برای بچه, سرفه, مبادله بیش از حد شربت عسل برای

بزرگنمایی این تصویر یک قاشق مربا خوری عسل باعث می شود این دارو...بی ربط. چرا که عسل بهتر از شربت سرف

توسط MINERALNEWS در 19 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک قاشق مربا خوری عسل باعث می شود این دارو...بی ربط. چرا که عسل بهتر از شربت سرفه برای کمک به کودکان سرفه. Rachen Buosa/گتی ایماژ/EyeEm پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Rachen Buosa/گتی ایماژ/EyeEm

اگر شما لازم نیست که بچه های کوچک و یا این در حالی است اجازه دهید من فقط شکستن برای شما چرا بچه ها سرفه می تواند واقعا بدبخت مشکل است که می تواند رانندگی شما را به جنون.

این را تصور کنید: کودک شما سرفه — آن را تقریبا همیشه در شب بدتر — سپس آنها شروع به گریه چرا که آنها خسته هستید و نمی توانید خواب با تمام سرفه. سرفه و گریه بدان معنی است که آنها نه تنها خواب نیست, اما شما همچنین خواب نیست — هیچ کس در خانه می خوابد و این می تواند برای هفته ها.

بنابراین چه چیزی شما را انجام دهید ؟ شما ممکن است منطقی به فروشگاه های مواد مخدر. هنگامی که شما وجود دارد ممکن است وجود دارد ده ها تن از بطری شربت سرفه امیدوار کننده برای کمک به بچه خود را به سرفه. شما ببینید با برچسب نوزادان و هلال ماه است که وعده به رفع "گرفتگی قفسه سینه" و کمک به بچه خود را به خواب.

متخصص اطفال جنیفر شو می گوید آن را خریداری نیست. شو یک سخنگوی آکادمی اطفال آمریکا می گوید: قفسه از کودکان سرفه در داروخانه ها واقعا در مورد خوب دارو — این بازاریابی است.

"اگر شما آن را برخی از مردم در حال رفتن به خرید آن," او می گوید. "به همین دلیل شما می بینید بسیاری از محصولات در قفسه های که ممکن است لازم باشد و یا حتی امن برای کودکان و نوجوانان."

بیشتر این بچه ها شربت سرفه یا سرفه بازدارنده مانند دکسترومتورفان (در Robitussin و Delsym به عنوان مثال) و یا یک آنتی هیستامین مثل دیفن هیدرامین (در Benadryl و Dimetapp).

"چه مطالعات نشان داده است که — به هر دلیلی — در کودکان و نوجوانان نیستند که موثر," او توضیح می دهد.

به علاوه این داروها می تواند باعث عوارض جانبی او می گوید: "مانند افزایش فشار خون خود را ساخت ضربان قلب شما بالا برود و یا سرکوب درایو به نفس — و این است که قطعا چیزی است که ما نمی خواهیم برای بچه ها."

پس چه می تواند ناامید خواب گرسنگی پدر و مادر به بچه های خود را? پاسخ ممکن است در حال حاضر در کمد آشپزخانه.

"عسل است حداقل به عنوان موثر به عنوان کسانی که بسیاری از محصولات است که شما در داروخانه می گوید:" دکتر غنچه Wiedermann, یک متخصص بیماری های عفونی در کودکان بیمارستان ملی در شهر واشنگتن این است که فقط برای بچه های بزرگتر از 1 سال قدیمی است. (وجود یک خطر بوتولیسم نوزادان.)

وجود دارد برخی از تحقیقات به عقب عسل به عنوان یک درمان سرفه. یک کارآزمایی بالینی تصادفی در اسرائیل خواسته پدر و مادر از سرفه کودکان را به فرزند خود یا عسل و یا یک تاریخ شربت که نگاه و طعم مانند عسل (دارونما) و دریافتند که عسل گفت: کودک سرفه و خواب به عنوان بهبود پس از یک شب از عسل اما پدر و مادر که به تاریخ شربت هیچ بهبود (توجه داشته باشید این مطالعه بخشی از بودجه توسط عسل مدیره اسرائیل). مطالعه دیگری نشان داد عسل کار می کرد در مورد به عنوان به خوبی به عنوان دکسترومتورفان بدون خطرات ناشی از عوارض جانبی.

چگونه عسل کار به آرام سرفه? شو می گوید روشن نیست.

"عسل طبیعی ضد باکتری و ضد ویروسی خواص," او می گوید. "این شامل پراکسید هیدروژن بنابراین یک تئوری وجود دارد که به همین دلیل آن ممکن است کمک به مبارزه با سرما. اما همچنین ضخامت آن کمک می کند تا کت گلو و باعث می شود آن را راحت تر احساس بنابراین شما لازم نیست که خشک و حساس احساس است که باعث ایجاد سرفه."

Wiedermann می گوید: — پیشگیری بیش از حد مهم است. حتی اگر ما در نیمه راه از طریق آنفولانزا فصل او می گوید آن را بیش از حد دیر به دریافت واکسن آنفولانزا."نه تنها فرزندان خود را, اما در کل چون با بزرگسالان در حال واکسینه شما کاهش احتمال که وجود دارد می تواند شدید خانواده قرار گرفتن در معرض" او می گوید. "آیا رفتن به محل کار اگر شما بیمار هستید; به مدرسه نمی روند اگر شما مریض هستید — شما فقط از گسترش ویروس خود را به افراد دیگر است."

و او می گوید که آیا شما در حال تلاش برای جلوگیری از بیمار شدن و یا شما در حال حاضر کردم چیزی: "شستن دست. شستن دست. شستن دست."

علاوه بر عسل وجود دارد چند دیگر محاکمه و درست درمان های خانگی برای یک لجبازی بچه سرفه — مطمئن شوید که آنها در حال نوشیدن مقدار زیادی از مایعات سرپا نگه داشتن آنها را بر روی یک بالش و سعی کنید با استفاده از یک دستگاه بخور یا منتول chest rub.

اگر شما یک کمی تب دارد و یا زحمت کشیده تنفس شو می گوید: شما ممکن است نیاز به توجه پزشکی است. در غیر این صورت فقط دست و پنجه نرم در کنید و سعی کنید به سوار شدن آن را به عنوان بهترین شما می توانید. او می گوید: بچه ها می توانند به طور متوسط از یک هوای سرد یک ماه در زمستان — و هر یک می تواند دو هفته گذشته — و یا دیگر.

بنابراین در اینجا او توصیه نهایی: "صبر جوان ملخ" او می خندد. "آن را احساس مانند آن را برای همیشه ماندگار است, اما آن را دور خواهد رفت."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن