فلوریدا: 2 مرده در دولت که تست مثبت برای ویروس

میامی - دو نفر که آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس فوت کرده اند در فلوریدا به مناسبت اول مرگ و میر در ساحل شرق

توسط MINERALNEWS در 17 اسفند 1398

میامی - دو نفر که آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس فوت کرده اند در فلوریدا به مناسبت اول مرگ و میر در ساحل شرقی نسبت به شیوع این بیماری در ایالات متحده مقامات بهداشت در روز جمعه گفت.

فلوریدا وزارت بهداشت گفت: دو نفر که کشته شدند در 70s و تا به حال سفر خارج از کشور. اعلام افزایش متحده مرگ و میر از این رمان coronavirus فشار تا 16 از جمله 13 در ایالت واشنگتن و یکی در کالیفرنیا است.

یکی از فلوریدا و میر بود که از یک مرد با زمینه مسائل مربوط به سلامت در سانتا رزا شهرستان در فلوریدا تکدی با توجه به این بیانیه. وزارت بهداشت و درمان اضافه شده است که مرگ دوم بود که از یک فرد مسن در لی کانتی در فورت مایرز منطقه است.

این بیانیه نمی دهد فوری نشانه که در آن دو سفر کرده بود و یا اینکه آیا مقامات به دنبال تعیین که آنها در تماس با.

هلن آگور Ferre سخنگوی فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis تایید کرد که مرگ و میر و دیگر موارد جدید در جنوب فلوریدا در توییتر. او وعده داده شده در صدای جیر جیر خود را که به روز رسانی ارائه خواهد بود به طور منظم به عنوان تبدیل شدن آنها در دسترس است.

این سخنگوی بلافاصله پاسخ به یک ایمیل از درخواست های مرتبط با آن را فشار دهید برای اطلاعات بیشتر.

از جمعه, فلوریدا, مقامات گفت: هفت نفر در دولت باید آزمایش مثبت برای COVID-19. آنها گفتند شش در حال ساکنان فلوریدا و هفتم غیر مقیم.

یکی از موارد جدید بود و تنها پس از تایید فرد فوت کرده است با توجه به این بیانیه. دو نفر دیگر از موارد که مورد تایید قرار گرفت که آزمایش مثبت در روز جمعه شد 65 سال و 75 ساله و مرد هر دو در Broward شهرستان به فورت Lauderdale. دولت در بخش بهداشت و درمان گفت: هر دو مردان جدا شده اند که تا زمانی که مقامات بهداشت عمومی آنها روشن است.

مقامات قبلا اعلام کرده بود که پنج ساکنان فلوریدا که سفر در چین نیز قرنطینه در جای دیگر پس از آزمایش مثبت برای ویروس.

مقامات همچنان به می گویند روز جمعه که این خطر برای کسانی که در دولت باقی می ماند پایین به عنوان بسیاری از موارد متمرکز شده اند در واشنگتن و کالیفرنیا که در آن یک کشتی کروز است که برگزار می شود در سواحل پس از یک مسافر در یک سفر قبلی درگذشت و دیگران آلوده شد.

اما حداقل در میامی مقامات شهرستان را لغو دو بزرگ موسیقی جشنواره بیش از ترس که شلوغ حوادث می تواند به گسترش این ویروس جدید به طور گسترده تر. آن است که روشن نیست که آیا مقامات دولتی را پیاده سازی هر گونه اقدامات شدید پیش از فلوریدا مشغول شکستن بهار نجومی در اواخر این ماه.

زودتر جمعه فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis خواسته قانونگذاران ایالتی برای $25 میلیون برای مقامات بهداشت به استفاده از بلافاصله در وزارت امور خارجه در پاسخ به کوروناویروس.

DeSantis گفت که او انتظار دارد فلوریدا به دریافت حداقل $27 میلیون دلار از دولت فدرال همراه با اضافی $500,000 از وزارت بهداشت و خدمات انسانی بلافاصله به پوشش هزینه های آزمایشگاه و تجهیزات و نیروی انسانی.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب