فلوریدا شیفت ویروس محدودیت به مسافران از نیویورک منطقه

فورت لادردیل فلوریدا. - فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis خودداری کرده است به دنبال رهبری کشورهای دیگر صدور

توسط MINERALNEWS در 6 فروردین 1399

فورت لادردیل فلوریدا. - فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis خودداری کرده است به دنبال رهبری کشورهای دیگر صدور گسترده آتن به کنترل گسترش coronavirus به جای تغییر تعهد به خارج از مسافران او را مقصر می داند برای آوردن COVID-19 به دولت است.

DeSantis صدور یک فرمان اجرایی دوشنبه هر کسی که نیاز به ورود در یک پرواز از نیویورک شهرستان, کانکتیکات و نیوجرسی به خود قرنطینه برای دو هفته سخت ترین محدودیت های هر یک دولت تحمیل بر دیگران در طول بحران. او توسعه یافته است که به منظور روز سه شنبه به هر کسی که پس از رسیدن به هر وسیله حمل و نقل در سه هفته گذشته.

"ما نمی خواهیم به کشت به عنوان مردم فرار داغ در منطقه" DeSantis گفت.

میامی و فورت Lauderdale و پالم بیچ دولت مناطق سخت ترین ضربه از coronavirus را به ویژه ارتباط نزدیک با نیویورک درآمد جنوب فلوریدا به نام مستعار "ششم قصبه." بسیاری از ساکنان نیویورک پیوند: در سال 2018 جدید ترین سال برای اعداد است که در دسترس هستند بیش از 63,000 نیویورک مهاجرت به فلوریدا نزدیک به دو برابر ساکنان آینده نزدیک دولت همسایه گرجستان است. یانکی بیس بال بازی در حال پخش در رادیو های محلی است. و این زمان از سال بسیاری از پیوند های خانواده مراجعه کنید.

"بسیاری از مردم در فلوریدا در حال رفتن به قرار دادن خاموش" شهردار نیویورک, بیل د Blasio روز دوشنبه گفت: در مدت کوتاهی پس از DeSantis صادر شده ، "اما من هم باید صادقانه است که من درک می کنم."

یک بررسی آنلاین پرواز تخته در فلوریدا شش شلوغ ترین فرودگاه بعد از ظهر سه شنبه نشان داد که حدود 40 درصد از حدود 150 پرواز از نیویورک منطقه لغو شد.

این سخت بود برای ارزیابی چگونه بسیاری از آنها با توجه به DeSantis سفارش. پرواز در سراسر کشور کاهش یافت: خطوط هوایی ایالات متحده را کاهش پروازهای بین المللی بیشتر و اعلام کرد قصد دارد به منظور کاهش خدمات در داخل کشور تا 40% در ماه آوریل است. بیش از 8,300 ایالات متحده پرواز لغو شد سه شنبه با توجه به پیگیری خدمات FlightAware.

ورود مسافران به شکل کامل و با جزئیات در مورد سلامت سفر و مکان آنها باقی بماند. DeSantis گفت: ملی Guardsmen خواهد بود مستقر در برخی از فرودگاه های بزرگ برای جمع آوری فرم. او گفت: نقض دستور تشکیل می دهند درجه دوم تخطی از قانون مجازات 60 روز در زندان و 500 دلار جریمه, اما که او انتظار می رود بیشتر به طور داوطلبانه از آنها پیروی کنید.

دایان Cascio, 55 ساله در آرایشگاه از فورت Lauderdale خانه بازگشت از سفر را به او مادر و پسر در لانگ آیلند در یک شنبه JetBlue پرواز که انجام شده تنها شش مسافر.

او از تکمیل فرم و کاهش آن به یک جعبه نظارت توسط یک فرد در یک گارد ملی ، او نامیده می شود که تهدید آمیز اما گفت که این فرد نمی آن را چک کنید و یا درخواست یک ID به منظور بررسی این اطلاعات است.

Cascio گفت: او آموخته بود در مورد این منظور حدود یک ساعت قبل از پرواز بود و با توجه به گزینه لغو اما او بازگشت به خانه و سهام او و با او 31 ساله است.

"آنها نمی قرنطینه ، آنها قرنطینه من. بزرگ وجود دارد Catch-22. ... پس از آن واقعا درست قرنطینه است ؟ " او گفت:.

Valdemar Ozuna نگران او می خواهم که به قرنطینه در فلوریدا پس از یک پرواز به اورلاندو در روز سه شنبه از کندی فرودگاه بین المللی در نیویورک — یک پا از یک میدان سفر خانه به کورپس کریستی, تگزاس, از, استرالیا است.

Ozuna گفت: او صرف سه ساعت تلاش برای پیدا کردن که آیا او به فلوریدا قرنطینه نیاز پس از او می خواهم فقط در نیویورک فرودگاه به مدت پنج ساعت. او به نام JetBlue که با اشاره او را به اداره امنیت حمل و نقل. او بعد از اشاره به فلوریدا, وزارت بهداشت, بهداشت محلی در اورلاندو و در نهایت یک خط تلفن. او آویزان پس از اقامت در انتظار برای نیم ساعت.

Ozuna گفت: او تکمیل فرم مورد نیاز در هواپیما اما هیچ کس آن را در زمان از او در اورلاندو است.

"پرواز خواست یکی از اعضای خدمه بر روی زمین چه باید بکنند با این مقاله. گفتند: ما نبوده است گفت: هر چیزی در مورد آن. من هنوز هم آن را" Ozuna گفت.

سارا ویلسون زندگی می کند که در Guilford, کانکتیکات است پدر و مادر سالمند ساکن در فلوریدا در طول زمستان. او گفت که او نگران در مورد آنچه ممکن است اتفاق می افتد یا باید یک اورژانس پزشکی است. "که دو هفته به معنی من نمی ممکن است قادر به آنها را ببینید," او گفت:.

ویلسون گفت: او معمولا پرواز از فرودگاه بین المللی Bradley در ویندزر لککس, کانکتیکات, زمانی که او می رود به دیدن پدر و مادر خود را. اما او همچنین اشاره کرد که او می تواند به راحتی پرواز از رود آیلند که شامل نمی شده است در DeSantis سفارش.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"بنابراین من می توانید یک پرواز از رود آیلند به جای Bradley? ناگهان من خوب آمده است؟" ویلسون گفت:. "در نهایت محدود کردن برخی از کشورهای خاص نمی باشد برای حل این مشکل است."

فلوریدا بیش از 1,400 تایید موارد coronavirus و 17 مرگ و میر. حدود نیمی از دولت موارد در میامی-Dade, Broward و پالم بیچ شهرستان که تحمیل کرده اند تنگ محدودیت در کسب و کار و ساکنان. اما تست محدود باقی مانده و هنوز به نشان دادن هر گونه موارد این ویروس در یک سوم از فلوریدا 67 شهرستانهای استان است. یک سوم دیگر را گزارش کرده اند و تنها چند.

این ویروس باعث جزئی آنفولانزا مانند علائم در اکثر افراد, اما آن را به شدت مسری است و می تواند باعث بیماری شدید یا مرگ در برخی از, به ویژه سالمندان و کسانی که با مشکلات اساسی. کسانی که با موارد شدید اغلب تنها قادر به تنفس با ماسک تاکید بر سیستم مراقبت های بهداشتی ظرفیت پاسخگویی.

در حالی که در حال حرکت به بنیادی عفونت ممکن است از خارج از مسافران DeSantis گفت که او تا به حال صادر ایالت shutdown به نیویورک و کالیفرنیا و دیگران انجام داده اند چرا که او در تلاش بود تا به تعادل نگرانی های ایمنی با نیاز به جلوگیری از بی اقتصادی آسیب برساند. گردشگری وابسته به دولت در حال حاضر بسته ترین سواحل در حالی که دنیای دیزنی استودیو یونیورسال و دیگر جاذبه های محبوب در خارج از کشور بازدید کنندگان تعطیل بیش از یک هفته پیش.

DeSantis اشاره کرد که درخواست برای مزایای بیکاری کرده اند مشخصی برای 130,000 در چهار روز در هفته گذشته در مقایسه با 28,000 برای کل هفته گذشته. DeSantis خواسته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به اعلام فلوریدا یک فاجعه منطقه است که می تواند دولت واجد شرایط برای فدرال کمک. مغلوب ساختن پیشی جستن نشده عمل کرده و در صورت درخواست.

با اشاره به فیلم او گفت که او می خواهم دیده می شود از کالیفرنیا بلوک احزاب فرماندار گفت که او حتی مطمئن ممنوعیت در جای خود موثر بوده است.

"آیا آن را فقط بهتر بود برای رفتن به محل کار ؟ شما احتمالا رفتن به انتقال ویروس کمتر در نسبت شما با یک دسته از احمقها," DeSantis گفت.

___

آسوشیتد پرس خبرنگاران برندان فررینگتن در تالاهاسی فلوریدا; جنیفر Peltz در نیویورک; لیزا ماری پنجره در بویزی آیداهو; شرکت های هواپیمایی و نویسنده دیوید Koenig در دالاس کمک کرده است.

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب