برای 1st, زمان, زن, سرباز, مجموعه برای پیوستن به سبز کلاه بره تیم

واشنگتن - برای اولین بار یک زن سرباز فارغ التحصیل از ارتش و نیروهای ویژه نخبگان دوره و پیوستن به یکی از نر سبز

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399

واشنگتن - برای اولین بار یک زن سرباز فارغ التحصیل از ارتش و نیروهای ویژه نخبگان دوره و پیوستن به یکی از نر سبز کلاه بره تیم دربندی یک yearslong کمپین برای حرکت زنان به ارتش را خط مقدم مبارزه با شغل.

این زن ناشناس یکی از سه سربازان زن که رفتن را از طریق نیروهای ویژه ارتش صلاحیت البته در فورت براگ در کارولینای شمالی. او فارغ التحصیل پنج شنبه و ملبس به او Green Beret همراه با حدود 400 سرباز دیگر. دفاع مقامات صحبت خواست نامش فاش نشود به بحث در مورد مسائل مربوط به پرسنل را تایید کرده اند که او یک عضو گارد ملی.

سرهنگ ژنرال Fran Beaudette فرمانده ارتش عملیات ویژه فرماندهی ریاست این مراسم بود و قادر به می گویند برای اولین بار است که "ما سبز کلاه بره مردان و زنان را برای همیشه در قلب رایگان مردم در همه جا."

""از اینجا شما به جلو بروید و پیوستن به طبقه تشکیل Green Berets که در آن شما را انجام خواهد داد آنچه شما آموزش دیده برای انجام: چالش کشیدن فرضیات شکستن موانع سر و صدا از طریق کلیشه نوآوری و دستیابی به غیر ممکن است," او گفت:.

ارتش آزاد نیست که هویت آن کماندوهای یا افشای به ویژه که نیروهای گروه آنها اختصاص داده خواهد شد.

بیش از 6,700 ارتش Green Berets بسیار آموزش دیده کماندوهای که معمولا در 12 نفر تیم است. آنها اغلب استفاده می شود به صورت تخصصی رزمی و عملیات ضد تروریستی و آموزش کشورهای دیگر' نیروها در نبرد مهارت. بسیاری از کار با نیروهای افغان در مبارزه با طالبان و یا در حال آموزش نیروهای خود در 60 کشور جهان است.

مسیر تبدیل شدن به یک کلاه سبز متشکل از چند مرحله ابتدا با یک خسته کننده ارزیابی و انتخاب فاز که در آن فرماندهان باور آنها می تواند شناسایی سربازان که نمی تواند ایجاد کلاس یا تعلق ندارد. بخش عمده ای از کسانی که سعی کنید از شکست است. برخی از کسانی که زخمی یا شکست مجاز به بازگشت و دوباره سعی کنید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن