برای همه گیر خسته کانادایی, زندگی در خارج از کشور هیچ چیز وجود دارد کاملا مانند peameal بیکن

واشنگتن—ما تا به حال peameal بیکن پس از کریسمس است. که ناب تورنتو مواد غذایی شده است به یک جزء اصلی از Keenan

توسط MINERALNEWS در 4 مرداد 1399

واشنگتن—ما تا به حال peameal بیکن پس از کریسمس است. که ناب تورنتو مواد غذایی شده است به یک جزء اصلی از Keenan رژیم غذایی. مادر من ساخته شده است که سفر به سنت لارنس بازار تقریبا هفتگی برای بیشتر از زندگی من اغلب آوردن خانه های غول پیکر آرد ذرت تحت پوشش اسلب (و در سال های اخیر ظاهر و بر فرزندان تحمل چند پوند هدیه از گوشت خوک).

این نیز بوده است centrepiece ما سنتی کریسمس صبح صبحانه. خانواده ما بازدید از خانه برای تعطیلات در سال 2019 از این قاعده مستثنی بود. ما نمی دانیم که پس از آن ما خواهد بود آخرین دیدار و آخرین ما پشت بیکن — برای مدتی طولانی.

پس از من به واشنگتن نقل مکان کرد در پاییز گذشته برای پوشش متحده برای Star, من خانواده لذت می برد و تلاش های محلی غذاهای مورد علاقه: "نیم دود" سوسیس سگ خفه شده در فلفل قرمز; پرو مرغ; تازه مریلند آبی خرچنگ; شیرین سس باربیکیو به نام "سخنان" و سیب زمینی سرخ کرده با پوشش در خلیج چاشنی. وجود دارد بسیاری به مانند.

اما هیچ peameal بیکن — آن را به طور کلی در دسترس نیست در جنوب مرز. (معروف آنچه به آنها تماس بگیرید "کانادا بیکن" در اینجا این است که یک دودی ژامبون محصول شما نمی پیدا کردن در کانادا است.) از تمام چیزهایی که ما از دست رفته در مورد صفحه اصلی — دوستان و خانواده ما بیشتر از همه اما همچنین بالا پارک و محلی ما تیم های ورزشی جوانان این lampposts از Dundas Street در محل اتصال بدون عارضه بیمه سلامت — peameal بیکن ممکن است غیر منتظره ترین. آن را تا به حال نشده با شور و شوق و یا وسواس یا هر چیزی و یا حتی مواد غذایی ما فکر بیش از حد در مورد آن فقط وجود دارد اغلب بین نیمه گرم قیصر رول.

این بخشی از طعم و یکی از ما به طور فزاینده ای از دست رفته هنگامی که برنامه ریزی سفر به تورنتو برای شکستن بهار و تابستان تعطیلات لغو کردم با COVID-19 بحران است.

ما می توانید ویدئو کنفرانس با خانواده ما و دیدن تصاویر از مکان های مورد علاقه; وقتی NHL فصل دوباره راه اندازی زیاده کابل بسته من splurged در آن را به اتاق نشیمن. اما شما نمی توانید زوم تماس بو و طعم از پشت ساندویچ بیکن.

به عنوان روز کانادا با نزدیک شدن ما دعوت یک خانواده کانادایی زندگی می کند که در منطقه به لحاظ اجتماعی فاصله خلوت پیک نیک — ما اولین رویداد اجتماعی از هر نوع پس COVID مستندات مارس آغاز شد. ما صحافی پاسیو با پرچم کانادا و شکار Clamato آب برای Caesars. و من تلاش برای پیدا کردن peameal بیکن — مطمئنا برخی از نوپرست قصاب فروشگاه catered به لژیون از کانادا دیپلمات های ارائه شده توسط آن را به عنوان یک تو رفتگی در دیوار تخصص ؟

نوچ.

من گسترش جستجوی من. واردات گوشت به نظر می رسید مانند یک آداب و رسوم قرمز-نوار کابوس. یک قصاب مغازه در نیوهمپشایر ارائه آن را از طریق پست سفارش در یک پیشبینی ظالمانه قیمت اما حتی خود را بیان گزینه نمی رسند در زمان برای روز کانادا.

ما در خدمت همبرگر و هات داگ به جای.

اما شکست خورده تعطیلات ملی تلاش رو من بر این ایده است. آن را به عنوان روشن شد که شش ماه پس ما می خواهم قادر به بازدید از صفحه اصلی به احتمال زیاد به نوبه خود به یک سال یا بیشتر به من ثابت بر این به عنوان یک راه برای آدرس احساس غربت. من در زمان یکی دیگر از نگاه های آنلاین که در آن نیوهمپشایر قصاب فروشگاه و جستجو برای نزدیک تر جایگزین. که زمانی که من آمد در سراسر 2015 مقاله در Pittsburgh Post-Gazette در مورد کانادا زندگی وجود دارد که ساخته شده خود را.

صبر کنید من فکر می کردم. شما می توانید انجام دهید ؟ به نحوی از طریق ترکیبی از ضخامت جمجمه من و دسترسی آسان peameal بیکن در تورنتو — این ایده هرگز به من رخ داده است. وجود دارد دستور العمل های گنجانده شده در این مقاله است. آن را حتی نگاه همه که سخت است.

من گوگل اطراف برای دستور العمل های دیگر و ادغام بهترین صدایی و ساده ترین عناصر یک در پیتسبورگ روزنامه و برخی دیگر از کانادا سرآشپزها. من نیاز به منظور روشن صورتی, درمان نمک به نام "پراگ پودر #1" اما مواد تشکیل دهنده دیگر شد اساسی: نمک حلال شربت افرا و شکر قهوه ای و استاندارد ادویه جات ترشی جات و آرد ذرت.

من یک کمر گوشت خوک از یک قصاب محلی فروشگاه و من 11 ساله دختر ایرن و من اولین تلاش از زندگی ما در درمان چیزی. همسر من ربکا نورد چشمان او — او را از نظر این چیزی بود که ما می شود بهتر است فقط به دنبال به جلو به عنوان یک درمان در برخی از به طور فزاینده آینده دور سفر به فلک نانوایی از تبدیل به یک پروژه است. نه این که او می خواهم به نوبه خود به پایین یک طعم و هنگامی که ما انجام شد شما را در درک.

آن را در زمان حدود نیم ساعت و پنج روز در یخچال است. هنگامی که ما در نهایت قطعه قطعه آن pleasingly به حق سایه از رنگ صورتی. ما سرخ شده آن و آن ... راه بیش از حد شور است. نه کاملا به اندازه کافی شیرین. اما مشخص peameal بیکن.

پس از بیش از یک سال و نیم آن طعم مانند خانه است.

ما سعی کردیم دوباره تنظیم دستور العمل کمی و دسته دوم بود و هنوز هم بیش از حد شور اما در غیر این صورت طعم راست. بلانچ برش برای چند دقیقه قبل از سرخ کردن در زمان سدیم سطح پایین به سطح قابل تحمل. ما ساخته با ساندویچ بیکن سرخ شده و پیاز و پنیر و گوجه و آبریزش تخم در گرم سیب زمینی-نان رول.

آن را خوشمزه بود.

من اشاره کرد به من و بچه ها که آنها در حال حاضر یک گزینه وجود دارد یک روز در مدرسه خود را هنگامی که دانش آموزان را تشویق به کار در مواد غذایی از کشورهای خود. هر سه آنها بلافاصله کردم بسیار هیجان زده به جای آن در مورد چشم انداز از مصرف کره تارت. اما آنها همچنین عاشق ساندویچ است.

من ارسال شده عکس آنلاین و پاسخ از کانادا بسیاری از دوستان همان بود که خود من یکی اولیه: شما می توانید خود را ؟ بله شما می توانید. شما می توانید دستور العمل به راحتی آنلاین. هیچ علاقه داشتن مهارت پخت و پز مورد نیاز است. (من می خواهم پیشنهاد ما دستور العمل اما من نمی توسعه آن را به خودم پس آن را به من نیست و ما هنوز هم به طور کامل با چه شور معلوم می شود.) آن را حتی سخت است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

البته برای بسیاری از شما خواندن در تورنتو وجود ندارد تماس زیادی برای ساخت خود را. آن را در دسترس در این نزدیکی هست در نسبتا قیمت مناسب.

اما برای ما گیر 775 کیلومتر دور در طرف اشتباه از محدود مرزی برای آینده قابل پیش بینی, درمان بیکن تبدیل به یک درمان موقت برای احساس غربت.

در حال حاضر ما فقط باید برای پیدا کردن یک دستور غذا برای قهوه ترد.

Edward Keenan


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب