Foie gras پشت در منو در کالیفرنیا پس از حکم دادگاه

لس آنجلس - Foie gras است پشت در منو در کالیفرنیا پس از یک قاضی فدرال اداره سلامت کد نمی جلوگیری از غنی ظرف از

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

لس آنجلس - Foie gras است پشت در منو در کالیفرنیا پس از یک قاضی فدرال اداره سلامت کد نمی جلوگیری از غنی ظرف از بودن در آورده از خارج از دولت.

کالیفرنیا ممنوعیت ظرافت های پرواری کبد از یک اردک یا غاز, به چالش کشیده شد در دادگاه های خارج از کشور foie gras تولید که گفت: آنها از دست داده و تقریبا یک سوم از کل فروش زمانی که ممنوعیت اثر صورت گرفت.

یک دادگاه تجدید نظر فدرال در نهایت تایید ممنوعیت. اما در روز سه شنبه ایالات متحده در منطقه قاضی استفان V. ویلسون تصمیم گرفت برای شاکیان که شامل کشاورزان در کانادا و نیویورک و یک رستوران. آنها تا به حال به چالش کشیده بخشی از قانون است که ممنوع کبد تولید شده در خارج از کشور از به فروش می رسد.

ویلسون حکومت فروش foie gras نمی کند نقض قانون اگر فروشنده در خارج از کالیفرنیا و محصول داده است به شخص ثالث تحویل سرویس آورده و به دولت است.

"وجود دارد هیچ اصولی راه برای تمایز بین foie gras خریداری شده از وزارت امور خارجه و حمل و نقل به کالیفرنیا توسط خریدار و تحویل داده شده توسط یک شخص ثالث" قاضی نوشت.

"ما احساس خشنودی که دادگاه به رسمیت شناخته شده است که در کالیفرنیا غلط ممنوعیت در نظر گرفته شده هرگز به درخواست foie gras محصولات از خارج از کشور تولید است که در حال عرضه به مصرف کنندگان در کالیفرنیا گفت:" مارکوس هنلی, معاون رئیس جمهور از دره هادسون Foie Gras یکی از شاکیان.

کالیفرنیا دادستانی کل گفت که بررسی و تصمیم گیری است.

این موضوع بوده است نهفته در دادگاه برای سال پس از قانونگذاران در سال 2004 منع کالیفرنیا کشاورزان از تولید لوکس pate. رفاه حیوانات فعالان مبارزه برای ممنوعیت این اساس است که روش های مورد استفاده برای تولید foie gras بی رحمانه شامل نیروی-تغذیه پرنده ذرت بر اساس مخلوطی از طریق یک لوله تضعیف آن ،

کشاورزان که تولید foie gras — معنی کبد چرب در فرانسه می گویند پرندگان در حال درمان انسانی و نمی رنج می برند در طول پرواربندی روند.

شهر نیویورک در سال گذشته ممنوع رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی از فروش foie gras شروع در سال 2022. شیکاگو آن را ممنوع اعلام کرد در سال 2006; فرمان لغو شد و دو سال بعد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن