آتش منفجر شد از بخشی از کارسون پالایشگاه اخیرا ذکر شده برای ایمنی مسائل

انفجاری آتش که شکست روز سه شنبه در سواحل غرب بزرگترین پالایشگاه نفت — ماراتن نفتی در کرسن سیتی — برانگیخته شد

توسط MINERALNEWS در 9 اسفند 1398

انفجاری آتش که شکست روز سه شنبه در سواحل غرب بزرگترین پالایشگاه نفت — ماراتن نفتی در کرسن سیتی — برانگیخته شد در یک بخش از گیاه که در کالیفرنیا بازرسان به تازگی ذکر شده برای ایمنی محل کار نقض Cal/OSHA مقامات تایید پنج شنبه.

اواخر شب انفجار رخ داده در یک واحد که در آن بنزین تولید می شود, شناخته شده به عنوان شماره 2 اصلاح طلب. این همان بخشی از پالایشگاه بود که ذکر شده در نوامبر کالیفرنیا بخش ایمنی و بهداشت شغلی به صورت چهار نقض پس از یک ماه جولای بازرسی با توجه به هر دو Cal/OSHA و دیو کمپبل وزیر خزانه دار برای, United Steelworkers محلی 675 که نشان دهنده نزدیک به تمام پالایشگاه در جنوب خلیج.

هیچ کس مجروح گزارش شده در روز سه شنبه آتش, اما آن را به جامعه احیا نگرانی در مورد منطقه هفت پالایشگاه های نفت و سابقه خود را از حوادث انفجار و انتشار آلودگی سمی.

همسایگان و فعالان جامعه اعتراض کردند که سواحل جنوبی کیفیت هوا مدیریت منطقه در سال 2017 تایید ادغام کارسون و ویلمینگتون پالایشگاه و سپس توسط Tesoro (بعد Andeavor) ایجاد West Coast بزرگترین پالایشگاه.

تبلیغات

"آنها آن را گفته بود و یک امن تر پروژه عملیات تمیز, اما آنها نه ما نشان داده این پالایشگاه شده است امن تر در همه," گفت: Alicia ریورا یک ویلمینگتون سازمان با جوامع برای بهتر محیط زیست یک گروه که شکایت به چالش ادغام.

Cal/OSHA بازرسان در بازدید از پالایشگاه در ماه جولای در نهایت با استناد به Tesoro/ماراتن برای چهار محل کار نقض ایمنی. این شامل یافته است که این شرکت موفق به ارائه آموزش به آن واحد اپراتور" قبل از نورد جدید روش نگهداری نمی اخذ امضا از کارکنان نشان می دهد آنها آموزش داده شده است و اجازه نمی دهد تعمیر و نگهداری خدمه توانایی بررسی و ثبت نام در هر یک از این تغییرات است.

Cal/OSHA جریمه این شرکت $3,000, 750 دلار برای هر تخلف. در ماه دسامبر این شرکت در اعتراض به اتهامات با توجه به فرانک Polizzi سخنگوی وزارت امور خارجه بهداشت شغلی سازمان است. یک prehearing کنفرانس برنامه ریزی شده است برای مارس 26.

ماراتن نیست پاسخ به سوالات در مورد که در آن است که روند غرفه دیگر به آن می گویند در حال انجام است. این شرکت پس از ادغام آن با Andeavor شد ایالات متحده به بزرگترین پالایشگاه نفت, اپراتور, با 16 پالایشگاه و پالایش ظرفیت بیش از 3 میلیون بشکه در روز است.

تبلیغات

همانطور که برای کارسون پالایشگاه بیش از 180,000 مردم زندگی می کنند در سه مایل از مرکز به گزارش آژانس حفاظت از محیط زیست. هر دو نظارتی سوابق و همسایگان می گویند که این پالایشگاه دارای رکورد wafting تولید گازهای گلخانه ای مضر به مناطق اطراف آن.

بازرسان با سواحل جنوبی منطقه هوایی جمع آوری درجه نمونه های با کیفیت از آتش به تجزیه و تحلیل برای آلاینده های سمی مانند بنزن اما مقامات هنوز رتبهدهی نشده است منتشر شد نتایج.

این منطقه هوایی است که قبلا ذکر شده این پالایشگاه با حداقل 13 نقض اعلامیه از ژوئن 2018 سوابق نشان می دهد. به اتهام نقض عبارتند از نشت بخار ایجاد مزاحمت عمومی توسط تخلیه آلاینده های هوا و عدم تطابق با قوانین برای به حداقل رساندن خیره کننده رایت کردن بیش از حد گاز می فرستد که آلودگی به هوا.

ریورا گفت: ساکنان اغلب گزارش حوادث در این پالایشگاه به منطقه هوایی اما به ندرت پیدا کردن آنچه اتفاق افتاده است.

"که الگوی معمول: ما گزارش خیره کننده ما گزارش دود و سپس آنها را ارسال یک بازرس و هیچ چیز واقعا از آن می آید" ریورا گفت. از زمانی که او گفت: "ما فقط نمی شنوند هر چیز دیگری و بدترین حالت این است که آنها به ما بگویید که این تحقیقات در حال بررسی است."

پنج سال پیش یک انفجار لرزاند تورانس پالایشگاه چندان قدرتمند آن ثبت شده معادل قدر 1.7 زلزله گردند و دود و گرد و غبار بیش از جوامع اطراف است. فوریه 2015 انفجار با ارسال 40 تن قطعه از تجهیزات به توفنده به یک مخزن حاوی سالیسیلیک اسید یک ماده شیمیایی خطرناک است که می تواند فرم های مرگبار زمین-بغل کردن و یا ابر.

کمپبل که نماینده اتحادیه گفت: حادثه اتفاق افتاده پس از شرکت کاهش تعداد کارکنان شاغل در اصلاح طلب در طول ماه گذشته یا بیشتر. هر یک از خدمه کاهش یافته بود از پنج کارگر به چهار, او گفت:.

هر یک از خدمه شامل یک کنسول اپراتور — که نظارت بر عملیات در طول یک داده شیفت عمدتا با تکیه بر الکترونیکی شاخص برای نظارت بر فشار و باز کردن و بستن سوپاپ — و "درست" از اعضای خدمه که چشم و گوش از عملیات.

تبلیغات

"آنها در حال خارج اپراتور" کمپبل گفت:. "آنها را نمونه و مطمئن شوید که پمپ و کمپرسور مناسب روانکاری که هیچ نشت وجود دارد — آنها همیشه به دنبال نشت و آنها در حال گوش دادن به صداهای عجیب و غریب."

کمپبل گفت که زمانی که این شرکت را در کاهش خدمه اندازه اتحادیه پرچم دولت بازرسان ایمنی.

"من نمی توانم بگویم که به همین دلیل آن اتفاق افتاده است," او گفت:. "اما آن است که تنها جایی که در آن خدمه اندازه قطع شد."

در حال حاضر Cal/OSHA به نظر می رسد تنها در خارج از سازمان تحقیق در مورد شرایطی که منجر به آستانه انفجار است.

Austin بنت سخنگوی لس آنجلس آتش نشانی گفت: شهرستان پرسنل درگیر هستند در بررسی آتش را علت و نمی وارد پالایشگاه و پس از فروغ گرفت.

بنت گفت که آتیپیک چرا که بسیاری از پالایشگاه های خود تیم که در پاسخ به شرایط اضطراری از جمله آتش سوزی.

"آنها نمی خواهند ما را وارد این پالایشگاه در هر نقطه," او گفت:. این حادثه او اضافه شد و در نهایت "تبدیل به پالایشگاه برای تعمیرات اساسی و تعیین."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب