فلوریدا سفارشات مدارس برای بازگشایی در پاییز برای فرد آموزش

بزرگنمایی این تصویر فلوریدا کمیسر آموزش و پرورش دستور داده است تا دولت را در مدارس برای بازگشایی در

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

فلوریدا کمیسر آموزش و پرورش دستور داده است تا دولت را در مدارس برای بازگشایی در فرد آموزش در پاییز, موضوع مشاوره و سفارشات از مقامات بهداشتی. جو Raedle/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جو Raedle/گتی ایماژ

فلوریدا آموزش و پرورش کمیسیون می گوید که زمانی که مدارس باز در سقوط آنها واقعا باز است.

در فلوریدا که در آن بیش از 7,300 جدید کروناویروس موارد اعلام شد و در روز سه شنبه دولت آموزش و پرورش کمیسر ریچارد کورکوران اعلام کرد که پس از بازگشایی در ماه اوت "همه تخته مدرسه و مدرسه منشور حاکم بر تخته باید با آجر و ملات مدارس حداقل پنج روز در هفته برای تمام دانش آموزان است."

این فرمان اجرایی را امضا دوشنبه است "به موضوع مشاوره و سفارشات" از دولت محلی و بخش بهداشت و درمان اجرایی دیگر سفارشات.

این خواسته که مدارس نه تنها بلکه همچنین "ارائه مجموعه کامل از خدمات است که توسط قانون مورد نیاز به طوری که خانواده هایی که مایل به آموزش فرزندان خود را در یک آجر و ملات مدرسه تمام وقت باید از این فرصت برای انجام این کار است."

این خدمات عبارتند از:-فرد آموزش مگر اینکه محروم توسط دولت و یا محلی بهداشت بخشنامه های تخصصی آموزش برای دانش آموزان با فردی برنامه های آموزش و پرورش و یا آموزش از راه دور است که اجازه می دهد تا برای تعامل با دانش آموز, معلم و همسالان به عنوان تایید شده توسط آموزش و پرورش کمیسر.

منظور به طور خاص مستلزم آن است که خدمات ارائه شده به دانش آموزان از خانواده های کم درآمد دانش آموزان که والدین آنها کارگران مهاجر و دانش آموزان که بی خانمان دارای معلولیت زندگی میکنند در پرورش و مراقبت و یا در حال یادگیری زبان انگلیسی است.

فلوریدا ساخته شده است که اعلام به عنوان بزرگ سوال در مورد سال آینده مدرسه آمده اند به نمایش در نواحی سراسر کشور است. کلاس مجازی باشد یا فرد ؟ خواهد بچه ها را ملزم به پوشیدن ماسک? چگونه می خواهد جای کلاس های درس اجتماعی فاصله? چه اتفاقی می افتد زمانی که معلمان مریض است ؟ و شاید یکی از بزرگترین از همه: اگر بچه ها نمی رفتن به مدرسه چه خواهد شد پدر و مادر کار انجام دهید ؟

واکنش به فلوریدا منظور از مربیان بوده است محتاط.

سرپرست میامی-Dade County Public Schools, Alberto Carvalho به نام نظم عادلانه "و اندازه گيري" و اشاره کرد که "این اجازه می دهد تا به صورت های مختلف, آموزش مدل های سنتی مدرسه به عنوان به خوبی به عنوان دیگر گزینه های نوآورانه و تضمین ثبات مالی در طول یک بازی بسیار غیر قابل پیش بینی زمان سه ماهه اول سال است."

میامی-Dade منطقه مدرسه به تازگی منتشر شده خود را بازگشایی طرح است که بر پدر و مادر انتخاب و ارائه گزینه های حضور روزانه در مدرسه تمام وقت آموزش آنلاین و یا ترکیبی. منطقه می گوید که اگر ساختمان استفاده است کم است که تعداد کمی از دانش آموزان شرکت کننده در فرد — یک مدرسه اتخاذ خواهد شد پنج روز در هفته در مدرسه حضور و غیاب مدل. اما اگر مدرسه استفاده بالا است که بسیاری از دانش آموزان به مدرسه رفتن در فرد – یک مدرسه ممکن است تغییر به حضور فیزیکی هر روز یا دو روز در یک ردیف.

دولت بزرگترین معلمان اتحادیه فلوریدا انجمن آموزش ابراز نگرانی در مورد وضعیت سفارش. FEA جمهور Fedrick اینگرام گفت: هیچ کس می خواهد مدارس به باز کردن بیش از معلمان اما آنها می خواهند بازگشایی برنامه ریزی برای هدایت شود علم به جای منافع اقتصادی.

"ما همچنین می خواهید برای اطمینان از ایمنی از همه کسانی که در مدارس دولتی" اینگرام گفت: خبرنگار سوزان Giles Wantuck از NPR عضو ایستگاه WUSF. "ما در حال رفتن به مجبور به گوش دادن به صدای کسانی که مقامات بهداشت عمومی از دولت فدرال و از دولت ما دولت است."

"ما امیدواریم که به عنوان فلوریدا هل می دهد از طریق این ویروس است که ravaging در سراسر کشور ما با ما موارد تشخیص داده بر روی هزاران نفر در سراسر کشور در روز است که ما کمیسر آموزش و پرورش و فرماندار ما در حال هدایت دانش علمی بیشتر از اقتصاد" Ingram اضافه شده است.

اینگرام گفت: وجود اضطراب بالا در میان معلمان در مورد چشم انداز از رفتن به مدرسه به منظور اجرایی نمی کند طرح اقدامات برای اطمینان از ایمنی کارکنان و دانش آموزان.

"آن را نمی دهد یک حساب دقیق از آنچه در مدارس انتظار می رود به" اینگرام گفت. "چقدر ما در حال رفتن به قادر به پاک کردن مدارس تمیز کردن ایستگاه های, چگونه ما پایبند به اجتماعی فاصله, ماسک پوشیده از دانش آموزان و معلمان ما? وجود دارد مقدار زیادی به دلخواه می شود آن را به عنوان مربوط به یک برنامه خاص اما ما دیده نشده است که نشده است. وجود دارد مقدار زیادی از احساس وحشت و نگرانی از معلمان سراسر کشور."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب