برای پنس Coronavirus نیروی کار است که با مشخصات بالا انتساب با خطر سیاسی

بزرگنمایی این تصویر در حالی که رئیس جمهور تهمت طول می کشد سوال می بالد و اغلب می رود مماس در نیروی ک

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

در حالی که رئیس جمهور تهمت طول می کشد سوال می بالد و اغلب می رود مماس در نیروی کار جلسات معاون رئیس جمهور مایک پنس می ایستد کنار حفظ خونسردی خود. مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

زمانی که رئیس جمهور تهمت tapped معاون رئیس جمهور مایک پنس منجر به کروناویروس نیروی کار در اواخر مارس آن لحظه ای از فشار در حال رشد. سهام بودند تانک و مغلوب ساختن پیشی جستن مورد نیاز به او نشان می دهد بالا بردن فدرال پاسخ به همه گیر.

سابق مغلوب ساختن پیشی جستن کاخ سفید مشاور می گوید پنس بود آشکار انتخاب یکی از چند نفر سمت چپ در دولت که برنده تراست و کسی با قد و قامت هماهنگ در سراسر سازمان.

این اولین بار بود که واقعا با مشخصات بالا در حال انجام ماموریت پنس گرفته بود برای مغلوب ساختن پیشی جستن. و آن را نشان دهنده هر دو یک فرصت و یک خطر برای سابق ایندیانا فرماندار.

"آن را حس می کند که کسی مانند پنس درگیر, اما آن را در حال حاضر خطرات برای هر معاون رئیس جمهور با این نوع مشکل" گفت: Joel گلدشتاین, معاون ریاست جمهوری محقق است. "و آن را دارای خطرات خاص هنگامی که شما می دانید رئیس جمهور شما در عمل راه را مغلوب ساختن پیشی جستن می کند."

بزرگ در سراسر دولت هماهنگی بسیار نوع وظیفه معاون رئیس جمهور خواسته شده است را در گذشته دولت. این یک ریسک بالاتر. این یک جهانی همه گیر و نزدیک به 60 ، 000 آمریکایی ها در حال حاضر مرده است.

اگر پنس بودند به رئيس جمهور برای اجرا در سال 2024 این زمان خواهد برچسبها بزرگ است. آن را نیز یک فرصت برای او برای نشان دادن او می تواند مدیریت در بحران است. پنس که پایین کلید و روشمند آگهی های نزدیک به روزانه نیروی کار جلسات دارای زنجیره تامین جلسات و تماس های تلفنی با فرمانداران و دیگر اعضای تشکیل دهنده گروه.

"مغلوب ساختن پیشی جستن نشان می دهد"

برای یک زمان پنس بود و چهره عمومی از دولت را پاسخ. این جلسات مطبوعاتی آغاز شده به عنوان یک راه برای معاون رئیس جمهور به روز رسانی در مورد آنچه تا به حال مورد بحث قرار گرفته در کارگروه ها و جلسات او اغلب پشت پا و اجازه دهید کارشناسان پزشکی در این تیم به سوالات.

اما قبل از اینکه طولانی, مغلوب ساختن پیشی جستن آغاز شده و حضور در این جلسات بیش از حد — و تسلط بر آنها.

چوب خط حساب کردن از داده ها تجزیه و تحلیل ترافیک سایت factba.se می یابد که پس از پنس قرار داده شد مسئول نیروی کار او تا به حال کمی بیش از هشت ساعت بحث زمان در این جلسات در حالی که تهمت صحبت کرده است برای بیش از 30 ساعت.

"این بسیار مغلوب ساختن پیشی جستن نشان می دهد" گلدشتاین گفت.

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

در حالی که برگ برنده طول می کشد سوال می بالد و اغلب می رود مماس پنس می ایستد کنار حفظ خونسردی خود. او به میله, اسکریپت, تیک تاک از طریق به روز رسانی پیشرفت یادآوری به اجتماعی فاصله جدی ضمن تشکر از آنها را برای فداکاری و همیشه مساله به علامت از دست دادن زندگی به COVID-19.

این جلسات نشان داده اند نقش پنس به مدت طولانی بازی های برگزار شده: از مغلوب ساختن پیشی جستن مترجم سنباده کردن لبه های خشن و در زمان حتی نسبت دادن نقل قول ها و ایده ها برای مغلوب ساختن پیشی جستن که رئیس جمهور نشده ابراز publicly.

به روز مغلوب ساختن پیشی جستن کرد و گفت: "در مجموع" اقتدار بگویید متحده که برای بازگشایی شده است. پنس بود مراقب باشید که آشکارا در تضاد با تهمت و گفت او پشتیبانی رئیس جمهور, رهبری," و سپس در علامت تجاری خود را حتی تن افزود: "ما در حال رفتن به [ایالات متحده] هدایت و به عنوان رئیس جمهور نشان داد ما همچنان به احترام رهبری و همکاری است که ما جعل با هر فرماندار در امریکا است."

قبل از آن قابل توجه به عنوان مثال از پنس برای انجام این کار این بود که در داد و بیداد بیش از سفید supremacist مارس در Charlottesville, Va., در سال 2017. مغلوب ساختن پیشی جستن واکنش اولیه بود برای محکوم کردن "نفرت تعصب و خشونت در بسیاری از طرف."

پنس خود را ساخته بیانیه پرداخت تا رئیس جمهور با انتقاد از اظهارات.

"رئیس جمهور تهمت به وضوح و روشنی محکوم به تعصب و خشونت و نفرت که در خیابان های Charlottesville," پنس گفت.

به عنوان تهمت به تازگی گفت: معاون رئیس جمهور است که کمتر بحث برانگیز از او است.

روابط با فرمانداران

بزرگنمایی این تصویر

پنس صحبت می کند در مورد دولت اجتماعی فاصله دستورالعمل در مارس 24. مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

در نقش خود به عنوان رئیس coronavirus وظیفه نیروی پنس را حفظ کرده است و روابط کاری با فرمانداران — حتی آنهایی که گاهی اوقات مبارزه با مغلوب ساختن پیشی جستن.

"من می گویند, 'مایک همین حالا تماس بگیرید و فرماندار واشنگتن است. شما در حال اتلاف وقت خود را با او. همین حالا تماس بگیرید در میشیگان' " مغلوب ساختن پیشی جستن بازگو در اخیر جلسه.

هر دو دموکراتیک فرمانداران متحده در برخورد با کروناویروس.

"او یک نوع متفاوت از فرد است. او تماس بی سر و صدا به هر حال" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

و پنس را تماس بگیرید. همراه فرد check-ins سابق ایندیانا فرماندار تا به حال بیش از ده کنفرانس تلفنی با رهبران دولت از اواخر فوریه.

اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine یک جمهوری خواه می گوید: این اعتبار به پنس که تماس ها پرده باز و غیرسیاسی.

"اگر شما یک کارت امتیازی, شما نمی خواهد که شناخته شده بود که یک جمهوری خواه بود که یک دموکرات" DeWine گفت. "معاون رئیس جمهور مشغول بود."

DeWine گفت: پنس نمی تواند به تنهایی ثابت در سراسر کشور کمبود عرضه آن باقی بماند. اما DeWine گفت: پنس قادر به روشن اداری مربا در لحظات بحرانی.

یکی آمد و درست بعد از دولت تعطیل مدارس. DeWine اوهایو می گوید هنوز هم می خواستم به ارائه مواد غذایی به کودکان بودند که وابسته به ناهار مدرسه.

"ما تا به حال به چشم پوشی. و معاون رئیس جمهور شروع به پریدن کرد در ما چشم پوشی در عرض کمتر از 24 ساعت" DeWine گفت. "به طوری که آنها شده اند وجود دارد زمانی که من یک درخواست خاص."

مغلوب ساختن پیشی جستن است به نام واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee یک "مار." اما دموکرات Inslee گفت: او به عنوان یک "واقعا کار خوب رابطه" با پنس تاثیر پذیری از هر گونه تفسیر در حال اجرا از رئیس جمهور.

"او در پاسخ به سوالات من در یک مد به موقع. او را به نام من. ما تا به حال تعداد زیادی از مکالمات" Inslee گفت. "و من فکر می کنم که او بسیار مفید است به این فرآیند است. در حال حاضر او قادر به حل همه نگرانی های ما بدیهی است."

دولت هنوز هم به اندازه کافی تست به درستی ردیابی و حاوی ویروس است. مانند بسیاری از ایالت واشنگتن فشرده فدرال برای کمک به شکستن سست زنجیره تامین مشکلات و کمبود تست لوازم. کاخ سفید اصرار دارد که نمی فدرال نقش و ایالات متحده باید سرب در تست با دولت فدرال تنها بودن وجود دارد به عنوان یک پشتیبان گیری از آخرین رفت و آمد مکرر.

در اوایل ماه مارس پنس صحبت کردن در دسترس بودن آزمون برای coronavirus در راه است که آن را به نظر می رسد مانند تست کمبود خواهد بود چیزی از گذشته است.

"بیش از یک میلیون و آزمون های توزیع شده," پنس گفت: در 9 مارس در کاخ سفید جلسه. "قبل از پایان این هفته یکی دیگر از 4 میلیون آزمون توزیع خواهد شد."

ایالات متحده تنها به تازگی آمار آستانه 5 میلیون نفر آزمون به پایان رسید. زمانی که فشار بر روی آن پنس گفت: هر کس زودتر به اشتباه "تفاوت بین داشتن یک آزمون در مقابل توانایی در واقع فرآیند آزمایش است."

در واقع در آن زمان دولت در مواجه با بسیاری از پوش بک در مورد اینکه آیا تعداد آزمون آنها ترویج واقعا به نمایندگی از تعداد زیادی از مردم خواهد بود که تست شده است.

پنس در کشور

پنس برنده ستایش از مغلوب ساختن پیشی جستن خود را.

"مایک پنس من حتی نمی فکر می کنم او می خوابد دیگر" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در جلسه اخیر.

اما پنس نقش ممکن است عقب که کاخ سفید تلاش می کند به نوبه خود تمرکز برای بهبود اقتصادی به جای بحران بهداشت عمومی. در روز سه شنبه پنس سفر به کلینیک مایو در مینه سوتا به برجسته کردن آن coronavirus پژوهش و کار برای افزایش تست ظرفیت. در حالی که هر کس دیگری وجود دارد عینک ماسک به عنوان مورد نیاز توسط کلینیک مایو سیاست پنس نمی گفت که او می خواست به نگاه مردم در چشم و از آنها تشکر می کنم.

در ضمن در واشنگتن مغلوب ساختن پیشی جستن در یک کنفرانس مطبوعاتی با صاحبان کسب و کار که بدست وام برای جبران ضرر و زیان ناشی از کوروناویروس. او همچنین در زمان پرسش خبرنگاران.

این نوع از تقسیم صفحه نمایش به احتمال زیاد تکرار خود را به عنوان پنس است که انتظار می رود به سفر بیشتر در هفته پیش رو خواهد شد و صرف زمان کمتر در اتاق جلسه. معاون رئیس جمهور به ندرت بیشتر اخبار از رئیس جمهور به خصوص در صورتی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن