برای ورزش coronavirus تست باقی مانده است یک مانع عمده

میامی - سیاستمداران بازیکنان و صاحبان در حال تلاش برای کشف کردن راه برای گرفتن بیس بال و بسکتبال و هاکی رفتن د

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

میامی - سیاستمداران بازیکنان و صاحبان در حال تلاش برای کشف کردن راه برای گرفتن بیس بال و بسکتبال و هاکی رفتن دوباره نه تنها به دلایل اقتصادی بلکه به عنوان یک انحراف خوش آمدید برای اجتماعی فاصله ملت رو زمان نامشخص است.

اما برای انجام این کار نیاز به commandeering را هزاران نفر از کیت های آزمایش در هر هفته برای میلیونر ورزشکاران حرفه ای و کارکنان پشتیبانی چیزی که بسیاری از نمایش به صورت نا زیبا به خصوص زمانی که آمریکایی ها عادی در حال انتظار در خط.

لیگ دانم آن خواهد بود وحشتناک نگاه آنها را به پرش تست خط. آگاه از پتانسیل واکنش کمیسیون و صاحبان و گفت که تا زمانی که مردم بیشتر دسترسی به تست آنها نمی خواهید به امن در آزمون برای بازیکنان است. NBA حتی گفته تیم در یادداشت روز شنبه که آن را نامناسب خواهد بود برای تست بدون علامت بازیکنان و مربیان در حال حاضر -- اما لیگ می کند و انتظار برای تست در دسترس زمانی که آن زمان به بازگشت به شیوه ها و بازی ها.

NBA برنامه اجازه می دهد تا تیم به بازگشایی برخی از امکانات مارس 8, اما تنها به صورت داوطلبانه تمرینات و در شهرستانها که در آن دولت های محلی اجازه می دهد. و هیچ جدول زمانی هنوز برای بازگشت به شیوه ها و بازی ها در بخش بزرگی چون تست موضوع حل نشده باقی مانده است.

"ما را به اطمینان حاصل شود که آزمایش به طور گسترده ای در دسترس است و خط مقدم کارکنان مراقبت های بهداشتی دسترسی دارند قبل از ما شروع به صحبت کردن در مورد به طور منظم تست در زمینه ورزش حرفه ای," NBA سخنگوی مایک باس گفت:.

تاثیر اقتصادی از ورزش اتفاق می افتد نه فراتر از عظیمی: از ورزشکاران — بازیکنان NBA به تنهایی ایستاده به از دست دادن حدود 850 میلیون نفر در حقوق اگر در این فصل نمی رزومه به هزاران نفر از کارگران پاره وقت در اطراف استادیوم. پخش از دست داده اند و میلیون ها نفر و furloughed هزاران نفر از کارگران و کتاب های ورزشی دیدم تقریبا 80 درصد کمتر در عمل این راهپیمایی از آنها در مارس 2019. از همه مهمتر از کاهش مالیات بر درآمد به دولت های محلی.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می خواهد ورزش را برای هر دو اقتصادی و روحیه دلایل دانستن است که هنگامی که بازی شروع شدن بازی دوباره آمریکایی ها باید چیزی برای تشویق — آیا طرفداران در می ایستد یا نه. ورزشی رهبران ملاقات با کاخ سفید چندین بار به بحث در مورد این هدف است. مغلوب ساختن پیشی جستن گفته شده است تست در دسترس بودن مهم است به هر راه اندازی مجدد برنامه های یک فرد با دانش مستقیم از این مذاکرات گفت: همراه با فشار زبان در خواست نامش فاش نشود به این دلیل که چند جزئیات این مکالمات به صورت عمومی به اشتراک گذاشته.

"من نمی خواهم مردم برای دریافت استفاده می شود به این دلیل که این ویروس است که می تواند رفته" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید coronavirus جلسه. "و هنگامی که آن را رفته است شما می خواهید به عقب بر گردیم به حالت عادی است."

محققان دانشگاه هاروارد می گویند آمریکا باید تست حداقل یک و نیم میلیون نفر روزانه در حالی که کاخ سفید برآورد حدود 200000 تست های در حال اجرا در هر روز.

برخی از تیم ها بودند به شدت مورد انتقاد قرار گرفتن بازیکنان خود را مورد آزمایش قرار زمانی که همه گیر شد و شروع به گرفتن نگه دارید در ماه مارس است. لیگ می خواهید برای جلوگیری از مشابه مقاومت.

"آستانه سوال این است که سلامت سوال. که در آن ما در حال صرف ترین زمان" MLB کمیسر راب مانفرد گفت. "آنهایی هستند که بیشتر نگران کننده هستند که فراتر از کنترل خود."

با توجه به لیگ اصلی بیس بال 3,000 کیت نیاز به در دسترس برای بازیکنان و کارکنان پخش و دیگران برای هر دور تست برای دریافت آن فصل رفتن و نگه داشتن آن رفتن. حتی اگر NHL و NBA بازگشت تنها با 16 پست-فصل تیم بر روی یخ و دادگاه آن لیگ به احتمال زیاد نیاز به آزمون برای حداقل 1000 بازیکنان و کادر. و وجود دارد هیچ گفتن چه اغلب — روزانه? هر چند روز ؟ در هفته است ؟ — آزمایشات مورد نیاز خواهد بود برای تجویز می شود.

با استفاده از آزمون هنوز در تامین کوتاه مدت است که نگاه بزرگ.

"ما می دانیم که 50 درصد از افراد بدون علامت هستند و ما نیاز به گرفتن آنها را قبل از گسترش بیماری" دکتر وینسنت DeGennaro مدیر عامل شرکت سریع-آزمون ساز چرتکه داروسازی بین المللی گفت میامی ایستگاه تلویزیونی WFOR این هفته است. "و با آزمایش همه و داشتن این آزمون در اینجا ما باید قادر به شروع به بازگشت به برخی از ظاهر عادی و بحث در مورد باز کردن."

برخی از مراقبت های بهداشتی گفته اند به همان اندازه مشکل کمبود تجهیزات حفاظت فردی — ماسک روپوش و دستکش و مانند آن — که مورد نیاز مردم وظیفه اجرای آزمایش.

"ما نمی خواهید به استفاده از یک تناسب تعداد تست اگر منابع آن محدود" NFL مشاور سرب جف گفت: Pash. "ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال آزمایش مردم در یک راه مناسب اگر ما آن را انجام دهد و روشن و مطابق با استانداردهای. من فکر می کنم که ما بسیار ما را راهنمایی که از پزشکی و کارشناسان بهداشت عمومی."

دکتر ربکا هی لوئیزیانا سابق وزیر بهداشت و مدیر عامل از دانشگاه ایالتی لوئیزیانا سلامت بخش خدمات گفت: بازگشایی ورزشی باید در نظر گرفته شود تا این کشور می شود یک دسته در بدحال مردم از طریق آزمایش و تماس با ردیابی.

"من بزرگ (New Orleans) فن پرستاران و من می خواهم برای رفتن به Superdome بیش از حد" هی گفت. "اما من حاضر به خطر زندگی من برای این کار ؟ نه من نیستم. ما باید هوشمند باشد و نباید به مردم اطمینان کاذب."

PGA Tour گفته است که بررسی آن چه خواهد شد باید از نظر تست قبل از آن برنامه ریزی شده بازگشت به بازی بدون طرفداران در ماه ژوئن. نسکار بازگشت است اواخر این ماه نیز بدون فن و بدون COVID-19 تست. دمای هر کس دسترسی به مسیر گرفته خواهد شد و دیگر سخت احتیاطی را در جای خود باشد اما در حال حاضر coronavirus آزمون هستند نه بخشی از راه اندازی مجدد برنامه.

به NBA به احتمال زیاد نمی خواهد که لوکس برای این واقعیت ساده است که ورزشکاران در این ورزش اغلب در تماس نزدیک با یکدیگر در طول بازی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"کسانی که آزمون باقی می ماند و در تامین کوتاه مدت" نسکار معاون رئیس جمهور از مسابقه عملیات جان بوبو گفت. "نتیجه گرفتن می توانید دو تا سه روز. واقعا این آزمون باید هدفمند برای مردم بیشتر نیاز دارند."

___

AP بیس بال نویسنده رونالد Blum, AP طرفدار فوتبال نویسنده راب Maaddi, AP, مسابقه اتومبیل رانی, نویسنده جینا سرخ کن و آسوشیتد پرس نویسنده Jason Dearen کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب