فلوید Tidwell سابق San Bernardino County sheriff مدرن که آژانس می میرد در 90

فلوید Tidwell رنگارنگ San Bernardino County sheriff که shepherded بخش از یک نیروی کوچک از نمایندگان که پرسه می

توسط MINERALNEWS در 8 اسفند 1398

فلوید Tidwell رنگارنگ San Bernardino County sheriff که shepherded بخش از یک نیروی کوچک از نمایندگان که پرسه می زدند جنوب کالیفرنیا جای دور افتاده مدرن در آژانس های اجرای قانون سالگی در یک مرکز پزشکی در صحرا بالا.

Tidwell درگذشت پنج شنبه, سان برناردینو شهرستان کلانتر بخش اعلام کرد در آن Faceboook صفحه. او 90. هیچ علت مرگ مشخص شده است.

سخت به دست با خود فیروزه طلا و جواهر, چکمه های کابوی و یک گونه کامل از جویدن تنباکو Tidwell رهبری این گروه برای نزدیک به یک دهه سرپرستي ایجاد حمل و نقل هوایی بخش یک باند نیروی کار و پیچیده سیستم های ارتباطی. بازنشسته شد در سال 1991 گفت: او می خواست به صرف زمان بیشتری را با نوه خود و در مدار بازار مال فروشان.

اما او حرفه ای بود بهمراه رگه های اختلاف و در سال 2004 -- طولانی بازنشسته -- او التماس کرد گناه را به چهار فقره جنایت پنهان اموال به سرقت رفته بعد از محققان گفت: او در زمان بیش از 500 اسلحه از وزارت شواهد اتاق. در محکومیت این اتهامات به جنحه و او جریمه شد $10,000. او هرگز به صرف یک روز در زندان است.

تبلیغات

"حبس هرگز یک گزینه" دادستان منطقه گفت: در آن زمان. "او 74. او خدمت به مردم و در بسیاری از موارد برای بسیاری از سال است."

گفته است که Tidwell مشتاق تفنگ جمع آوری و به بسیاری از این سلاح ها به اعضای خانواده و یا نمایش آنها را در خانه اش در فلن در صحرای موهاوی.

یک گروهبان گفت کلانتر بود و علاقه غرب به سلاح های سبک و خواهد پرسه زدن شواهد اتاق "را به عنوان اگر خرید."

Tidwell گفت که او در نهایت در زمان درخواست مقابله به فراغت خود را بیمار, همسر, استرس از یک محاکمه.

تبلیغات

"چهل سال از خدمات این" او گفتم قبل از ورود تقاضای خود را.

Floyd Tidwell

San Bernardino County Sheriff فلوید Tidwell بررسی لکه های خون یافت می شود در تحقیقات به قتل در سال 1983.

(نی سخن/AP)

پسر یک گاو, گله دار, Tidwell شروع زندگی خود را در مدرسه به عنوان یک معاون واگذار شده به بخش دریاچه خرس بزرگ پست و به سرعت نقل مکان کرد تا به صفوف او انتخاب شد کلانتر در سال 1982 و پس از آن مجددا انتخاب و چهار سال بعد در یک زمین لغزش درآمد نزدیک به 80 درصد آرا. در طول تصدی خود او نظارت طراحی و ساخت یک گروه جدید ستاد و ساخت و ساز از یک بازداشتگاه.

طرفداران آبی -- تنها رنگ جوهر او را به استفاده از زمانی که نوشتن گزارش Tidwell لباس آژانس ناوگان تیم ملی, ماشین با راه راه آبی.

محبوب در جامعه و در میان رتبه و فایل Tidwell شد و لقب "cowboy sheriff" برای خود لباس و رویکرد مردمی به پلیس کار می کنند.

شهرت او در زمان یک ضربه هنگامی که پنج Latino مردان برنده $745,000 در دادگاه فدرال پس از این ادعا می کردند مورد ضرب و شتم توسط نمایندگان.

هر چند شواهد تصویری معرفی شده در دادگاه به نظر می رسد برای نشان دادن نمایندگان با استفاده از باطوم و مشت خود را بر مردان که ارائه شده کمی اگر هر گونه مقاومت Tidwell ایستاده بود توسط افسران و اصرار آنها تا به حال با استفاده از "مناسب" سطح نیروی. Tidwell متهم شده بود از condoning خشونت.

به عنوان سال گذشت, هر چند فعالان گفت: Tidwell به نظر میرسد که منعکس شده در این درس به اصطلاح ویکتور ویل پنج قسمت و جلب ستایش برای برداشتن گام برای بهبود روابط میان گروه ها و جوامع اقلیت.

تبلیغات

"من باور دارم او آگاهی مطرح شد" دیرین فعال و نویسنده آرماندو ناوارو گفت: در آن زمان.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب