شرکت در دور جدید وعده در پیشنهاد به خرید دات org رجیستری

لس آنجلس - یک شرکت سهام خصوصی جمعه اعلام کرد آنچه در آن خواستار الزام تعهدات طراحی شده برای کاهش نگرانی که پیش

توسط MINERALNEWS در 2 اسفند 1398

لس آنجلس - یک شرکت سهام خصوصی جمعه اعلام کرد آنچه در آن خواستار الزام تعهدات طراحی شده برای کاهش نگرانی که پیشنهاد خود را 1.1 میلیارد دلار خصوصی تصاحب دات org دامنه-تنظیمات رجیستری را به قیمت درآوردن و سانسور.

اخلاق سرمایه می خواهد به خرید مردمنهاد غیر انتفاعی شرکت که کنترل بیش از 10 میلیون دات org نام ثبت شده در سراسر جهان است.

سازمان اعم از سازمان پیشاهنگی دختران از ایالات متحده آمریکا و گزارش های مصرف کنندگان آمریکایی کتاب مقدس جامعه را به مخالفت با رجیستری فروش به یک شرکت خصوصی است.

برخی از منتقدان ترس یک مالک جدید می تواند تغییر سیاست — مانند پیاده روی 10 دلار سالانه هزینه های رجیستری جمع آوری برای هر ثبت نام — و کاهش حمایت از صاحبان نام دامنه از جمله سازمان های غیر دولتی است که کار در کشورهای استبدادی. یک وب سایت می تواند به طور ناگهانی غیر قابل دسترسی برای مثال اگر پسوند مالک تصمیم به تعلیق یک ثبت نام.

نام دامنه مانند apnews.com در طول تاریخ استفاده شده توسط کامپیوتر برای پیدا کردن وب سایت و ارسال ایمیل و ارزش خود را رشد به عنوان شرکت ها و گروه ها به تصویب رسید و آنها را برای نام تجاری است. آسوشیتد پرس غیر انتفاعی نیز با استفاده از یک نقطه org دامنه ap.org.

دلالان ثبت انواع نام زیر دامنه محبوب و پسوندها مانند دات کام و دات org. آسان برای به یاد داشته باشید نام بهانه می تواند میلیون ها دلار در فروش بازار است.

هر چند نام دامنه در کمتر برجسته این روزها بیشتر افراد در رسیدن به وب سایت با استفاده از موتورهای جستجو و برنامه های آنها هنوز هم برای ایمیل, آدرس بیلبوردهای تبلیغاتی و دیگر غیر-تبلیغات دیجیتال.

اخلاق را " مقابله با نگرانی های اصلاح توافق نامه ای که در رجیستری است با شرکت های اینترنتی برای نامها و شماره های واگذار. لس آنجلس مبتنی بر ICANN دیگری غیر انتفاعی هماهنگی توزیع آدرس های اینترنتی و صاحب پایگاه داده است که فروشگاه دامنه.

متمم قانون اساسی را شامل شود-بهره تعهدات خواهد بود که از نظر قانونی الزام آور و رجیستری نمی تواند تغییر اخلاق در بیانیه ای گفت.

این امر کلاه ثبت نام هزینه را افزایش می دهد در 10 ٪ در سال به مدت هشت سال و اجازه شورای نظارت به حق وتو پیشنهاد تغییرات به رجیستری سیاست سانسور آزادی بیان و استفاده از دات org ثبت نام و اطلاعات کاربر.

اخلاق نیز گفت: رجیستری را ایجاد یک جامعه توانایی صندوق است که کمک خواهد کرد 10 میلیون دلار "برای حمایت از طرح های" بهره دات org ثبت نام.

"ما شده اند از نزدیک گوش دادن به بازخورد ذینفعان – مثبت و منفی – شده اند و مجدانه به آدرس این مسائل خاص سر" گفت: Erik بروکس اخلاق موسس و رئیس اجرایی است. "ما این اقدامات نشان می دهد که ما بصورتی پایدار و محکم ایستاده پشت تعهدات ما ساخته شده ایم – و از همه مهمتر – پشت ثبت نام و کاربران."

ICANN بود و انتظار می رود به قانون توسط اواسط ماه فوریه در اخلاق' پیشنهاد. اما اخلاق گفت: رجیستری اعطا کرده است این سازمان یک فرمت به 20 مارس.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب