سیلاب ها شروع به عقب رفتن در اورگان و واشنگتن

بزرگنمایی این تصویر این عکس ارائه شده توسط ایالت اورگان پلیس نشان می دهد جاری شدن سیل شدید در بزرگرا

توسط MINERALNEWS در 21 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

این عکس ارائه شده توسط ایالت اورگان پلیس نشان می دهد جاری شدن سیل شدید در بزرگراه بین ایالتی 84 عمده آزادراه لینک آیداهو و اورگان در نزدیکی هرمیستن سنگ., در فوریه. 7, 2020. ایالتی اورگان پلیس از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایالتی اورگان پلیس از طریق AP

پاکسازی آسمان شد خبر خوش برای ساکنان در اورگان و واشنگتن در این آخر هفته روزهای سنگین و جاری شدن سیل که مجبور است تخلیه و میلیون ها بی حد و حصر در آسیب.

این هفته به دنبال جاری شدن سیل به ویژه مرطوب ماه ژانویه حتی برای غربی اقیانوس آرام. در برخی از نقاط این منطقه باران کاهش یافت و در 28 از 31 روز در ماه ژانویه است. ذوب برف مرکب سیل هل دادن چندین رودخانه در منطقه به تاج خود را به بانک.

در شمال شرق اورگان آب شروع به عقب رفتن از جاده های روز یکشنبه, اجازه می دهد تا ساکنان به خانه های خود بازگردند و ارزیابی آسیب آسوشیتد پرس گزارش.

بیست و یک نفر تخلیه شدند توسط اورگان گارد ملی زمانی که آنها airlifted از آب گرفتگی شرایط روز شنبه. حداقل یک نفر 62-سال گزارش شده است از دست رفته در یک منطقه ضربه سخت جاری شدن سیل به usf football گزارش.

بزرگنمایی این تصویر

Leroy کانینگهام از Waitsburg بشویید. به نظر می رسد در Touchet رودخانه مواج در پشت خود خانه رعیتی. آنا King/غرب, شبکه خبر پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنا King/غرب, شبکه خبر

گل آلود floodwaterers در ادامه به جریان در برخی از مناطق و نه تمام جاده ها در منطقه هستند در دسترس است. نزدیک به 10 کیلومتر از بزرگراه میان ایالتی 84 بسته باقی می ماند در اورگان. جاده می تواند بسته باقی می ماند برای یک هفته قبل از بازگشایی مقامات گفت: AP.

اورگان دولتی کیت براون اعلام وضعیت اضطراری در Umatilla اتحادیه و Wallowa شهرستانهای استان در روز جمعه به دلیل جاری شدن سیل شدید. در شمال Umatilla شهرستان Umatilla رودخانه کاکل روز پنج شنبه در بیش از 19, پا, با توجه به AP.

بزرگنمایی این تصویر

این مارماهی پروژه مرمت در Confederated قبایل Umatilla, رزرو نزدیکی ماموریت سنگ., شد به طور کامل تخریب توسط سیلاب های اخیر. مخازن کامل از برخی از 1500 مارماهی شسته. این قبایل در حال کار برای بازگرداندن این ارزش های سنتی منبع غذایی توسط پرورش اطفال مارماهی. آنا King/غرب, شبکه خبر پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنا King/غرب, شبکه خبر

Umatilla ساکنان شهرستان و Umatilla رزرو هند بودند خواست به تخلیه خانه های خود. آنها هشدار داده بودند که خدمات اورژانس ممکن است قادر به رسیدن به آنها را اگر آنها باقی می ماند, به گزارش شمال نیوز شبکه.

بسیاری از خانواده ها تخلیه به سرعت اما معلوم نیست که آنها را قادر به بازگشت به خانه.

بزرگنمایی این تصویر

مقادیر عظیم ملافه, لباس, کفش, مواد غذایی و آب اهدا شد و سازمان یافته در Umatilla قبایل' اورژانس مرکز هماهنگی در ماموریت سنگ. آنا King/غرب, شبکه خبر پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آنا King/غرب, شبکه خبر

"ما به افرادی که تا به حال به حرکت در خارج از خانه خود را در عرض چند ساعت" کت Brigham صندلی از قبایل' هیئت امنا گفت: غرب شبکه خبر. "مردم شده اند قادر به گرفتن برخی از منابع خود را از شما می دانم که آنها نیاز دارند و بعضی از آنها نه قادر به گرفتن هر چیزی در همه."

کمک های مالی از ملافه, لباس, کفش, مواد غذایی و آب برگزار شد در Umatilla قبایل' اورژانس مرکز هماهنگی. Brigham گفت: جاری شدن سیل شد و ترسناک و طاقت فرسا اما او با افتخار از راه جامعه گرد هم می آیند برای حمایت از هر یک از دیگر.

در واشنگتن حداقل 48,000 ساکنان قدرت از دست رفته روز جمعه به عنوان بادهای سرنگون درختان. Seattle-Tacoma International Airport تا به حال ثبت نام 12.4 اینچ از بارش باران که از نیمه شب جمعه با توجه به سیاتل تایمز. که تقریبا دو برابر میانگین 6.5 اینچ معمولی برای این زمان از سال است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن