مبارزه با مواد غذایی: چگونه 2 مغلوب ساختن پیشی جستن طرح های پیشنهادی می تواند نیش می زنند به مدرسه ناهار

بزرگنمایی این تصویر Jianan لیو برای NPR دو انتظار تغییر حکومت به معنای کاهش چه تهمت مدیریت تماس

توسط MINERALNEWS در 30 بهمن 1398
Application for food.
بزرگنمایی این تصویر
Jianan لیو برای NPR

دو انتظار تغییر حکومت به معنای کاهش چه تهمت مدیریت تماس های سوء استفاده از فدرال برنامه های سود نیز می تواند به معنای صدها هزار نفر از کودکان از دست دادن دسترسی به وعده های غذایی مدرسه.

اولین پیشنهاد تغییر: مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می خواهد به سفت متحده' استاندارد برای طرح کمک های غذایی مکمل (SNAP) همچنین شناخته شده به عنوان مواد غذایی. متحده مدت طولانی است که قادر به ساده ثبت نام در ضربه محکم و ناگهانی اجازه می دهد خانواده هایی که در فقر به درخواست برای سود با کاغذ بازی کمتر و تا حدودی انعطاف پذیر تر قوانین را به واجد شرایط. اما دولت معتقد است برخی از خانواده ها در حال گرفتن منافع آنها سزاوار نیست.

"بیش از حد اغلب متحده سوء استفاده کرده اند این انعطاف پذیری بدون محدودیت" گفت: وزیر کشاورزی سانی پردو در جولای زمانی که تغییر پیشنهاد شد. "همین دلیل است که ما در حال تغییر قوانین و جلوگیری از سوء استفاده از یک انتقادی ایمنی سیستم خالص بنابراین کسانی که نیاز به کمک های غذایی هستند تنها کسانی که آن را دریافت."

وزارت کشاورزی ایالات متحده پیشنهاد خواهد نیروی متحده به سفت شدن ضربه محکم و ناگهانی ثبت نام استاندارد. به عنوان یک نتیجه از پیشنهاد تغییر وزارت کشاورزی ایالات متحده تخمین می زند بیش از 3 میلیون نفر خواهد از دست دادن دسترسی به مواد غذایی.

چه این همه برای ناهار مدرسه? بستگی دارد که شما بخواهید.

"حقیقت این است که تاثیر واقعی این قانون در ناهار مدرسه تقریبا صفر است" سام Adolphsen گفت: خانه نظارت کمیته در اوایل این ماه. او سیاست مدیر بنیاد برای دولت پاسخگویی یک گروه غیر انتفاعی. "در واقع در 34 متحده نه تنها یک فرزند خود را از دست ناهار مدرسه واجد شرایط بودن به عنوان یک نتیجه از این قانون است."

در همان جلسه نشسته و فقط چند پا دور دایان سالیوان گفت که یک داستان متفاوت است. او یک ضد فقر مدافع با گروه شاهد گرسنگی و دارای دو پسر در دبیرستان. "بدون ضربه محکم و ناگهانی علاوه بر داشتن مواد غذایی کمتر در خانه پسر من می تواند از دست دادن دسترسی به وعده های غذایی مدرسه," او گفت: حرکت "یک gutshot به کسانی که حداقل مجهز به ضربه و یا به مبارزه با عقب."

سالیوان و Adolphsen به وضوح ببینید این کاهش متفاوت است. چه کسی درست است ؟

بیایید شروع با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت رسمی برآورد حرکت را در سراسر کشور تاثیر است. وزارت کشاورزی ایالات متحده می گوید به عنوان یک نتیجه از محکم کردن ضربه محکم و ناگهانی استانداردهای 40,000 کودکان خواهد شد از دست دادن دسترسی به رایگان و کم هزینه وعده های غذایی مدرسه. صدها هزار نفر بیشتر از دست خواهد داد وعده های غذایی رایگان اما هنوز واجد شرایط برای غذا خوردن در هزینه کاهش می یابد. سالیوان می گوید او دو بالا-دانش آموزان به احتمال زیاد به سقوط این گروه است. "که $252," او گفت: "سالانه هزینه های من در حال حاضر ضعف بودجه نمی تواند جذب کند."

طرفداران نگران هستند در مورد یک مشکل بزرگ: هنگامی که کسانی که 3 میلیون نفر از مردم از دست دادن دسترسی به ضربه محکم و ناگهانی کودکان در میان آنها نیز خود را از دست بدهند به صورت خودکار دسترسی به وعده های غذایی مدرسه. در عوض, آنها را مجبور به اعمال می شود.

در سال 2004 کنگره با تصویب قانون نیاز است که مدارس به طور خودکار ثبت نام فرزندان در مدرسه ناهار برنامه اگر خانواده خود را در حال حاضر دریافت ضربه محکم و ناگهانی مزایای. هیچ نرم افزار مورد نیاز است. کاغذ بازی می تواند یک مانع برای خانواده های کم درآمد و مجلس توافق کردند: عدم پر کردن یک فرم باید حفظ هرگز یک کودک از غذا خوردن. اما این دقیقا همان چیزی است طرفداران ترس اتفاق می افتد در حال حاضر در دولت جدید حکومت.

با توجه به دولت خود برآورد تغییر می تواند فشار به عنوان بسیاری از 942,000 کودکان واجد شرایط از ناهار برنامه حداقل به طور موقت.

"مواد غذایی یکی از مهم ترین لوازم مدرسه یک کودک است" گفت: لیزا Davis, No Kid Hungry, مبارزات انتخاباتی, که همچنین به نظر می رسد قبل از اینکه کمیته نظارت.

او گفت: محدود کردن دسترسی به رایگان و یا با کاهش قیمت وعده های غذایی مدرسه می تواند عواقب بزرگ برای دانش آموزان: "از آن بدتر همه از دیگر مشکلات کودکان گرسنه چهره: کاهش عملکرد تحصیلی خود را سلامت جسمی و روانی و فرصت خود را برای رسیدن به پتانسیل کامل خود را."

پردو می گوید: دولت در تلاش است تا مطمئن شوید که کسانی که نیاز به کمک بیشتر هستند گرفتن آن است. در دفاع از تغییر نمایندگان مجلس بارها و بارها ذکر شده داستان یک مرد, راب Undersander. مینه سوتا میلیونر می گوید او دریافت ضربه محکم و ناگهانی مزایای یک سال و نیم از آنجا که او می گوید به عنوان یک بازنشسته او کمی درآمد و خود را قابل توجهی از دارایی نیست در نظر گرفته شود. Undersander می گوید او می خواست برای برجسته کردن زباله در این برنامه و دریافت "قانون تغییر در مینه سوتا به طوری که پول می رود به راستی نیازمند است."

"من یک تقلب" سالیوان قانونگذاران گفت. او گفت: ضربه محکم و ناگهانی مزایای شده بود حیاتی به خانواده او اما که تحت قانون جدید خود درآمد خانوار خواهد رد صلاحیت آنها. سال گذشته در طول یک دوره زمانی که سالیوان بود ثبت نام کرده و در ضربه محکم و ناگهانی او گفت: خانواده خودرو تعمیرات مورد نیاز. "کاسه میوه روی میز آشپزخانه اغلب نشسته خالی است. من کشیده گوشت و سبزیجات در نظر گرفته شده برای یک وعده غذا به دو. ترس من این است که ما را عقب رانده شود به همان وضعیت اگر این قانون اجرا شده است."

در بیانیه این وزارتخانه اشاره می کند که اکثر کودکان مبتلا به این قانون تغییر — 96% — هنوز واجد شرایط برای دریافت یا رایگان یا کم هزینه وعده های غذایی مدرسه; خانواده ها را به سادگی نیاز به ارسال مدارک.

"همه خانواده ها باید از این فرصت برای پر کردن یک نرم افزار منحصر به فرد به صورت رایگان و کاهش قیمت وعده های غذایی به عنوان مدارس مورد نیاز برای ایجاد برنامه های کاربردی در دسترس" این بیانیه می خواند. "این فرصت را در دسترس است در هر نقطه در طول کل سال تحصیلی و تنها باید انجام شود یک بار در هر سال تحصیلی به طور معمول در آغاز هنگامی که پدر و مادر در حال پر کردن مدرسه دیگر اشکال است."

اما فرزند طرفداران می گویند این مدارک بار می تواند واجد شرایط بچه ها از غذا خوردن.

"تجربه به ما می گوید که بیش از حد بسیاری از سقوط خواهد کرد از طریق ترک," دیویس گفت: قانونگذاران. "سردرگمی در مورد واجد شرایط بودن و پیچیده مدارک خطای انسانی و ننگ همه ایجاد موانع برای ثبت نام."

پس دولت ارسال شده پیشنهاد خود را حکومت آن را به عنوان مورد نیاز است برای انجام وجود داشته است تقریبا 184,000 نظرات عمومی. بنابراین بسیاری از, در واقع, که قاعده این است که انتظار نمی رود به نهایی شود تا بهار.

دیگر تغییر بزرگ مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است فشار خواهد درایو نیز کودکان خارج از مدرسه ناهار برنامه. وزارت امنیت پیشنهاد کرده است سفت ملت را شارژ حکومت به نیاز شهروندان مشتاق به اثبات آنها نیست تکیه بر کمک های دولتی از جمله ضربه محکم و ناگهانی.

در حالی که غیر از شهروندان واجد شرایط نیست, برای بسیاری از مزایای فدرال بسیاری از زندگی در خانواده های با کسی که اغلب در ایالات متحده به دنیا آمد کودکی که از نظر قانونی می تواند ضربه محکم و ناگهانی دریافت مزایای. اما اگر پدر و مادر برداشت از ضربه محکم و ناگهانی از ترس که دریافت سود خواهد بلوک راه خود را به تابعیت فرزندان خود را نیز از دست بدهند اتوماتیک ثبت نام در وعده های غذایی مدرسه برنامه.

"این یک مانع بزرگ به دلیل این وحشت زده کرده و بسیاری از مردم می گوید:" پاتریشیا Gándara co-مدیر حقوق مدنی پروژه در UCLA. "ما از شنیدن مردمی در مدارس که در آن این کودکان هستند که حضور پدر و مادر نمی خواهد در آمده و ثبت نام برای ناهار رایگان. و پس از پرسنل مدرسه می دانیم که کودکان واجد شرایط هستند اما پدر و مادر نمی امضای این فرم به دلیل پدر و مادر نیز بسیار ترس از امضای هر چیزی که به نظر می رسد مانند آنها با استفاده از هر گونه سود برای ترس از دست دادن وضعيت خود کارت سبز."

در حالی که تاثیر این قانون تغییر دشوار است برای تعیین کمیت از آنجا که آن را نمی خواهد به اثر تا اواخر فوریه یک مطالعه توسط موسسه شهری یافت می شود که ترس از اتهام قانون در حال حاضر به حال یک اثر سرما در برخی از خانواده های مهاجر.

این قانون از لحاظ فنی مانع مزایای دریافت شده توسط کودکان, اما بسیاری از والدین هم این را نمی دانند و یا به سادگی نمی اعتماد دولت است. در حالی که قانون جدید شده است این موضوع از یک گرم نبرد قانونی دیوان عالی ایالات متحده به تازگی رای دادند 5-4 که می تواند به اثر را در اواخر این ماه.

وجود دارد یکی از راه های گذشته این قانون تغییرات می تواند بر دانش آموزان: با هدف قرار دادن مدارس' خط پایین.

ناهار مدرسه برنامه شامل یک ماده است که اجازه می دهد تا مدارس که در خدمت بسیاری از دانش آموزان کم درآمد به ارائه وعده های غذایی رایگان برای همه — بدون نیاز به جمع آوری برنامه های منحصر به فرد. ارائه موجب صرفه جویی در مدارس زمان صرف پردازش کاغذ و آن را حذف ننگ برخی از دانشجویان احساس می کنید در اطراف دریافت یک وعده غذایی رایگان.

برای یک مدرسه به واجد شرایط حداقل 40 درصد از دانش آموزان خود باید گواهی برای دریافت غذای رایگان. اما اگر این قانون جدید تغییرات فشار بیش از حد بسیاری از کودکان از وعده های غذایی مدرسه — و آنها موفق به ثبت نام مجدد — برخی از مدارس می تواند در زیر قطره که 40% آستانه و از دست دادن توانایی به ارائه وعده های غذایی رایگان برای همه. به عنوان بسیاری از 2,100 مدارس در سراسر کشور می تواند در معرض خطر. نیازهای فرزندان خود را نمی خواهد تغییر کرده — فقط مدرسه توانایی به آنها خدمت می کنند.

تغییرات پیشنهادی حتی می تواند صدمه دیده است مدارس پایین خط فراتر از کافه تریا. مناطق اضافی دریافت کمک از دولت فدرال در قالب عنوان من دلار برای خدمت به آسیب پذیر و کم درآمد و دانش آموزان. اما اقدامات دولت این آسیب پذیری — و اختصاص آن دلار اضافی — بر اساس ثبت نام در وعده های غذایی مدرسه برنامه.

"اگر شما دانش آموزان ترک رایگان و کاهش قیمت ناهار برنامه که باید شرکت شما دست کم گرفتن تعداد دانش آموزان کم درآمد خدمت در یک مدرسه می گوید:" جان پادشاه, رئیس آموزش و پرورش اعتماد و سابق وزیر آموزش و پرورش تحت ریاست جمهوری اوباما "و بنابراین کمتر بودجه."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب