فلوریدا افسر مشت مست مرد

فورت پیرس, Fla. - دو فلوریدا افسران پلیس روبرو هستند اتهامات پس از فیلم نشان داد که یکی از آنها سیلی و پس از آ

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399

فورت پیرس, Fla. - دو فلوریدا افسران پلیس روبرو هستند اتهامات پس از فیلم نشان داد که یکی از آنها سیلی و پس از آن بارها و بارها یک مشت مست مردی که فریاد آنها را در یک بیمارستان است.

فورت پیرس افسر پلیس آلبرت Eckrode, 32, جمعه استعفا داد و به اتهام جنایت باتری و سوء رسمی و تخطی از قانون تعداد پرونده کاذب پلیس گزارش رئیس دایان Hobley-Burney به خبرنگاران گفت: روز دوشنبه با توجه به TCPalm سایت. افسر مونیکا فردریک, 27 متهم به تخطی از قانون تشکیل پرونده کاذب پلیس گزارش و معلق است و بدون پرداخت.

"این نه استفاده از زور — آن است که یک عمل مجرمانه," Hobley-Burney گفت.

یک بی صدا سه دقیقه ویدئو از بیمارستان سیستم های امنیتی از فوریه. 20 نشان می دهد که 38-ماه-پیر مرد نشسته در تاشو در یک بیمارستان روانی سلامت واحد با فوت او ، این مرد که نام آنها منتشر شده بود را برداشت تا برای مسمومیت های عمومی و آورده شده به بیمارستان. او قیافه و به نظر می رسد به فریاد در Frederic که نشسته است در حدود 10 فوت (3 متر) و یک افسر دیگر که Eckrode وارد.

Eckrode گوش به مرد برای چند ثانیه به آرامی قرار می دهد بطری آب او را حمل و سپس با آن مواجه انسان با استفاده از پای خود را به شدت پایین تاشو پای بقیه.

قوی بیش هنوز نشسته مرد Eckrode خم به او و با استفاده از زانو خود را به فشار صندلی عقب دو بار. او سپس سیلی انسان گونه با دست راست خود را. آنها همچنان jawing در هر یک از دیگر و Eckrode سیلی او را با دست چپ خود را. مرد به نظر می رسد شروع به فریاد پشت در Eckrode و شیپور خاموشی خود را گونه که اگر به چالش Eckrode که پس از آن شیپور خاموشی خود را گوش در پاسخ.

او سپس سیلی مرد یک سوم زمان سخت و او را هل می دهد در قفسه سینه به عنوان آنها همچنان jawing در هر یک از دیگر. مرد تبدیل گونه اش نسبت به Eckrode که اگر جسارت افسر به او ضربه. Eckrode مشت خود را چهار بار و به طور خلاصه اسلامپ بیش از. Eckrode سپس پاک دست خود را.

مرد هرگز لمس Eckrode. نه فردریک سوم افسر و یا دیگر لباس شخصی که وارد در رویارویی هرگز نقل مکان کرد برای جلوگیری از Eckrode.

در گزارش خود Eckrode و فردریک مرد گفت: تا به حال شده بود فریاد نژادی تهمت در Frederic که سیاه و سفید است. Eckrode سفید است و مرد او زده به نظر می رسد به سفید است.

اما رئیس Hobley-Burney, که سیاه و سفید است, مورد مناقشه است که گفت: درگیری "بود و نه نژادی در همه." او به نام Eckrode "بسیار خوب افسر" که شاید اجازه دهید احساسات خود را دریافت کنید بهترین ها را از او.

"ما نمی خواهد اجازه می دهد هر کسی که می پوشد نشان از این گروه برای انجام چنین اقداماتی به هر شهروند" او گفت:. او گفت: "گاهی اوقات ما انسان هستند بیش از حد. و من فکر می کنم آنچه که اتفاق می افتد با (Eckrode) است که این امکان وجود دارد که آنچه که گفته شد او می خواست (مرد) برای متوقف کردن او نیست."

هیچ وکیل برای Eckrode ذکر شده است در دادگاه ثبت کرد. او آزاد است در $4,500 اوراق قرضه.

فردریک وکیل مارتی سفید گفت TCPalm که مشتری خود را در دفاع از خودش در دادگاه و "خوب خانم جوان خوب افسر." او آزاد است در $1,000 اوراق قرضه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

سوم افسر بود که در اتاق به دست بردن در گزارش باقی می ماند و وظیفه Hobley-Burney گفت.

فورت پیرس است که در ساحل اقیانوس اطلس در شمال پالم بیچ.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب