برای برخی از بازداشت در پورتلند تظاهرات آزاد است مشروط بر حضور بیشتر

بزرگنمایی این تصویر تجمع اعتراضی در مقابل علامت O. هتفیلد دادگاه فدرال در مرکز شهر پورتلند که در آن

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

تجمع اعتراضی در مقابل علامت O. هتفیلد دادگاه فدرال در مرکز شهر پورتلند که در آن برخی از تظاهر کنندگان دستگیر شده اند و دیگران را از زندان آزاد شده در شرایط است که آنها به شرکت در هر گونه تظاهرات. اسپنسر پلات/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسپنسر پلات/گتی ایماژ

تعدادی از افراد بازداشت شده در تظاهرات در پرتلند سنگ., می گویند از نظر جلوگیری از انتشار آنها را از حضور در تظاهرات رفتن به جلو, یک شرط متمم اول قانون اساسی کارشناسان به نام دلیلی برای نگرانی.

ProPublica گزارش روز سه شنبه که حداقل یک دوجین از معترضان بازداشت شده در هفته های اخیر ممنوع از حضور در تظاهرات در شهرستان و یا دولت محدود و یا به طور کلی در حالی که آنها در انتظار محاکمه در فدرال بزه اتهامات عنوان شده علیه. معترضان می گویند این یکی از شرایط متعددی — از جمله مطیع حکومت نظامی اجتناب از اطراف فدرال دادگاه ظاهر می شود و برای دادگاه تاریخ — که آنها تا به حال به توافق به منظور ترک زندان است.

بیلی Dreibelbis, 23, یکی چنین می گوید. او گفت: NPR ونسا Romo که او دستگیر شد و در شب 22 جولای منتشر شد و بعد از ظهر در شرایط خاصی از جمله این که او نمی خواهد شرکت در هر گونه تظاهرات در پورتلند.

از نظر او آزادی Dreibelbis گفت: خود را مدافع بود "بسیار روشن است که اگر من می خواستم به خارج از وجود آن روز که من می خواهم به آنها را."

"او به نوعی دست هایش را با من چرا که من چیزی نمی غیر قانونی پس از دستگیری," او اضافه شده است. "من نه حمله به یک افسر من تنظیم نشده هر چیزی در آتش است."

Dreibelbis گفت: او وارد باز حصار در خارج از دادگاه فدرال اشاره کرد او را نمی بیند نشانه یا شنیدن اطلاعیه در مورد آن منطقه که از حد. یک سخنگوی باراک اوباما گفت: Dreibelbis شد متهم به عدم تبعیت از یک نظم قانونی است که در کلاس c بزه.

مانند Dreibelbis دیگر معترضان روبرو هستند اتهامات در ارتباط با خرده جرائم که صورت گرفت در فدرال زمینه.

با توجه به Marketplace 18 از 50 معترضان متهم در پورتلند از متهم تنها جزئی جرائم تحت قانون فدرال که جرم اقدامات خاصی زمانی که آنها اتفاق می افتد در اموال فدرال و یا در برابر مردم در این ملک. این رفتارها عبارتند از: "عدم اطاعت از یک نظم قانونی" و "رفتار آشوبگرانه."

چهارده معترضان به اتهام "عدم اطاعت از یک نظم قانونی" بین جولای 21 جولای 24 به تنهایی ProPublica یافت.

سفارشات تنظیم شرایط را برای انتشار بررسی توسط ProPublica بودند امضا شده توسط یک قاضی فدرال در پورتلند. کوین Sonoff از باراک اوباما گفت: در یک ایمیل به NPR که دادستان نیست به دنبال "بدون اعتراض" محدودیت شد که در آن اضافه شده توسط دادگاه. او گفت که این کار را از آنها بخواهید برای آن منتشر می شود محروم از پنج بلوک حد در اطراف دادگاه فدرال.

"امروز صبح ما پیوست فدرال مدافع را به طور مشترک معرفی به دادگاه که این اضافی انتشار شرایط اصلاح شود," Sonoff گفت.

Dreibelbis NPR گفت او تا به حال در ابتدا برنامه ریزی شده برای شرکت در یک تظاهرات که شب -- او گفت: او رولر اسکیت پس از کار و به پایان رسید که در بخشی از شهر است و در حال حاضر منع از حضور در هر گونه تظاهرات.

کارشناسان حقوقی NPR گفت که این یک شرط تقریبا قطعا نقض افراد متمم اول قانون اساسی حقوق به مجمع.

"این شرایط به شدت نگران کننده است و احتمال خلاف قانون اساسی" Ramya Krishnan, کارکنان, وکیل در شوالیه متمم اول قانون اساسی موسسه نوشت: در یک ایمیل. "یک پتو ممنوعیت حضور در آینده تظاهرات در شهر به طور جدی در نقض متمم اول قانون اساسی حق مجلس است و منطقی مربوط به هر مشروع هدف از انتشار پیش از محاکمه."

انریکه Armijo یک استاد حقوق در Elon دانشگاه توضیح داد که آن را غیر معمول نیست برای متهمان جنایی به برخی از حقوق به عنوان شرط آزادی آنها اما این شرایط به طور معمول بسیار باریک در جهت منافع امنیت عمومی و محکم متصل به اساس دادستان است.

این موافقت نامه در پورتلند گفت: در حال بیش از حد گسترده ای که در آنها نشان نمی دهد روشن ایمنی عمومی ارتباط بین حق فرد است که خواسته را بالا و آسیب است که فرد ادعا را مرتکب شده اند.

"هیچ راهی وجود دارد شما می توانید می گویند که به دلیل چیزی است که شما ممکن است انجام داده اند با توجه به فدرال اموال یک دادگاه فدرال در حال رفتن به می گویند شما نمی توانید شرکت در متمم اول قانون اساسی-فعالیت های حفاظت شده در کل شهرستان که در آن است که اموال فدرال قرار گرفته است" Armijo گفت. "که فقط تعریف متمم اول قانون در نظر overbreadth: آنچه شما خواسته می شود به رها کردن است خیلی بیشتر از یک قانون اساسی چشم انداز از آن است که شما ادعا انجام داده اند."

الیزابت Goitein که codirects این Brennan Center for Justice آزادی و ملی برنامه های امنیتی گفت: این نوع از "پتو متمم اول قانون اساسی محدودیت" نقض یکی از مهمترین هسته های حقوق اساسی.

"واقعیت این است که این افراد ممکن است یا ممکن است مرتکب بزه بی ربط است, آنها قطعا نمی شده است محاکمه و یا محکوم از هر گونه جرم و آنها برائت تا اثبات جرم" او گفت:. "حتی پس از کسی که محکوم شده است از یک جرم به این معنی نیست که دولت می تواند به آنها نیاز به متمم اول قانون اساسی آزادی رفتن به جلو است."

Goitein همچنین اشاره کرد که این عمل را افزایش می دهد پرچم های قرمز و حتی فراتر از پورتلند به دلیل آن را به طور بالقوه می تواند اتفاق می افتد در دیگر شهرستانها.

"این یک مشکل اگر آن اتفاق می افتد هنگامی که" او گفت:. "و اگر آن اتفاق می افتد سیستمیک در سراسر یک شهر بزرگ در این کشور ما باید بسیار نگران است."

مردم را جمع آوری کرده اند برای تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در پورتلند هر شب پس از مرگ جورج فلوید در ماه مه با افزایش تنش پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت مستقر ماموران فدرال به شهرستان برای حفاظت از دادگاه فدرال وجود دارد در اوایل این ماه. اورگان دولتی کیت براون گفت: ماموران فدرال آغاز خواهد شد و مرحله به مرحله عقب نشینی در روز پنج شنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن