برای برخی از رای دهندگان ایالت آیووا, قفقاز باقی می ماند یک مانع برای مشارکت

بزرگنمایی این تصویر رای دهندگان گوش دادن به دستورالعمل در طول یک حزب دموکرات حزبی در سال 2016. این ح

توسط MINERALNEWS در 11 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

رای دهندگان گوش دادن به دستورالعمل در طول یک حزب دموکرات حزبی در سال 2016. این حزب تحت فشار بوده است به روند قابل دسترس بیشتر را در این سال, اما برخی از فعالان باقی می ماند و نا امید. پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

Marlu Abarca زندگی می کردند در آیوا برای یک دهه و می گوید: او در حال حاضر "شناسایی به عنوان یک Iowan." برای چند هفته گذشته او شده است با حضور در جلسات آموزشی به صندلی های ماهواره ای انجمن سایت در حومه جنوبی YMCA در Des Moines.

حتی پس او باید دست به کار شرکت کنند.

"من برای تعطیلات به صندلی های ماهواره ای و حزبی," Abarca 28 ساله گفت: در طول یک ناهار استراحت از کار خود را در یک Des Moines, کتابخانه.

Abarca است به دور از تنها Iowan که به ترتیبات ویژه برای شرکت در روز دوشنبه قفقاز یا کسی که ممکن است قادر به شرکت در همه. به حزبی رای دهندگان را به نشان می دهد تا در فرد در 7 p. m. CT در یک محل خاص. آنها می توانید انتظار به صرف برخی از زمان چند ساعت حتی در آن محل.

که تمایل به مشکلات مطرح برای بسیاری از رای دهندگان: پدر و مادر که اصلا مهد کودک گزینه های کارکنان که کار نامنظم برنامه و نمی توانید زمان را; و افراد معلول که ممکن است در تلاش برای حرکت از یک فرایند است که خواستار یک مقدار طولانی از حضور فیزیکی اغلب در یک اتاق شلوغ.

آیووا است که خانه را به بیش از 3 میلیون نفر است که شرکت در انتخابات پارلمانی حدود 240,000 برای سال 2008 دموکراتیک مسابقه بین باراک اوباما و هیلاری کلینتون ، در سال 2016 کمی بیش از 171,000 مردم برای حزب دموکرات قفقاز.

"من فکر می کنم که وجود دارد در دسترس تر راه برای درگیر کردن مردم در فرایند دموکراتیک است. پس از اینکه در آیووا برای 10 سال و شناسایی به عنوان یک Iowan من درک می کنم چرا که برای اولین بار در کشور و با داشتن چیزی شبیه به یک حزبی احساس بسیار ویژه به مردم آیووا نمایندگان شان," Abarca گفت. "غرب است که اغلب سمت چپ در بسیاری از مکالمات از سراسر کشور. بنابراین برای دریافت این نوع از توجه متفاوت است... اما ما باید به رسمیت شناختن است که ما ذاتا لازم نیست که یک جامعه که فراگیر و ارزش افراد حق رای دادن."

با یک چشم به سمت ساخت قفقاز در دسترس تر برای همه رای دهندگان به حزب دموکرات آیوا آورده در برخی از تغییرات از جمله ورود زودهنگام و یک فرایند کارآمد برای رای دهندگان به مرتب کردن حمایت خود را از نامزد. آنها همچنین گسترش "ماهواره قفقاز" مثل یکی که Abarca پیشرو در Des Moines.

که حزب راه گسترش دسترسی برای افرادی که نمی توانند در یکی از 1,678 تعیین شده حزبی سایت. تمام گفته ها وجود خواهد داشت 90 ماهواره در انجمن سایت در این سال بسیاری از آنها در آیووا. حدود نیم دوجین خواهد بود اسپانیایی زبان ماهواره ای انجمن hd از جمله یکی Abarca ریاست در Des Moines.

او شده است با حضور در جلسات به یاد بگیرند که چگونه برای اجرای یک حزبی چیزی است که او هرگز قبل از انجام داده و یادگیری چگونه به ترجمه در حال حاضر فرایند گیج کننده از فارسی به اسپانیایی. یکی از چیزهایی است که او و دیگر سازمان با آن مواجه شده اند این واقعیت است که کلمه "حزبی" فاقد معادل اسپانیایی.

"این شبیه به اصطلاح "بازاریابی" که در آن به زبان اسپانیایی وجود دارد قابل مقایسه با هیچ کلمه ای که نشان دهنده ایده از آنچه در بازاریابی است. بنابراین زبان اسپانیایی به سادگی به تصویب رسید کلمه " márketing.' بسیار مشابه 'cau-کوس" و یا فقط " حزبی,'" Abarca توضیح داد. "بیشتر و بیشتر اسپانیایی زبان در حال تبدیل شدن به آشنا با مدت اما هیچ کلمه دیگر."

فعالان و سازمان دهندگان نگرانی در مورد موانع زبان و توجه داشته باشید که در حالی که در حال حاضر وجود دارد زبان اسپانیایی ماهواره قفقاز که تقریبا 194,000 Latinos در آیووا — برخی از, اگر نه همه, صحبت می کنند, در درجه اول, اسپانیایی — پراکنده در سراسر کشور است و ممکن است نیاز به دسترسی به مترجمین برای درک روند.

"برای اولین بار در یک جلسه چرخه ما تمام وقت AAPI [آمریکایی آسیایی و جزایر اقیانوس آرام] و Latinx مدیر توسعه و توسعه دسترسی مدیر برای کمک به مطمئن شوید که همه مردم آیووا نمایندگان شان باید منابع آنها نیاز به حزبی از جمله خدمات ترجمه در قفقاز" گفت: IDP مدیر ارتباطات مندی مک کلور در بیانیه ای که اشاره به تعدادی از تغییرات دیگر. "گسترش مشارکت شده است و در قلب همه این تغییرات و ما را به ادامه کار به دنبال راه هایی برای افزایش دسترسی در جلسه شب."

یک گروه Latinx آیووا انجمن آموزش پروژه کار کرده است برای ماه ها را بیشتر Latinos در آیووا به شرکت در گردش غیر حزبی به آموزش می شود شرکت کنندگان در این روند است که متکی به فرد-به-فرد تماس در جلسات جامعه.

این حرکت برای گسترش ماهواره در انجمن برنامه بود که سرنشین توسط دولت در سال 2016 پس از برنامه ریزی برای "مجازی" جلسه برنامه — آن را اجازه داده اند حزبی مشارکت از طریق تلفن و یا از طریق چت تصویری. اما کمیته ملی حزب دموکرات را رد کرد که پیشنهاد سال گذشته بیش سایبری نگرانی های امنیتی. که بدان معنی است که حتی با علاوه بر این از ماهواره قفقاز, مردم آیووا نمایندگان شان هنوز هم باید نشان می دهد تا در فرد به شرکت.

"بدیهی است که caucusing فعالیت است که نیاز به حضور فیزیکی و آنقدر در دروغ وجود دارد چلیپا مشکل با توجه به چند جوامع مختلف از مردم" گفت: Reyma McCoy McDeid مدیر اجرایی مرکزی آیووا مرکز زندگی مستقل.

"هنگامی که ما صحبت در مورد سرکوب رای دهندگان طرح است که رخ می دهد در سراسر کشور ما تمایل به تمرکز بر روی یکی از خاص سیاسی ، اما واقعیت این است که رای دهندگان به حاشیه رانده رای دهندگان سرکوب غیر حزبی پدیده و قفقاز هستند متاسفانه یک مثال فوق العاده از که," او اضافه شده است.

مرکزی آیووا مرکز زندگی مستقل و یا CICIL نیز میزبانی یک ماهواره حزبی به طور خاص با هدف ساخت انجمن فرایند فراگیر تر. آن شروع می شود و دو ساعت قبل از ساعت 7 بعد از ظهر شروع زمان معمولی در حوزه در سراسر کشور شامل مواد غذایی و مراقبت از کودکان (از جمله یک جلسه فعالیت فقط برای کودکان و نوجوانان).

وجود خواهد داشت فضای آرام با نور نرمتر برای افرادی که نیاز به یک فضا با کمتر اضافه بار حسی و فضا را برای کسانی که به آن نیاز دارید. شرکت کنندگان در حال یادآور شد که در حالی که قفقاز را می توان با صدای بلند پرشور امور آنها داشته باشیم باید از حجم خود را "به خاطر caucusers که تجربه neurodiversity, الکل و یا اضطراب است." یک زبان اشاره آمریکایی یا ASL, حزبی برگزار خواهد شد را در یک اتاق متفاوت است.

امانوئل اسمیت است همچنین شرکت در ماهواره حزبی یکی از آنها درخواست برای برگزاری در لابی خود را آپارتمان.

اسمیت که به کار انجمن حمایت از حقوق معلولین, آیووا, با استفاده از یک صندلی چرخدار و دارای درد مزمن و خستگی. در سال 2016 آن را در زمان بیش از یک ساعت برای آنها برای رسیدن به خود را در انجمن سایت. هنگامی که آنها وارد آنها آن را بیش از حد شلوغ به مانور را از طریق جمعیت حتی به استفاده از دستشویی.

"داشتن ماهواره ای محل سکونت در آپارتمان یکی از تنها راه من می دانستم که حداقل به من یک فرصت خوب بودن قادر به حضور در" اسمیت در مصاحبه ای گفت: در حقوق معلولین, Des Moines, آیووا ، "یک تضمین نمی کند اما جلوگیری از, شما می دانید طولانی رفت و آمد و مسائل مختلف من مواجه می شوند در سال های گذشته است."

آیووا حزب دموکرات کار کرده است به اطمینان حاصل شود که غیر فعال مردم آیووا نمایندگان شان را تجربه بهتر از در سال 2016 گفت: زمانی که بسیاری از آنها در تلاش برای شرکت در. آنها راه اندازی یک فرم آنلاین را برای مردم به درخواست اقامت و به تازگی اضافه شده جدید, ناتوانی مدیر.

حزب ملی به تحسین این حرکت.

"من افتخار تاریخی اقدامات انجام شده توسط آیووا حزب دموکرات برای افزایش مشارکت و دسترسی در آیووا قفقاز," DNC ناتوانی شورای صندلی تونی کوئیلو در بیانیه ای گفت. "این تلاش ها شامل استخدام یک انجمن دسترسی مدیر داشتن ماهواره قفقاز و نیاز به هر انجمن محل برای دیدار با استانداردهای دسترسی. این اتفاق نمی افتد یک شبه. این اتفاق به دلیل رهبری حزب دموکرات آیوا و خستگی ناپذیر کار از کار افتادگی طرفداران."

کارکنان از حقوق معلولین آیووا و دیگر طرفداران می گویند که ماهواره قفقاز هستند فقط ایستگاهی به جای یک راه حل دراز مدت.

"آن را مانند تلاش برای رفع زیرزمین بنیاد با برخی از نوار پوشش" گفت: آنی مات رای گیری توسعه هماهنگ در حقوق معلولین,آیووا,

آنها می خواهند برای دیدن تغییرات بیشتر به قفقاز از جمله گزینه های است که اجازه می دهد مردم آیووا نمایندگان شان برای شرکت و بدون نشان دادن در فرد مانند غیابی یا پروکسی رای گیری. چنین گزینه نیست به بازی می آیند به دلیل ترس که یک غایب رای گیری که منجر به قفقاز به عنوان یک اولیه انتخابات توسط مقامات در نیوهمپشایر که نظارت بر این کشور برای اولین بار اولیه و ممکن است سعی کنید به پرش به جلو در نامزدی روند.

"وجود دارد 300,000 مردم آیووا نمایندگان شان معلول از سن رای گیری پس از این است که یک گروه بزرگ از مردم" جین هادسن مدیر اجرایی حقوق معلولین, Iowa. "اگر آنها یک صدای زیرا آنها می توانند حتی شرکت در اولین مرحله از چیدن رئیس جمهور آنها واقعا محروم."



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب