فلوریدا شکسته امور خارجه ایالات متحده ثبت روزانه موارد جدید: بیش از 15,200

بزرگنمایی این تصویر ماشین خط برای درایو-از طریق COVID-19 تست در دوک انرژی مرکز هنرهای Mahaffey تئاتر

توسط MINERALNEWS در 22 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ماشین خط برای درایو-از طریق COVID-19 تست در دوک انرژی مرکز هنرهای Mahaffey تئاتر در سن پترزبورگ فلوریدا. دولت گزارش شکستن رکورد 15,299 موارد جدید در روز یکشنبه. اوکتاویو جونز/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوکتاویو جونز/گتی ایماژ

فلوریدا گزارش 15,299 جدید کروناویروس موارد در یکشنبه مارک بزرگترین واحد در روز افزایش هر دولت از زمان شروع این بیماری همه گیر.

روز یکشنبه تعداد بیش از نیویورک به اوج بیش از 12,200 موارد جدید در یک روز در ماه آوریل به عقب زمانی که آن را به کانون شیوع.

این آخرین موج به ارمغان می آورد تعداد کل موارد در دولت به 269,811. فلوریدا ثبت شده است 4,242 مجموع مرگ و میر با 45 از کسانی که از یکشنبه.

"اگر فلوریدا بودند یک کشور این امر رتبه چهارم در جهان برای جدید ترین موارد یک روز پشت, ایالات متحده, برزیل و هند" رویترز اشاره کرد.

همانطور که از شنبه, 7,186 مردم در بیمارستان بستری شد در فلوریدا, با توجه به COVID پیگیری پروژه.

فلوریدا آغاز بازگشایی در اوایل ماه مه و به طور مستمر در هم شکسته سوابق دولت برای یک روز را افزایش می دهد از موارد شروع صعودی وجود دارد در ماه ژوئن.

از آن پیشی گرفته 10,000 موارد جدید در یک روز برای اولین بار در اوایل این ماه.

با وجود مداوم سربازان ارتش در موارد بسیاری از اشخاص در حال ادامه و یا از سرگیری عملیات. روز شنبه به وزارت امور خارجه گزارش داد بیش از 10 ، 000 مورد جدید از دیزنی جهان چهار منطقه پارک بازگشایی شد ، دیگران انتظار می رود برای باز کردن در روز چهارشنبه.

و هفته گذشته دولت و وزارت آموزش و پرورش دستور داد مدارس برای بازگشایی در فرد راهنما در ماه اوت است.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis تا حد زیادی در برابر تحمیل ایالت محدودیت هر چند او سفارش میله های نزدیک به محل مصرف در اواخر ماه ژوئن.

حتی با موارد بسیار مخربی سوابق DeSantis گفت: در 30 ژوئن کنفرانس مطبوعاتی که دولت نمی خواهد عقب بازگشایی. وی با تاکید بر اهمیت حفاظت از جمعیت های آسیب پذیر اما متوقف کوتاه از درخواست مردم برای ماندن در خانه.

"ما در حال رفتن به عقب بسته شدن همه چیز است," او گفت. "من فکر نمی کنم که این واقعا چیزی است که رانندگی در آن مردم در حال رفتن به یک کسب و کار است نه آنچه که رانندگی آن است. من فکر می کنم زمانی که شما جوان تر مردمی, من فکر می کنم بسیاری از این بیشتر فقط در تعاملات اجتماعی به طوری که طبیعی است."

در حالی که تعداد فزاینده ای از فرمانداران صادر ایالت حکم نیاز به ماسک صورت در DeSantis است نه یکی از آنها. او به جای سمت چپ این تصمیم به دولت های محلی است که بسیاری از آنها تصویب ماسک حکم خود را دارند.

جکسون که قرار است به میزبانی کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در مرداد ماه اجرا شود و در صورت پوشش نیاز اواخر ماه گذشته.

برخی از مقامات محلی نیز نورد خاص reopenings در تلاش برای کند کردن روند گسترش ویروس به خصوص در سخت ضربه جنوب فلوریدا.

در میامی-Dade شهرستان در نظر گرفته است که یک نقطه داغ, شهردار, کارلوس Giménez اعلام کرد countywide روزانه منع رفت و آمد از 10 شب تا 6 صبح موثر جولای 3. او همچنین نورد به عقب باز از امکانات فرهنگی مانند سینما و بازی های آرکید و کنسرت خانه.

سفارش دیگر موثر جولای 9 بسته سالن های ضیافت و ballrooms باعث می شود ماسک های اجباری در ورزشگاه و محدود رستوران به صندلی در فضای باز تنها.

و یک به روز رسانی اضطراری جهت زمان اثر در Broward شهرستان در جولای 10, تنظیم محدودیت در رستوران صندلی و اجاره برای تعطیلات با متخلفان جریمه و تعطیلی.

سازمان بهداشت جهانی همچنین در گزارش ثبت افزایش جهانی coronavirus موارد در روز یکشنبه افزایش توسط 230,370 در 24 ساعت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن