برای سهل انگاری مسافران بازگشت از اروپا آن را چیزی شبیه به هرج و مرج در سایر فرودگاه های بزرگ

لس آنجلس ساکن Aidan Merryman شنیده در مورد انتظار طولانی برای آمریکا مسافران بازگشت از اروپا و محکم خود را برا

توسط MINERALNEWS در 26 اسفند 1398

لس آنجلس ساکن Aidan Merryman شنیده در مورد انتظار طولانی برای آمریکا مسافران بازگشت از اروپا و محکم خود را برای چیزی مشابه در فرودگاه بین المللی لس آنجلس.

اما زمانی که 23 ساله و دوست دختر خود وارد شدند بعد از ظهر یکشنبه از شهر آمستردام خود را تجربه هیچ چیز مانند هرج و مرج دیده در فرودگاه شیکاگو بوستون و دالاس و جاهای دیگر. مشکلات در سراسر کشور بودند سرزنش زیادی در ترکیبی از پزشکی نمایش و سردرگمی بیش از جدید مسافرت های بین المللی محدودیت.

Merryman و همراه او که نمی خواست فاش شود به حال خود درجه حرارت گرفته شده در گمرک ایالات متحده آمریکا با یک دماسنج مادون قرمز برگزار شد در نزدیکی پیشانی خود را. آنها همچنین خواسته شد در مورد اینکه آیا آنها تا به حال به طور بالقوه تعامل با کسی که تا به حال coronavirus و پس از آن گفته شد برای رفتن به صفحه اصلی خود و قرنطینه به مدت دو هفته.

"آنها چند سوال بپرسید اگر ما می دانستیم کسی که تا به حال coronavirus یا تا به حال به تماس با کسی که ممکن است تا به حال آن را" Merryman گفت. "که احتمالا طولانی ترین بخش است."

تبلیغات

اما سوال غربالگری و روند پرداخت تنها 30 دقیقه به طول انجامید ،

بر خلاف بسیاری از مسافران Merryman و دوست دختر خود را نمی قطع یا تغییر برنامه های خود را اما در عوض در پایان برنامه ریزی یک هفته تعطیلات.

"من حدس می زنم ما خوش شانس بودند" او گفت:.

ویکتور ویل ساکن شارون Rankin, 64, که او نیز از بازگشت از آمستردام به تشریح بیشتر دردسر تجربه رفتن را از طریق گمرک ایالات متحده آمریکا به عنوان یک "امداد خوش آمدید."

تبلیغات

"کل فرآیند زمان شاید یک ساعت" رنکین گفت. "ما در اینجا فرود آمد در 1 p. m. و رفت و از طریق آداب و رسوم و برداشت ما کیسه و آماده بودند درست در ساعت 2 بعد از ظهر"

او تا به حال درجه حرارت خود را چک پر کردن برخی مدارک و داده شد برخی از اطلاعات در مورد آنچه اقدامات احتیاطی را به رنکین گفت.

"آنها به ما برخی از جزوات که گفت: ما قرار بود به ماندن در خانه و قرنطینه برای 14 روز," او گفت:.

64 ساله یکی از 19 عضو در یک سفر خانواده که شامل برنامه ریزی شده بود دو هفته سفر در سراسر اسپانیا.

به جای سفر به طول انجامید کمتر از نصف زمانی که دولت اسپانیا اعلام کرد شنبه شب بود که بستن رستوران ها و موزه ها و مکان های توریستی و هتل ها در حالی که مردم را وادار به ماندن در خانه به عنوان کشور, هایش با حدود 8000 تایید coronavirus عفونت و نزدیک به 300 مرگ و میر. مانند ایتالیا و فرانسه در این کشور اساسا در مستند.

"آنها تعطیل بارسلونا با 8 p. m." گفت: خانواده مسافر جری برج, 45, همچنین از ویکتور ویل. "این یک عمده اضطراری در اسپانیا و آنها در حال تبدیل هتل به بیمارستان پس ما را کردم."

خانواده پرواز از بارسلونا به آمستردام قبل از رقص در 10 و نیم ساعت پرواز به لس آنجلس.

"وجود دارد مانند 80 از ما تقریبا همه آمریکایی ها در این 747 [هواپیما] از آمستردام" برج گفت. "که واقعا خوب بود."

تبلیغات

نه همه تجربه از طریق گمرک ایالات متحده آمریکا لذت بخش بود یکشنبه ،

لس آنجلس بومی متی Paragas و یک گروه از اعضای خانواده وارد در اوایل تام برادلی ترمینال بین المللی به انتظار ورود عمه اش ادا Butio, 61, از, Manila.

ساعت گذشت پس از فرود هواپیما در 8:30 a. m. و تقریبا همه پردازنده بود متحرك اما Butio بود که به تنهایی سفر هنوز هم تا به حال نشان داده نشده است.

"ما تا به حال شده است در انتظار شاید پنج یا شش ساعت و ما نمی دانیم که چه می گذرد بنابراین ما رفت و به دفتر به درخواست" Paragas گفت.

سرانجام در 2:45 بعد از ظهر Butio منتشر شد با تشکر از کمک یکی دیگر از فیلیپین هواپیمایی مسافری که باقی مانده بود پشت به خدمت به عنوان یک مترجم.

"ما متوجه شدیم که او تقریبا رو رد کرد و قرار بود که به خانه فرستاده" Paragas گفت. "من می دانم که هر کس نگران است coronavirus اما او سالم و من فقط خوشحال کسی که ماندند برای کمک به ترجمه."

اعضای خانواده گفت: مقامات گمرک به حال مچاله شدن و نادیده نامه Butio حمل از USC کک بیمارستان توضیح داد که او یک پتانسیل کلیوی کمک کننده برای برادرش بانی Paragas.

"من آن را بسیار غیر ضروری و چگونه درمان می شوند وضعیت" متی Paragas گفت. "آنها را رد کرد و او حتی اگر او تا به حال یک نامه بیان کرد که او پاک شد برای رفتن از یک دکتر."

تبلیغات

فرودگاه کارگران نیز احساس اثرات شیوع کروناویروس.

روز یکشنبه مقامات اعلام کردند که یک افسر پلیس در سهل انگاری و دو فرودگاه کارگران تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس است که باعث COVID-19. در San Jose, چهار, حمل و نقل اداره امنیت کارکنان نیز آزمایش مثبت و سان فرانسیسکو در فرودگاه بین المللی گزارش یک شرکت هواپیمایی آلاسکا خدمات مشتری کارمند آلوده شد.

در ضمن صف های طولانی و سردرگمی و کلی هرج و مرج حاکم بود در فرودگاه های دیگر در سراسر کشور بیش از آخر هفته.

فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر توصیف یک حس زنگ پس از دیدن تصاویر مسافران بازگشت از اروپا و جاهای دیگر محکم بسته بندی شده برای ساعت شنبه شب در شیکاگو اهار فرودگاه بین المللی به عنوان آنها در انتظار غربالگری. صحنه های مشابه بازی کردن در سایر فرودگاه های بزرگ.

"مردم به جاری شدن سیل به فرودگاه o'hare آنها گیر در یک منطقه کوچک و صدها و صدها نفر از مردم و این دقیقا همان چیزی است که شما نمی خواهید در این بیماری همه گیر" فرماندار گفت: در ان بی سی "دیدار با مطبوعات است."

پریتزکر پیش بینی شرایط هرج و مرج خواهد باقی بماند در طول تعطیلات آخر هفته حداقل. "وجود دارد تعداد زیادی از پروازها با مردم بیشتر در حال آمدن است و به نظر می رسد آنها به طور کامل آماده نشده است," او گفت: در مصاحبه.

بسیاری از مسافران خارج از کشور بود با عجله به بازگشت به این باور اشتباه است که شهروندان ایالات متحده را به خطر انداخته بسته با ممنوعیت ورود از بسیاری از اروپا موثر جمعه در نیمه شب بود که هفته گذشته اعلام کرد در یک بیضی آدرس دفتر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. کاخ سفید بعد از آن روشن است که ممنوعیت اعمال را به شهروندان خود و خانواده و یا اقامت دائم.

"آنها باید افزایش آداب و رسوم و گشت مرزی اعداد و آنها باید افزایش تعداد CDC پرسنل در زمین انجام می دهند که چک" پریتزکر گفت. "آنها نه از آن."

شهردار شیکاگو لری Lightfoot به نام شرایط در اهار و دیگر فرودگاه ها "کاملا غیر قابل قبول است."

و گفت که او به طور مستقیم از پرداختن به نظرات خود را به معاون رئیس جمهور مایک پنس و اعضای فدرال coronavirus نیروی کار, او گفت:, "شما باید گوش دادن به شهرداران و فرمانداران و سایر مقامات محلی ابتدا ما را همراه در این سفر است."

انتقاد فرودگاه منتظر و ازدحام که ایجاد دقیقا همان شرایط که بیشتر به گسترش ویروس Lightfoot هشدار میدهد: "نه تنها شما در حال ایجاد یک فاجعه نه تنها شما ایجاد یک شرایط خطرناک که تهدید عمومی — شما در معرض خطر باعث بیماری های جدی و مرگ است."

Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی توصیف اندازه و غلظت فرودگاه جمعیت به عنوان نگران کننده است.

"ما می خواهم به دیدن جمعیت مانند این که" Fauci, که همچنین بخشی از دولت coronavirus نیروی کار گفت: "فاکس نیوز یکشنبه."

اما او مراقب باشید به بازیگران تقصیر را به گردن رئيس جمهور در دفتر بیضی آدرس که تنظیم کردن عجله از مسافران به فرودگاه های اروپایی به دنبال ایالات متحده محدود پرواز.

"من فکر می کنم مردم درک اگر شما یک شهروند آمریکایی اگر شما یک عضو خانواده است که شما می توانید, شما لازم نیست به عجله بازگشت," او گفت:. "اما آن را قابل فهم اگر زمانی که مردم با ممنوعیت سفر آنها بلافاصله می خواهید به ... خانه."

در ضمن تهمت توییتی یکشنبه مورد انتظار طولانی در فرودگاه.

"ما در حال انجام بسیار دقیق پزشکی نمایش در فرودگاه های ما. عفو وقفه و تاخیر ما در حال حرکت به سرعت به عنوان امکان پذیر است اما بسیار مهم است که ما هوشیار و مراقب باشید. ما باید حق آن را دریافت. ایمنی برای اولین بار!"



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب