سیل ایجاد 'وضعیت مخاطره آمیز' در می سی سی پی سرمایه

جکسون از دست ندهید. - مقامات در می سی سی پی شد نیروبخش یکشنبه برای امکان فاجعه بار جاری شدن سیل در داخل و اطرا

توسط MINERALNEWS در 27 بهمن 1398

جکسون از دست ندهید. - مقامات در می سی سی پی شد نیروبخش یکشنبه برای امکان فاجعه بار جاری شدن سیل در داخل و اطراف پایتخت دولت از جکسون به عنوان سطح آب افزایش شتاب در رودخانه تورم توسط روز از سیل باران.

می سی سی پی رژیم صهیونیستی است. تیت ریوز گفت: آب از باران-تورم رودخانه مروارید ادامه خواهد داد به افزایش طول روز و به او هشدار داد که دولت با آن مواجه است یک "وضعیت مخاطره آمیز است که می تواند به نوبه خود در هر لحظه است."

مقامات به نام ساکنان به توجه به تخلیه دستور بررسی در جاده تعطیلی قبل از سفر و اقامت در خارج از سیل — هشدار است که به ظاهر ارام آب می تواند ماسک به سرعت در حال حرکت جریان و آلودگی است. مقامات اجرای قانون شده اند رفتن درب به درب گفتن مردم در مناطق آسیب دیده به تخلیه ریوز گفت. امدادگران انجام شده چهار کمک تخلیه اما گفت که هیچ کدام نیاز بود یک شبه.

"ما انتظار داریم این رودخانه ادامه به افزایش بیش از 24 ساعت آینده و یا تا" ریوز گفت: در یک کنفرانس خبری در جکسون. "ما نه از جنگل است."

خدمات ملی آب و هوا در گزارش روز شنبه خود به خوراک توییتر که رودخانه بود و انتظار می رود به تاج در جکسون منطقه در 37.5 پا در روز دوشنبه. که کمی پایین از 38 پا (11.6 متر) و تاج که قبلا پیش بینی شده است به رخ می دهد در روز یکشنبه. آب و خدمات گفت: این رودخانه در حال حاضر در 36.42 پا در جکسون — بالاترین آن شده است از سال 1983. مروارید رودخانه کاکل در 43.2 در مارس 17, 1979 — بالاترین سطح. دوم بالاترین سطح رخ داده است ممکن است در 5 سال 1983 زمانی که رودخانه رو به 39.58 ،

مقامات شب گذشته منتشر شد آب از نزدیکی یک مخزن — در راس Barnette مخزن — برای مقابله با افزایش سطح رودخانه. آنها به نام ساکنان در شمال شرقی جکسون که در این منطقه سیل به ترک بلافاصله. توسط صبح روز یکشنبه ریوز گفت: ورود و خروج از مخزن به حال برسونه.

ریوز گفت: پس از رودخانه قله دوشنبه آن را به سه تا چهار روز قبل از اینکه آب شروع به به طور قابل توجهی پایین است. بخشی از دلیل آن این است که پیش بینی ها انتظار چند اینچ از بارش باران بین ظهر سه شنبه و چهار شنبه شب.

"این خواهد بود که روز قبل از ما از جنگل و آب شروع به عقب رفتن" فرماندار گفت.

___

سانتانا گزارش از نیواورلئان.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب