واکسن آنفولانزا و واکسن ذات الریه ممکن است کاهش آلزایمر خطر ابتلا تحقیقات نشان می دهد

بزرگنمایی این تصویر چند خط از شواهد در حال حاضر نشان می دهد که دو مشترک واکسن در برابر بیماری های تن

توسط MINERALNEWS در 6 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

چند خط از شواهد در حال حاضر نشان می دهد که دو مشترک واکسن در برابر بیماری های تنفسی می تواند کمک به محافظت در برابر آلزایمر بیش از حد. چقدر حفاظت از مغز آنها بیشتر خواهد شد نیاز به مطالعه فشرده به کمیت دانشمندان می گویند. Themba Hadebe/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Themba Hadebe/AP

برای سال مقامات بهداشت عمومی شده اند در تلاش برای برطرف کردن اسطوره که افرادی که به دریافت واکسن آنفولانزا هستند بیشتر احتمال دارد به بیماری آلزایمر.

آنها نه. و در حال حاضر شواهدی وجود دارد که واکسن است که محافظت در برابر آنفولانزا و ذات الریه ممکن است در واقع محافظت از مردم از آلزایمر بیش از حد.

شواهد می آید از مطالعات ارائه شده در دوشنبه در این سال انجمن آلزایمر کنفرانس بین المللی است که برگزار می شود به عنوان یک رویداد مجازی.

"ما همیشه شناخته شده است که واکسن های بسیار مهم برای سلامت کلی ما می گوید:" ماریا Carrillo ارشد علوم افسر از انجمن آلزایمر. "و شاید آنها حتی کمک به حفاظت از حافظه ما ما شناخت مغز ما است."

این مطالعه برای اولین بار از یک تیم در دانشگاه تگزاس که خار از طریق میلیون ها نفر از پرونده های پزشکی در پایگاه ملی. هدف این بود برای پیدا کردن عوامل که تحت تاثیر یک فرد خطر ابتلا به بیماری های خاص از جمله آلزایمر است.

"و یکی از چیزهایی که آمد شد عکس های آنفولانزا می گوید:" آلبرت عمران, یک دانشجوی پزشکی از McGovern دانشکده پزشکی در دانشگاه مرکز علوم بهداشت تگزاس در هوستون و یک نویسنده از مطالعه است.

که عجیب و غریب به نظر می رسید. بنابراین عمران و یک تیم از محققان در زمان نزدیک نگاهی به سوابق پزشکی حدود 9000 افرادی که حداقل 60 سال است. برخی دریافت کرده بود آنفولانزای فصلی شات. برخی نشده بود.

"ما [سعی] به مطمئن شوید که هر دو گروه تا به حال مقدار مساوی می گویند سیگار کشیدن وضعیت چاقی و دیابت و بیماری های قلبی عروقی" عمران می گوید. کسانی که عوامل خطر شناخته شده برای بیماری آلزایمر. این تیم همچنین نگاه عواملی مانند آموزش و پرورش و, درآمد و شاخص های مانند تعداد نسخه های یک فرد دریافت کرده بود به مطمئن شوید که افرادی که واکسن نیست فقط سالم به طور کلی. آنها نبودند.

بعدی محققان نگاه به ببینید که چه کسی بود و به احتمال زیاد مبتلا به این بیماری است.

افرادی که حداقل یک واکسن به حال 17 درصد کاهش در خطر عمران می گوید. و افرادی که به طور منظم واکسیناسیون را دیدم خود را از خطر رها کردن یکی دیگر از 13 درصد.

"بیشتر واکسن به معنای کمتر آلزایمر" عمران می گوید.

درجه ای از مغز بهره مند شوند ممکن است متفاوت باشد

اما او اخطار می دهد که میزان بهره مندی از واکسن آنفولانزا می تواند متفاوت در گروه های مختلف از مردم است.

"وجود دارد یک اثر حفاظتی," او می گوید. "چه بسیار چیزی است که نیاز به اندازه گیری با فشرده تر مطالعه است."

حتی پس از این نتیجه تعجب آور بود, می گوید دکتر پل شولتز مدیر neurocognitive اختلالات مرکز در McGovern.

"به این بچه ها می آیند و می گویند آن را به خوبی به نظر می رسد مانند گرفتن واکسن است که در ارتباط با کمتر [آلزایمر] کاملا مخالف آنچه هر یک از ما به فکر" شولتز می گوید.

او شگفت زده شد زیرا واکسن تمایل به علت التهاب زمانی که آنها تحریک سیستم ایمنی بدن. و در بیماری آلزایمر او می گوید: التهاب بخشی از مشکل است.

"در اینجا ما باید یک وضعیت که در آن ما در حال دادن به آنها التهاب بر روی هدف و ما از مردم می خواهیم که در واقع انجام بهتر" شولتز می گوید.

مطالعه دوم نگاه در اثر هر دو واکسن آنفولانزا و ذات الریه در آلزایمر خطر است.

یک تیم از دانشگاه دوک و دانشگاه کارولینای شمالی مورد مطالعه سوابق پزشکی بیش از 5000 نفر بودند که حداقل 65 سال است.

کسانی که با دریافت یک واکسن ذات الریه قبل از سن 75 شد حداقل 25 درصد کمتر احتمال دارد مبتلا به آلزایمر می گوید سوتلانا Ukraintseva یک دانشیار استاد پژوهش در Biodemography از پیری واحد پژوهشي در دوک علوم اجتماعی موسسه تحقیقات.

"پنومونی واکسیناسیون به نظر می رسد محافظ برای افراد مسن," او می گوید.

اما در این مطالعه به واکسن آنفولانزا در علاوه بر این به ذات الریه واکسن نمی تواند هر گونه کاهش در خطر Ukraintseva می گوید.

چه چیزی در پشت مغز حفاظت

دانشمندان نمی دانم چرا واکسن ممکن است به کاهش خطر ابتلا به آلزایمر است. اما تحقیقات قبلی اشاره کرده در یک اتصال. و چندین بالقوه توضیحات.

یکی این است که واکسن برای آنفولانزا و ذات الریه ممکن است محافظ زیرا این دو بیماری آنها طراحی شده برای جلوگیری از شناخته شده به مغز تاثیر می گذارد.

"هر زمان که شما باید یکی از این عفونت ها ممکن است شما تجربه یک چالش به حافظه و تفکر" Carrillo می گوید. و مطالعات نشان می دهد که آن حوادث را افزایش می دهد یک فرد خطر ابتلا به آلزایمر است.

احتمال دیگر شامل شواهد ارتباط آلزایمر به طور کلی ضعف در سیستم ایمنی بدن و تغییرات اجازه می دهد که بیشتر باکتری ها و ویروس ها به مغز می شود.

"بنابراین اگر ما به طور کلی وسیله ای برای بهبود ایمنی آن ممکن است کمک به کاهش بیماری آلزایمر" Ukraintseva می گوید.

تعدادی از واکسن ها از جمله کسانی که برای آنفولانزا و ذات الریه ممکن است قادر به بهبود ایمنی به طور کلی او می گوید. دانشمندان به دنبال در چند دیگر نامزدهای بالقوه از جمله واکسن علیه ویروس هرپس و سل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب