برای بهداشت ، Tim Kaine ویرجینیا ریاست جمهوری قدرت بیش از حد رفته

بزرگنمایی این تصویر سناتور. Tim Kaine, D-Va., در کاپیتول هیل در اوایل این ماه. در مصاحبه با NPR Mich

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سناتور. Tim Kaine, D-Va., در کاپیتول هیل در اوایل این ماه. در مصاحبه با NPR Michel Martin, Kaine تشویق کنگره به reassert قدرت خود به عنوان یک coequal شاخه ای از دولت. سوزان والش/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سوزان والش/AP

قدرت ریاست جمهوری تنها می رود تا کنون -- و پس از آن کنگره به قانون اساسی وظیفه برای دفاع از قدرت خود دموکرات ایالت Tim Kaine ویرجینیا گفت NPR میشل مارتین در مصاحبه روز شنبه.

Kaine نظرات آمده در میان تجدید انتقاد در میان دموکراتها و برخی جمهوریخواهان که رئیس جمهور تهمت بارها و بارها درگیر در اجرایی نفس بیش از حد. برخی از نقطه به دولت حرکت در این ماه به حذف نیویورک فدرال دادستان جفری برمن که تا به حال بررسی شده است برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن همکاران. دیگران استناد وزارت دادگستری تصمیم به رها کردن پرونده رئیس جمهور سابق و مشاور امنیت ملی, مایکل فلین که التماس گناه به اظهارات نادرست به اف بی آی در روسیه بررسی است.

ریاست جمهوری اظهارات از قدرت اجرایی هستند و هیچ چیز جدید Kaine گفت: با اشاره به باراک اوباما و جورج دبلیو بوش به عنوان نمونه از فرماندهان ارشد که به اعتقاد آنها می تواند شرکت در عملیات نظامی بدون رای کنگره است. اما برگ برنده دولت می رود بیش از حد Kaine گفت: با استناد به فلین مورد به عنوان به خوبی به عنوان برگ برنده را به گرفتن پول از بودجه دفاعی را برای استفاده از یک مرز دیوار و مسدود کردن شاهدان از شهادت قبل از کمیته های کنگره.

برخی از قدرت های متعلق به کنگره تنهایی Kaine گفت: مانند شروع جنگ تجارت و اعمال تعرفه. "رئیس جمهور این قدرت اما کنگره اساسا فقط به آنها اجازه داد تا به" او گفت:.

Kaine بود به خصوص انتقاد از آنچه که او به شدت سیاسی عفو از مردم مانند جو Arpaio سابق کلانتر Maricopa County, Ariz., که عفو شد با مغلوب ساختن پیشی جستن پس از محکومیت کیفری اهانت به دادگاه; یا I. لوئیس "روروک مخصوص بچه ها" لیبی جونیور سابق دیک چنی معاون رئیس جمهور را رئیس ستاد محکوم به دروغ و انسداد عدالت در ارتباط با نشت از یک افسر سازمان سیا هویت است.

این عفو, Kaine گفت: "تقریبا مانند پیام به دیگران:" هی با من و من شما را عفو شما اگر شما نمی گویند هر چیزی بد در مورد من.' "

در حالی که Kaine است انتقادی از رئیس جمهور برای گرفتن قدرت نه به صراحت اعطا شده توسط قانون اساسی این سناتور گفت: او حتی مهم تر از کنگره که abdicates قدرت خود را به عقب براند. "زمانی که کنگره abdicates ما فقط اجازه می دهد این اتفاق می افتد. و کنگره شده است abdicating — و رک و پوست کنده آن بوده است دو حزبی مشکل برای بیش از حد طولانی," او گفت:.

در نهایت Kaine گفت که او معتقد است کنگره اجازه توازن قدرت میان شاخه های دولت آشفته تبدیل شده است. "ما اجازه قدرت که قرار بود در انتهای خیابان پنسیلوانیا اجرا کردن به انتهای دیگر" Kaine گفت. "تاپیک رو به یک تعادل و ما نیاز به اصلاح برخی از آن."

Kaine گفت که او امیدوار است دو حزبی راه حل ممکن است. مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش در دفاع از اقتدار است "ساخت بسیاری از ما دست و پنجه نرم کردن با این واقعیت است که کنگره از هر دو طرف تحت روسای جمهور هر دو طرف باید اجازه دهید که تعادل خارج از ضربت سخت زدن" او گفت:.

اما Kaine اذعان کرد که برای برخی از دموکرات شکایت در مورد اجرایی نفس بیش از حد ممکن است یک ماده از آنچه که او به نام "موقعیتی اخلاق." این امکان وجود دارد که آنها ممکن است به نوبه خود چشم اگر presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن برنده ، "زمانی که من در بالا بردن نگرانی واقعی در مورد رئیس جمهور اوباما تصمیم به طور یک جانبه به شرکت در عملیات نظامی دموکرات ها در سنا حزبی اساسا فریاد در من و من گفتن به آن دست کشیدن خاموش" Kaine گفت.

گفت: با توجه بایدن دهه تجربه در کنگره Kaine گفت که او مطمئن است یک بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را درد نمی کنند در نفس بیش از حد سیاسی است که سر بیش از قوه مقننه. بایدن است "کاملا متفاوت نگرش نسبت به نقش این مقاله من شاخه ای از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن می کند" Kaine گفت.

آخرین مطالب