مسطح یک بیماری همه گیر منحنی: چرا ماندن در منزل در حال حاضر می تواند صرفه جویی در زندگی

در حال بارگذاری... نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید. به عنوان coronavirus همچنان به گسترش در آم

توسط MINERALNEWS در 24 اسفند 1398

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

به عنوان coronavirus همچنان به گسترش در آمریکا بیشتر و بیشتر کسب و کار در حال ارسال کارکنان به محل کار از خانه. مدارس دولتی در حال بسته شدن دانشگاه ها در حال برگزاری کلاس های آنلاین, رویدادهای مهم در حال گرفتن لغو و نهادهای فرهنگی در حال بستن درهای خود را. حتی دنیای دیزنی و دیزنی لند در حال تنظیم است ، اختلال در زندگی روزمره برای بسیاری از آمریکایی ها واقعی است و قابل توجه — اما تا بالقوه صرفه جویی در زندگی مزایای.

این همه بخشی از تلاش برای انجام چه اپیدیولوژی تماس مسطح منحنی از بیماری همه گیر. ایده این است به افزایش اجتماعی فاصله به منظور کند کردن گسترش ویروس به طوری که شما نمی توانید یک افزایش در تعداد افراد بیمار شدن همه در یک بار. اگر که اتفاق می افتد وجود دارد نمی تواند به اندازه کافی تخت بیمارستان یا مکانیکی, هواکش برای هر کسی که به آنها نیاز دارد و آمریکا سیستم بیمارستان خواهد غرق شود. که در حال حاضر اتفاق می افتد در ایتالیا.

"اگر شما فکر می کنم ما سیستم مراقبت های بهداشتی به عنوان یک ماشین مترو و این شلوغی و هر کس می خواهد برای دریافت در ماشین یک بار آنها شروع به ستون در درب می گوید:" درو هریس جمعیت سلامت محقق در دانشگاه توماس جفرسون در فیلادلفیا. "آنها شمع بر روی پلت فرم. وجود دارد فقط به اندازه کافی در اتاق خودرو به مراقبت از همه به جای همه. این سیستم که ضعف است. آن را فقط می تواند آن را اداره کند و مردم باد گرفتن خدمات است که آنها نیاز دارند."

هریس خالق به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته گرافیک تجسم فقط چرا از آن بسیار مهم است برای پهن کردن منحنی از یک بیماری همه گیر از جمله زمان یکی از ما به تکثیر خود گرافیک در بالای این صفحه. قهوهای مایل به زرد منحنی نشان دهنده یک سناریو که در آن ایالات متحده بیمارستان سیستم می شود و هولناک با کروناویروس بیماران.

اما هریس می گوید اگر ما می تواند تاخیر گسترش ویروس به طوری که موارد جدید نیست ظاهر همه در یک بار, بلکه در طی هفته ها یا ماه "و سپس سیستم را می توانید تنظیم کنید و جای همه افرادی که احتمالا رفتن به بیمار و احتمالا نیاز به مراقبت در بیمارستان." مردم هنوز هم آلوده به او اشاره می کند اما در یک نرخ از سیستم بهداشت و درمان در واقع می تواند نگه دارید تا با یک سناریوی ارائه شده توسط بیشتر به آرامی سراشیب آبی منحنی در نمودار.

این دو منحنی در حال حاضر در ایالات متحده در اوایل سن — در طول سال 1918 آنفولانزای همه گیر. تحقیقات نشان داده است که هر چه سریعتر مقامات از نقل مکان به پیاده سازی انواع اجتماعی فاصله اقدامات طراحی شده برای سرعت انتقال بیماری بیشتر در زندگی بودند را نجات داد. و تاریخ از دو شهرستانها ایالات متحده آمریکا — فیلادلفیا و سنت لوئیس — نشان می دهد که چقدر بزرگ تفاوت آن اقدامات می تواند.

در فیلادلفیا Harris, یادداشت های مسئولان شهرستان نادیده گرفته شده از هشدارهای کارشناسان بیماری های عفونی است که آنفلوآنزا در حال حاضر در گردش در جامعه خود را. به جای آنها حرکت رو به جلو با یک رژه عظیم در حمایت از جنگ جهانی اول اوراق قرضه آورده است که صدها نفر از هزاران نفر از مردم با هم. "در عرض 48 تا 72 ساعت هزاران نفر از مردم در سراسر فیلادلفیا منطقه آغاز شده به مرگ" هریس یادداشت ها. در عرض 6 ماه حدود 16000 نفر فوت کرده است.

در همین حال مقامات در St. Louis, Mo. تا به حال بسیار متفاوت بهداشت عمومی پاسخ. ظرف دو روز از اولین موارد گزارش شده, این شهرستان به سرعت نقل مکان کرد و به انزوای اجتماعی, استراتژی, با توجه به یک سال 2007 تجزیه و تحلیل.

"آنها واقعا تلاش برای محدود کردن سفر از مردم و پیاده سازی بهداشت عمومی 101 — جداسازی و درمان بیمار quarantining به افرادی که در معرض بیماری بستن مدارس و تشویق اجتماعی فاصله گرفتن از مردم" هریس می گوید. "و البته تشویق بهداشت دست و دیگر فعالیت های فردی."

به عنوان یک نتیجه, St. Louis رنج می برد فقط یک هشتم از آنفولانزا مرگ و میر است که فیلادلفیا دیدم با توجه به این که سال 2007 تحقیقات. اما اگر سنت لوئیس منتظر بود یک هفته دیگر یا دو عمل به آن ممکن است دچار سرنوشت مشابه به عنوان فیلادلفیا محققان به این نتیجه رسیدند.

در این زمان از سال 2007 تحقیقات منتشر شد, Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و یک مشاور برجسته در ایالات متحده در پاسخ به COVID-19 گفت: شواهد روشن بود که مداخله زود هنگام بود و مهم در میان 1918 بیماری همه گیر.

به عنوان فقط برای چقدر زمان coronavirus همه گیر خواهد شد و در امریکا ؟ "این است که کاملا وابسته به چگونه ما پاسخ به آن" Fauci گفت: کنگره در اوایل این هفته.

"من نمی توانم به شما یک شماره" او گفت:. "من می تواند به شما تعداد واقعی تا زمانی که ما را به [آن] عامل از ما چگونه پاسخ می دهند. اگر ما راضی هستید و آیا واقعا مهاجم مهار و کاهش تعداد می تواند راه رفتن و درگیر در بسیاری از میلیون ها نفر."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب