برای اولین بار در 6 هفته میلیون ها نفر از کودکان در اسپانیا می توانید بازی خارج و دوباره

بزرگنمایی این تصویر برونو 8 و برادر کوچکتر آلن, 4, سوار دوچرخه خود را در Moià یک شهر حدود یک ساعت و

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

برونو 8 و برادر کوچکتر آلن, 4, سوار دوچرخه خود را در Moià یک شهر حدود یک ساعت و نیم خارج از بارسلونا. اسپانیا کاسته محدودیت هایی که نگهداری کودکان از ترک خانه های خود. لوسیا Benavides/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لوسیا Benavides/NPR

کودکان در سراسر اسپانیا قادر به ترک خانه های خود را برای اولین بار در شش هفته در روز یکشنبه به عنوان دولت کاسته محدودیت های است که که هر کسی زیر سن 14 از جسارت ،

خیابان ها و پارک ها در بسیاری از شهرهای پر, با کودکان سوار دوچرخه و اسکوتر با بزرگسالان همراه آنها. در حالی که این یک تغییر خوشایند از معمول برای بسیاری از عکس ها و فیلم های ارسال شده به توییتر برخی از انتقاد کسانی که نمی شد با پوشیدن ماسک های صورت و یا اقامت بیش از 6 فوت از هم جدا به عنوان آنها قدم محله و صحبت با همسایه ها.

بسیاری از این کودکان در آپارتمان زندگی می کنند و بدون هر نوع فضا و یا ویندوز با نور مستقیم خورشید. برخی تا به حال احساس هوای تازه در بیش از یک ماه است.

اسپانیا یکی از کشورهایی سخت ترین ضربه COVID-19 — با بیش از 226,000 مورد تأیید و 23,000 مرگ و میر با توجه به پیگیری توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

همچنین یکی از دقیقترین مجموعه ای از سلول اقدامات در اروپا است. از آنجا که دولت اعلام وضعیت اضطراری در مارس 14, مردم در اسپانیا شده اند قادر به ترک خانه های خود را به جز برای خرید مواد غذایی از رفتن به داروخانه ها, راه رفتن حیوانات خانگی و یا رفتن به محل کار اگر آنها قادر به کار از خانه. آنها با جریمه بیش از $1,000 برای شکستن قوانین.

کودکان, اما, اند مجاز به ترک تحت هیچ شرایطی.

پس از فشار از پدر و مادر و رهبران سیاسی و همچنین به عنوان یک کاهش روزانه نرخ مرگ و میر و عفونت های جدید دولت اسپانیا هفته گذشته اعلام کرد که با شروع يكشنبه کودکان می تواند خانه را ترک برای یک ساعت در هر روز به عنوان طولانی به عنوان آنها به همراه یک فیلم از همان خانواده و اقامت در شعاع یک کیلومتر (0.62 مایل) از خانه خود را.

در Moià یک شهر حدود یک ساعت و نیم به دور از بارسلونا عنبیه ال Bourj در زمان 8 ساله پسر برونو و 4 ساله پسر آلن بر روی یک دوچرخه سوار به نزدیکترین پلازا بعد از ناهار. در مقابل به, رو به آفتاب, خیابان های شلوغ در نزدیکی بارسلونا, برونو و آلن قادر به ورجه ورجه کردن در زیر باران بهار در خلوت پارک.

"این در حال رفتن به اجازه دهید آنها انرژی خود را صرف به خصوص زندگی در یک شهر کوچک مثل این با جنگل در این نزدیکی هست" گفت: ال Bourj. "اما یک ساعت در روز است که هنوز هم بسیار است."

برونو و آلن شده اند بیشتر بازی در داخل خانواده دارای یک حیاط خلوت کوچک است که برخی از آنها را از دسترسی به هوای تازه و نور مستقیم خورشید. ال Bourj می گوید که در حالی که برونو نگه می دارد و خود را مشغول مشق و یوتیوب, سخت ترین چیز سرگرم کننده آلن.

"او یک پسر فعال و نبود گرفتن انرژی خود را," او گفت: به عنوان Alan زوم در یک تعادل دوچرخه. "ورزش مهم است. آنها هزینه شده ام بیشتر از زمان در مقابل تلویزیون یا کامپیوتر است."



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن