فلوید سوگواری به عنوان جشن مرگ استفاده می شود به عنوان فراخوانی برای اقدام

مینیاپولیس - یک نقاشی دیواری ارج نهادن به جورج فلوید بود و پیش بینی شده در بالا تابوت طلایی خود را که در آن عز

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399

مینیاپولیس - یک نقاشی دیواری ارج نهادن به جورج فلوید بود و پیش بینی شده در بالا تابوت طلایی خود را که در آن عزاداران زانو زد و گریه متوقف شد و دعا پنج شنبه در مراسم یادبود خود را. آن پیام ساده: "من می توانم در حال حاضر نفس بکشم."

اما برای بیش از حد بسیاری از آمریکایی های سیاه و سفید, رویاهای شده اند نقش برآب و اهداف محقق نشده چرا که آنها هنوز هم نمی توانم نفس بکشم گفت: برگرد. Al Sharpton که eulogized فلوید در مینیاپولیس در روز پنج شنبه.

"دلیل ما هرگز نمی تواند بود که ما می خواستیم و خواب به شما نگه داشته زانو خود را بر ما گردن" Sharpton گفت: در اشاره به فلوید را 25 مه بازداشت و طی آن یک, مینیاپولیس, افسر پلیس فشرده زانو خود را به دست به دستبند, سیاه, مرد گردن برای چند دقیقه حتی پس از فلوید حرکت را متوقف و شفاعت برای هوا.

"چه اتفاقی افتاد به Floyd اتفاق می افتد هر روز در این کشور" Sharpton گفت. "از آن زمان برای ما به ایستادن در جورج نام و بگو: دریافت زانو خود را خاموش گردن ما!'"

فلوید یادبود شد ارسال کردن که خانواده اش احساس او سزاوار — آنها پرداخت صمیمانه ادای احترام به آنها محبت به نام "پری." با بسیاری از مینه سوتا بالا انتخاب رهبران در اتاق همراه با اعضای کنگره این سرویس شامل خواستار تغییرات معنی دار در پلیس و نظام عدالت کیفری.

در طول مداحی اظهارات Sharpton نشان داد قصد دارد برای برگزاری یادبود مارس در واشنگتن در ماه اوت به عنوان بخشی از فشار پلیس فدرال اصلاحات.

"زمانی که ما مبارزه برای جورج Floyds جهان — و از همه مهمتر ناشناخته جورج Floyds جهان — ما در حال کمک به آمریکا بود آمریکا برای همه آمریکایی ها گفت:" فلوید وکیل خانواده بن Crump که ذکر کردن نام دیگر آفریقایی و آمریکایی زنان و مردان کشته شده توسط پلیس.

Rep. شیلا جکسون لی ، که نشان دهنده فلوید بومی هوستون و با حضور در این سرویس گفت که او و دیگر نمایندگان مجلس در روز پنج شنبه معرفی پلیس پاسخگویی قانونی به نام پس از فلوید. اندازه گیری تماس برای بهبود آموزش برای ادارات پلیس و استانداردهای چگونه با استفاده از نیروی مرگبار و سوء رفتار در حال بررسی در میان دیگر هدف.

"ما با قرار دادن یک علامت توقف در مقابل امریکا — وجود خواهد داشت نه بیشتر" بدون کنترل به قتل توسط پلیس, Jackson-لی آسوشیتدپرس گفت. "من هرگز فراموش نخواهم کرد که عبارت" من نمی توانم نفس بکشم.' امریکا نمی تواند اجازه می دهد مردم را به مرگ در قرن 21 است."

او در میان ده ها تن از سیاستمداران دیگر مشاهیر حقوق مدنی فعالان و اعضای خانواده از فلوید که خواند "گریس شگفت انگیز," دعا و متصل به هم در یک محرک یادبود که یک جشن برای مردی که مرگ در دست پلیس است و موجب اعتراضات سراسری و خواستار پایان دادن به نژادی و بی عدالتی است.

در داخل سرویس برگزار شد در Frank J. Lindquist پناهگاه در شمال مرکزی دانشگاه عزاداران ماسک عینک با کلمات "من نمی توانم نفس بکشم" در آنها. سازمان صادر شده چند یادآوری برای شرکت کنندگان به نگه داشتن برخی از فاصله اجتماعی. بسیاری از شرکت کنندگان ضربه آرنج به جای در آغوش گرفتن و یا لرزش دست در یادبود جای گرفتن در میان coronavirus بیماری همه گیر.

این بود coronavirus که به کشته شدن فلوید Crump گفت: در خدمات خود سخنان اما "همه گیر نژادپرستی و تبعیض است."

فلوید برادر و دیگر اعضای خانواده گفت: داستان های شخصی در مورد رقص, فوتبال بازی پخت و پز و لذت بردن از زندگی با هم. آنها گفتند: او همچنین شناخته شده با دیگر یابم نام مستعار مانند "Georgie Porgie."

"جورج او مانند یک ژنرال" برادر Philonise فلوید گفت. "هر روز او را به راه رفتن در خارج وجود دارد خواهد بود یک خط از افرادی که مایل به او خوش آمد می گوید. ... او قدرتمند ، او در راه با کلمات است. ... همه عاشق جورج."

پیش بینی شده در بالای منبر در داخل محراب شد و آبی و نارنجی نقاشی دیواری بود که نقاشی در محل موقت یادبود در محله که در آن فلوید التماس برای هوا. یک گروه کوچک و گروه کر می خواند "Goin' تا ان" و دیگر فیلم های کلاسیک, انجیل, آهنگ عزاداران جمع شده بودند. جایزه گرمی برنده جایزه خواننده انجیل اسقف حزقیا واکر بسته خدمات با آهنگ "هر ستایش است."

دیگران در حضور و غیاب شامل مارتین لوتر کینگ سوم; مینه سوتا بهداشت ، ctq; مظنونان حمله به دانشگاه Ilhan عمر Ayanna Pressley و جویس بیتی; خواننده رپ T. I. و همسرش Tameka "کوچک" هریس; خواننده رپ Ludacris; خواننده Tyrese Gibson; کمدین های کوین هارت و تیفانی Haddish; و بازیگر Marsai مارتین.

فلوید بدن را از اولین خدمات به Raeford, کارولینای شمالی, دولت, جایی که او به دنیا آمد 46 سال پیش برای دو دقیقه مشاهده عمومی و خصوصی خدمات برای خانواده در روز شنبه.

در نهایت مشاهده عمومی برگزار خواهد شد و دوشنبه در هوستون که در آن او بزرگ شده بود و زندگی بسیاری از زندگی خود را. 500 نفر خدمات در روز سه شنبه برگزار خواهد شد در چشمه ستایش کلیسا و شامل آدرس از Sharpton, Crump و برگرد. ریموس E. Wright, خانواده کشیش. معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن ، presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد ممکن است حضور, و دیگر چهره های سیاسی و افراد مشهور در حال انتظار نیز هست. خصوصی کفن و دفن را به دنبال خواهد داشت.

فلوید نهایی سفر طراحی شده است با قصد Sharpton گفت: جلوتر از روز شنبه ، داشتن دکمه سمت چپ هوستون برای مینیاپولیس در سال 2014 در جستجوی یک شغل و یک زندگی جدید فلوید خواهد جابجایی است که در مسیر مرگ است.

بسیاری از عزاداران باید اشاره کرد که در میان غم انگیز گریه می کند که فلوید ساخته شده او در لحظات پایانی یکی بود برای مادرش Larcenia فلوید که مرده بود دو سال پیش از آن.

Sharpton گفت: جورج فلوید خواستار شد برای مادر خود را به دلیل, به عنوان او نزدیک مرگ او دست دراز به او تماس او را در بازگشت به خانه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"بیا جورج" Sharpton گفت. "من به شما خوش آمد که در آن ستمکاران را متوقف خواهد کرد از شما مشکل که در آن خسته را استراحت. آن را به یک محل که در آن پلیس قرار ندهید زانو بر شما جورج."

___

آسوشیتد پرس نویسندگان امی Forliti در مینیاپولیس اسکات بائر در مدیسون ویسکانسین; و Nomaan تاجر در هوستون کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن