در تظاهرات در این لحظه ما هنوز در تماس ماندن و فکر کردن در مورد چگونه ما می خواهم به اطمینان حاصل شود که این کشور می کند و بازگشت به کسب و کار به طور معمول" تیلور می گوید.

حرکات رشد آوردن افراد جدید که اغلب از طریق قرار گرفتن در معرض در رسانه ها. اما پس از رشد به اندازه برخی از جنبش ها و همچنین نیاز به نگه داشتن این افراد اخراج کردن. که شده است یک مشکل تا کنون برای کانادا فعال Emma-Jane Burian, 18, چه کسی می گوید که بیشترین تجمع اخیر او انجام شده از طریق ویدئو کنفرانس پلت فرم زوم شامل بیش از 900 نفر است.

با بسیاری از مردم در خانه گیر کرده برای آینده قابل پیش بینی فعالان امیدوارند آنها را برخی از زمان به منعکس کننده دولت از بشریت است. "مردم زمان کافی برای جذب اطلاعات و همه گیر آنها چیزی مربوط به در پتانسیل آب و هوا فجایع است که ممکن است رخ بشریت می گوید:" کامرونی فعال Nche طلا, 25.

دسترسی نابرابر

بزرگترین آب و هوا اعتراضات سال گذشته صورت گرفت در کشورهای توسعه یافته که در آن نگرانی عمومی در مورد تغییر آب و هوا به افزایش است. کسانی که در کشورهای در حال توسعه باید به مبارزه با دو چالش: پایین بودن سطح آگاهی از اثرات تغییر آب و هوا و دولت است که کمتر به تظاهرات.

همه گیر اضافه شده است یک سوم. در حالی که فرد در تظاهرات نیز در خود نگه دارد در این کشور محصور در خشکی از Eswatini (که قبلا سوازیلند) فعال رادنی Carval 30 و تلاش کرده است به رفتن نگه دارید آنلاین. "اکثریت سهامداران ما دسترسی ندارند به مقرون به صرفه و قابل اعتماد در اینترنت,," او می گوید.

تنها 60 درصد از مردم در 47 کشورهای کمتر توسعه یافته — یک گروه که شامل Eswatini و شامل کل جمعیت بیش از 800 میلیون دلار — تحت پوشش شبکه تلفن همراه است که می تواند دسترسی به اینترنت 3G یا بالاتر پهنای باند بر اساس یک 2018 گزارش سازمان ملل متحد. این کشورها نیز در برخی از بیشتر در معرض آسیب های محیطی شیفت.

مشکلات اقتصادی نیز ممکن است آسیب حمایت عمومی برای آب و هوا آگاهانه سیاست می گوید سیشل فعال جرمی Raguain, 25. "من نگران است که نیاز به ثبات اقتصادی و توسعه ممکن است منجر به دولت deprioritizing حفاظت از محیط زیست و آب و هوا."

سبز بازیابی

"بسیاری از شرکت ها با استفاده از ویروس به عقب حفاظت محیط زیست قوانین می گوید:" آلمان فعال Raina ایوانوا, 16. در Eswatini, Carval می گوید همان چیزی که: با اقتصاد رنج می برند به طوری آب و هوا خواهد عمل در دراز مدت.

همه گیر گرفتار شده جهان بیمار آماده شده است. این "COVID-19 شیوع یک نرم افزار کوچک در دیوار عظیمی بین این حریص جهان و جهان آمادگی برای فاجعه آب و هوا می گوید:" آفریقای جنوبی فعال روبی Sampson, 18.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

پاناما فعال Karel میراندا مندوزا 27 می گوید که همه اعضای خانواده اش را از دست داده اند شغل و پس انداز خود را در حال اجرا هستند. "این بیماری همه گیر به ما آموخته زیادی به خصوص که ما هنوز راه طولانی برای رفتن به یاد بگیرند که چگونه به صورت یک بحران" او می گوید.

اما که همچنین چیزی آب و هوا معترضان می توانید استفاده کنید. پس از همه گیر جوان مردم اعمال خواهد شد "فشار بیشتر بر رهبران می گوید:" فیجی فعال Komal Narayan, 27. کشورهایی که صرف مبالغ کوچک در حال آماده شدن برای تست ردیابی و جداسازی موارد یک بیماری همه گیر موفق در کنترل گسترش بیماری و در نتیجه اجتناب از آسیب های اقتصادی که همراه با شدید مستندات. به همین ترتیب هزینه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در حال حاضر بسیار پایین تر از هزینه تطبیق devastations که تغییر آب و هوا را از بند باز کردن.

زمانی که این بیماری همه گیر در می آید تحت کنترل کشور را به تمرکز بر روی بهبود اقتصادی. اگر آنها را انتخاب کنید یک مسیر که نمی تواند کمک به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ما صورت یکی دیگر از بحران به زودی به اندازه کافی. به همین دلیل می گوید: 18 سال انگلستان فعال لورا قفل "آب و هوا فعالیت ادامه خواهد داشت. چون مگر اینکه تغییرات قابل توجهی ساخته شده ما هنوز هم در بسیار مخرب مسیر است."



tinyurlis.gdv.htclck.rucutt.ly
آخرین مطالب