Fitch در کاهش چشم انداز رتبه اعتباری یونان به ثبات

آتن - رتبه Fitch در سازمان را کاهش داده آن چشم انداز رتبه اعتباری یونان از مثبت به پایدار میان تاثیر مالی coro

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399

آتن - رتبه Fitch در سازمان را کاهش داده آن چشم انداز رتبه اعتباری یونان از مثبت به پایدار میان تاثیر مالی coronavirus اقدامات مورد مصرف در اقتصاد کشور است.

در گزارش خود صادر اواخر پنج شنبه شب, آژانس رتبه بندی نیست جمع و جور کردن رتبه اعتباری یونان ترک آن را در BB سطح آن را تا به حال آن را به روز رسانی به در ماه ژانویه است.

یونان بوده است که به تدریج در حال ظهور از یک دهه بحران مالی که از بین برود یک چهارم از اقتصاد و رتبه بندی اعتباری است که هنوز دو تا چهار شکاف درجه زیر سرمایه گذاری عمده برای آژانس های رتبه بندی با وجود آن که دیده می شود برخی از ارتقاء. Fitch در کاهش از چشم انداز خود را نشان می دهد بعید است برای ارتقاء رتبه کشور را دوباره به زودی.

یونان شاهد آن رتبه سقوط در سال 2010 هنگامی که آن را نشان داد که کلید مالی داده شده بود misreported و کسری بودجه خواهد بود چندین بار اولیه پیش بینی شده است. این کشور از دست داده و دسترسی به بازار به عنوان سرمایه گذاران دوری آن اوراق قرضه شد و مجبور به ثبت نام یک سری از کمک مالی بین المللی به نگه داشتن شناور.

فیچ گفت: تجدید نظر از چشم انداز پایدار "نشان دهنده تاثیر قابل توجهی از COVID-19 بحران اقتصادی در فعالیت های اقتصادی و خارجی حساب."

اعتبار آژانس انتظار دارد که یونان به تولید ناخالص داخلی به رقم 8.1% در این سال "بازتاب لازم اقدامات محدود کننده به سرعت گسترش این بیماری همه گیر جهانی رکود اقتصادی و کاهش شدید در گردشگری" است که عمده صنعت در کشور است. آن گفت که انتظار دارد "برخی از بهبود در فعالیت" در نیمه دوم سال 2020 و در سال 2021 و پیش بینی کرد رشد تولید ناخالص داخلی و رسیدن به 5.1 درصد در سال آینده.

"میزان کاهش در تولید ناخالص داخلی و پس از آن بازیابی بسیار نامشخص است. وجود دارد و خطراتی را پیش بینی ما در سراسر میزان و مدت coronavirus شیوع" فیچ گفت. "مستند طولانی مدت دوره یا موج دوم از عفونت در یونان و دیگر کشورهای اروپایی خواهد این مفهوم را میرسانند بسیار بزرگتر کاهش در خروجی در سال 2020 و ضعیف تر بهبود در 2021."



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب