فلسفه بین بگ

بین بگ در مدل های دایره ای ، بیضی سوسیسی ، استوانه ای ، مربع ، گلابی سایز بزرگ ، مستطیل ، تولید میشوند که هر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بین بگ در مدل های دایره ای ، بیضی سوسیسی ، استوانه ای ، مربع ، گلابی سایز بزرگ ، مستطیل ، تولید میشوند که هر کدام دارای ابعاد های مختلف خود را دارند . مدل گلابی در ابعاد 90x90x100 ، با وزن 700 گرم است. همچنین قابلیت تحمل وزن 100 کیلو گرمی و جنس بدنه چرمی این محصول بر محبوبیت آن افزوده است . جهت مشاهده قیمت روز مدل مورد نظرتان میتوانید بر روی دکمه مشاهده قیمت روز، عکس های بیشتر و خرید این محصول کلیک نمایید. پاف مدل B-02 میتواند یکی از المانهای چندمنظوره دکوراسیون منزل یا محل کار باشد که با وجود آن هیچ فضایی بلااستفاده نمیماند! صندلی های شنی یا بین بگ که با نام مبل هپی چیر نیز شناخته میشوند جز صندلی های راحتی 1 نفره، 2 نفره و 3 نفره ای هستند که داخل آنها با گرانول های دانه ای پر میشود و بسیار راحت و طبی هستند و که قابلیت حالتن پذیری با همه شکل های ایستاده، لم دادن و دراز کشیدن را دارند، از این مبلمان یونولیتی کیسه ای می توانید برای بزرگسالان، کودکان و نوجوانان با قیمت های ارزان تولیدی خرید کنید و در خانه یا محلهای کار مانند: شرکت ها، گیم نت ها، آرایشگاه ها، عکاسی ها و همه مکان ها استفاده کنید.

از خصوصیات بسیار جالب این مبل راحتی میتوان به این اشاره کرد که، به دلیل وجود شن در آن، به راحتی به فرم بدن فردی که روی آن نشسته است، تبدیل می شود و دارای انعطاف پذیری بالایی است. یکی از دلایل راحتی استفاده از بین بگ، آن است که هنگام نشستن روی آن، فرم بدن را گرفته و تمام بدن را در برمیگیرد، این مسئله به احساس راحتی بیشتر مصرفکننده کمک میکند. ابعاد بین بگ دارای زیرپایی بزرگسال به اندازه های ( طول : 81 سانتی متر ، عرض : 81 سانتی متر و ارتفاع : 127 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده لی را برای نشستن و یا استراحت شما فراهم می آورد . دفتر حضوری نمایندگی اینتکس تهران در استان تهران می باشد و برای برقراری هر گونه ارتباط با مشاورین می توانید با مشاورین ما در دفتر نمایندگی تماس بگیرید ، در پایان امیدواریم اطلاعات مفیدی را قبل از خرید به شما انتقال داده باشیم . این محصول دارای نشیمن گاه و تکیه گاه طبی می باشد که در استفاده طولانی مدت دچار هیچ گونه عارضه ای نخواهید شد .

Art icle h᠎as be en cre᠎ated by G SA Con te nt  Gener​at or D᠎em᠎ov​er si᠎on!

همچنین پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در ساخت محصولات بادی میباشد که دلیل این محبوبیت بالا در میان هواداران و تولید کنندگان استحکام بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد که بهترین حال را برای قرارگیری بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد . برای پر کردن مبل شنی از بهترین مواد داخلی دانه یونولیت یا گرانول توپی شکل استفاده میشود که طول عمر بالایی دارد و از افت و نشست کمتری برخوردار است و در هنگام نشستن تمامی قسمت های بدن را پوشش میدهد ، یونولیت خرد شده یا همان فوم گرانولی داخل مبلمان شنی یا مبلمان هپی چیر از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و در هنگام نشستن افراد بر روی مبل شنی حس بسیار خوبی را منتقل ساخته و راحتی را برای شخص مصرف کننده به ارمغان می آورد . به علت اینکه از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و از پارچه های با کیفیت در تولید آن استفاده شده است، حتی می توانید روی آن بپرید!

معادل انگلیسی آن هپی چیر است که ساختارش شامل آستر، پوسته پارچه و پلی استایرن میباشد.بین بگ ها نوعی از مبل هستند که در منزل میتوان از آن برای ریلکس کردن، استراحت کردن و یا حتی برای تماشای تلوزیون و… یکیدیگر از پارامترهای موثر در قیمت یک هپی چیر کیفیت زیپ آن است. بهتر است بدانید که اکثر مدل های مبلمان شنی از کیفیت دوخت بالایی برخوردار هستند ولی در مدل های ارزان قیمت هپی چیر امکان با کیفیت نبودن جنس پارچه و دوخت آن وجود دارد که اگر شما خواستار مدل هایی هستید که کیفیت دوخت بالایی داشته باشد دست روی مبلمان شنی بگذارید که قیمت نسبتا بالایی داشته باشد و از پارچه های درجه یک تولید شده باشد . بین بگ پارچه ای بیشتر مناسب دکوراسیون خانگی و بین بگ چرمی بیشتر مناسب انواع دکوراسیون اداری است. پاف و بین بگ عناصر تازهواردی در اصول چیدمان و دکوراسیون داخلی هستند؛ اما در همین زمان کوتاه توانستند توجه طراحان را به خود جلب کنند. تولید کننده بین بگ سایت شاپ اینتکس در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا مبل مورد نظر را برای شما خریدار گرامی آماده میکند .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن