فلوریدا 17-Year-Old, 'مغز متفکر' از توییتر هک و دو نفر دیگر چهره اتهامات

بزرگنمایی این تصویر مقامات متهم می کنند که یکی از مظنونین از شبکههای حدود 117,000 در ارز دیجیتال از

توسط MINERALNEWS در 11 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مقامات متهم می کنند که یکی از مظنونین از شبکههای حدود 117,000 در ارز دیجیتال از هک که تحت تاثیر این حساب توییتر رئیس جمهور سابق باراک اوباما و جو بایدن Kanye West و دیگران. Alastair پیک/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Alastair پیک/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 8:27 p. m. ET شنبه

دادستان اعلام کرد اتهامات علیه سه نفر از افراد 17 ساله از فلوریدا و دو مرد از فلوریدا و بریتانیا در ارتباط با یک هک که آمار برخی از توییتر برجسته ترین حساب در بزرگ ترین و هماهنگ نقض امنیتی در پلت فرم ،

مقامات در فلوریدا می گویند گراهام ایوان کلارک, 17, از تمپا, فلوریدا., مغز متفکر این حمله گفته شکستن به حساب 130 حساب توییتر و فریب پیروان با نفوذ به کاربران برای انتقال بیش از 100.000 دلار در بیت کوین به حساب مرتبط با کلارک. او متهم است با 30 جنایات در کشور از جمله تقلب و سرقت هویت و نرم.

(NPR نامگذاری شده است, Clark, چرا که او در حال شارژ تحت قانون ایالتی فلوریدا به عنوان یک بزرگسال.)

علاوه بر این دادستان فدرال unsealed سیم تقلب پول شویی و دیگر اتهامات علیه نیما فاضلی, 22, از اورلاندو فلوریدا. و ماسون شپرد, 19, از باگنور رجیس, u. k. آنها متهم به کمک به کلارک فروش دسترسی به برخی از حساب های هک.

توییتر گفته است که هکرها با استفاده از یک تلفن "نیزه حمله فیشینگ" به ترفند توییتر کارکنان به نوبه خود بیش از اطلاعات است که به حمله و دسترسی به سیستم های داخلی.

فلوریدا دادستان در جمعه جدید اضافه شده جزئیات در مورد دقیقا چگونه این طرح مشغول به کار: کلارک گفته ارائه شده خود را به عنوان یک عضو توییتر این تیم به توییتر کارمند و متقاعد شده است که کارمند به دست شرکت اعتبار که کلارک استفاده می شود به شرکت های مشتری خدمات پورتال.

حفاظت های امنیتی بودند غلبه و کلمه عبور برخی از 130 حساب شد تنظیم مجدد اجازه می دهد هکرها برای کنترل حساب های مقامات در توییتر گفته اند.

کلارک که به تازگی از دبیرستان فارغ التحصیل شده است نه معمولی 17-year-old گفت: Hillsborough County دولت وکیل اندرو وارن در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه. "این بسیار پیچیده و حمله به یک قدر دیده اند."

با توجه به فدرال شارژ اسناد یک کاربر شناخته شده به عنوان رولکس#373 شناسایی شده توسط مقامات به عنوان فاضلی مورد بحث با یکی دیگر از فردی ناشناس که رفت با کرک#5270 در پیام آنلاین, پلت فرم, اختلاف, برنامه ای برای شکستن به ده ها تن از حساب های توییتر.

بزرگنمایی این تصویر

ارتباط بین ادعا هکرها تحت نام رولکس#373 و کرک#5270 بحث در ساحل از ده ها تن از مشخصات بالا حساب در توییتر در ژوئیه 15. باراک اوباما برای منطقه شمال کالیفرنیا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
باراک اوباما برای منطقه شمال کالیفرنیا

آنها گفته بحث فروش دسترسی به هک پروفایل تا 2500 دلار برای "OG حساب" زبان عامیانه برای حساب نام هایی که بسیار مطلوب است.

بزرگنمایی این تصویر

اتهام هکرها تحت نام رولکس#0373 و کرک#5270 گفته بحث در مورد امکان فروش دسترسی به هک حساب توییتر برای تا $2,500. باراک اوباما برای منطقه شمال کالیفرنیا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
باراک اوباما برای منطقه شمال کالیفرنیا

در جولای 15, هکرها به هر طریقی خود را ویران کردن.

حساب های دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد, جو بایدن, مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس مدیر عامل شرکت تسلا, Elon Musk, رئیس جمهور سابق باراک اوباما و دیگران با نفوذ کاربران توییتی پیام های مشابه که گفت: برخی نسخه: در روح سخاوت پرداخت 1000 $ارسال به یک ناشناس آدرس Bitcoin دو برابر خواهد شد "برای آینده 30 دقیقه."

برای بسیاری از آن بدون شک یک کلاهبرداری است. اما بیش از 400 نفر کاهش یافت و برای آن با توجه به بازرسان فدرال که در بر داشت که 415 انتقالات به کلاهبرداری از حساب مجموع حدود $117,000.

"کلارک هک حساب توییتر از افراد معروف و مشهور نبودند اولیه قربانیان. این "بیت-Con' طراحی شده است برای فریب دادن پول به طور منظم از آمریکایی ها از سراسر کشور و در اینجا در فلوریدا" وارن گفت.

آمریکا وکیل دیوید اندرسون برای منطقه شمال کالیفرنیا گفت: ماموران با IRS مورد تجزیه و تحلیل blockchain فن آوری بیت کوین متکی به د گمنام tracations در این طرح که منجر به اتهام هکرها.

"وجود دارد یک باور غلط در, جنایی, هکر جامعه است که حملات مانند توییتر هک می تواند مرتکب ناشناس و بدون نتیجه" اندرسون گفت.

"رفتار مجرمانه از طریق اینترنت ممکن است احساس یواشکی به افرادی که مرتکب آن, اما وجود دارد هیچ چیز یواشکی در مورد آن. به طور خاص, من می خواهم بگویم را می توان مجرم شکستن قانون و ما را پیدا خواهد کرد شما" اندرسون گفت.

توییتر در بیانیه ای گفت: "ما با قدردانی از اقدامات سریع از اجرای قانون در این تحقیقات ادامه خواهد داد و برای همکاری به عنوان مورد پیشرفت می کند."

این حمله در معرض آسیب پذیری در پلت فرم است که عمده ارتباطات کانال برای رسانه های خبری و شرکت ها و افراد مشهور و سیاستمداران از جمله رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

حمله هدفمند 130 حساب توییتر توییتی از 45 نفر از آنها دسترسی به پیام های مستقیم از 36 و دریافت داده ها از هفت حساب اما مقامات توییتر می گویند هیچ یک از اطلاعات خصوصی دریافت درگیر فعلی یا سابق ایالات متحده انتخاب شد.

توییتر گفت: "به طور قابل توجهی محدود" دسترسی به داخلی ابزار است و "بهبود روش ما برای تشخیص و جلوگیری از نامناسب دسترسی به سیستم های داخلی ما."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن