فلوریدا خانه سرسختانه کف اتاق در میان COVID-19 تهدید

تالاهاسی فلوریدا. - فلوریدا خانه ناگهان احتیاج بعد از ظهر دوشنبه و پاک گالری عمومی پس از چند تن از اعضای آن به

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

تالاهاسی فلوریدا. - فلوریدا خانه ناگهان احتیاج بعد از ظهر دوشنبه و پاک گالری عمومی پس از چند تن از اعضای آن به توافق آزمایش می شود برای این گونه جدید از coronavirus به تازگی پس از حضور در یک رویداد سیاسی در واشنگتن که در آن یکی از شرکت کنندگان آزمایش مثبت برای COVID-19.

پنج عضو مجلس نمایندگان و کارکنان خود را با حضور در این کنفرانس با توجه به مجلس خوزه الیوا.

"در تلاش برای تنظیم یک مثال در جریان مبارزه با COVID-19 و در فراوانی از احتیاط خود را برای همکار و اعضای هیات نمایندگان ساباتینی آلتمن, McGhee, دونالد و برد همراه با یک از کارکنان باید به طور داوطلبانه مورد توافق برای ارسال به تست" اولیوا در بیانیه ای گفت.

"آنها را از خود جدا انتظار بازگشت از نتایج. پس از خروج از این رویداد 10 روز پیش نمایندگان ساباتینی آلتمن, McGhee, دونالد, برد و کارکنان عضو هستند نه علامتی و آنها در تماس مستقیم در هر زمان با فردی که آزمایش مثبت برای ویروس."

خدمه در آبی پزشکی لباسهای swabbed خانه زمین در طول زنگ تفریح.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید.

اکثریت قریب به اتفاق مردم بعد از بهبود از این ویروس جدید است. با توجه به سازمان بهداشت جهانی افراد مبتلا به بیماری خفیف بهبود می یابند در حدود دو هفته در حالی که کسانی که با شدیدتر بیماری ممکن است سه تا شش هفته بهبود می یابند.

آخرین توسعه شد آخرین swift-حرکت حوادث بیش از سرعت گسترش ویروس.

اوایل روز دوشنبه مقامات فلوریدا رفت و برگشت زودتر مشورتی درخواست همه مسافران بازگشته از کشورهای خارجی خود منزوی کردن بیشتر کاشت سردرگمی بیش از آن تلاش برای مهار سریع گسترش تهدید برای بهداشت عمومی است.

یک بیانیه های قبلی از فلوریدا در بخش بهداشت و درمان توصیه شده بود همه افراد رفت و آمد در سطح بین المللی به خود منزوی برای 14 روز.

دو ساعت بعد مقامات بهداشتی آن تجدید نظر مشورتی به یک تراز با فدرال دستورالعمل های بهداشتی که نیاز به مسافران بازگشته از کشورهای در معرض خطر — چین و کره جنوبی و ایتالیا و ایران — به باقی می ماند خانه و اجتناب از تماس با دیگران است.

معلوم بود چه منجر به ارتباطات تفکیک زمانی که وزارت بهداشت و درمان به نظر می رسید به گام بی سابقه ای دوشنبه از درخواست همه مسافران را به خود منزوی برای 14 روز پس از بازگشت از هر سفر خارجی است. سخنگوی تواند بلافاصله بازگشت تماس های تلفنی.

اوایل روز دوشنبه فلوریدا وزارت بهداشت سخنگوی آلبرتو Moscoso گفت: "وضعیت در فلوریدا است که به سرعت در حال تغییر است."

دو نفر که در حال حاضر مرده در فلوریدا از 18 ساکنان فلوریدا است که دولت و مقامات بهداشتی می گویند باید آزمایش مثبت برای سویه جدیدی از کروناویروس که در حال حاضر به سرعت گسترش در سراسر ایالات متحده و دیگر نقاط جهان است.

از 18 floridians تماس با تست مثبت 12 تشخیص داده شد در فلوریدا و پنج تشخیص داده شد و در دولت دیگر با توجه به بخش بهداشت و درمان. علاوه بر این یک مقیم کالیفرنیا در حال حاضر در دست خود انزوا در فلوریدا دارای آزمایش مثبت است.

مقامات بهداشتی در سراسر کشور شد و به سرعت در تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس. در فلوریدا, نگرانی از افزایش بیش از چگونه وحشت می تواند بازی کردن در یک کشور مقصد است که برای میلیون ها نفر از بازدید کنندگان از خارج از کشور. در حال حاضر این نگرانی وجود دارد در مورد اینکه چگونه این ویروس می تواند بر پارک های تفریحی دیزنی جهان در اورلاندو یکی از این کشور پر بازدید ترین جاذبه های. خطوط کروز نیز در حال حاضر در حال نهفته است.

به ویژه در بخش بهداشت و درمان است نشان می دهد که هر کسی که در سفر ماه گذشته در کشتی کروز بر روی رودخانه نیل در مصر خود-جدا از آنجا که برخی از مسافران را آزمایش مثبت با رمان گونه از coronavirus.

فرماندار برنامه جمعه شد و انتظار می رود توسط COVID-19. فرماندار بود که دوباره صحبت با معاون رئیس جمهور مایک اسپنس که رئیس جمهور تهمت منصوب کرده برای رهبری این تلاش ملی در برابر این بیماری است. او همچنین انتظار می رود به دیدار با خبرنگاران بعد از ظهر دوشنبه که در آن او مطمئن است به مورد خواسته دولت در واکنش به تهدید سلامت.

فلوریدا مقامات بهداشتی می گویند هر کسی که دارای یک تب تنگی نفس و سایر علائم بیماری تنفسی ظرف 14 روز از سفر به برخی از آسیب دیده ترین مناطق مانند چین, ایتالیا, ایران, کره جنوبی و ژاپن باید به اطلاع پزشک خود و بخش بهداشت محلی. همان امر مشاوره به افرادی که در تماس نزدیک با هر کسی که به تازگی از سفر به شدت تحت تاثیر کشورهایی که علائم نشان می دهد.

افرادی که به خواسته خود قرنطینه باید در خانه باقی می ماند. مقامات بهداشتی می گویند که آنها باید نه رفتن به محل کار یا مدرسه و یا در سایر تجمعات تا 14 روز پس از بازگشت از سفر خارجی است. اگر هر یک از علائم توسعه آنها باید هشدار یک پزشک و مقامات بهداشتی.

---

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن