آتش سوزی خیلی از 249-سال-کلیسای قدیمی در کالیفرنیا

SAN GABRIEL, کالیفرنیا. - آتش سوزی در اوایل روز شنبه تخریب پشت بام و بیشتر از داخل یک کلیسای کاتولیک در کالیفر

توسط MINERALNEWS در 22 تیر 1399

SAN GABRIEL, کالیفرنیا. - آتش سوزی در اوایل روز شنبه تخریب پشت بام و بیشتر از داخل یک کلیسای کاتولیک در کالیفرنیا بود که دستخوش نوسازی را به علامت آینده 250 جشن سالگرد.

آتش آلارم در سن گابریل ماموریت زنگ زد حدود 4 صبح و زمانی که آتش نشانان وارد آنها را دیدم دود از پشت بام های چوبی در یک گوشه ای از تاریخی ساختار سن گابریل آتش سروان. پل نگرت گفت.

او گفت: آتش نشانان وارد کلیسا و سعی به ضرب و شتم به شعله های آتش, اما آنها مجبور به عقب نشینی زمانی که بام و دیگر مصالح ساختمانی شروع به سقوط نگرت گفت.

"ما در تلاش برای مبارزه با آن از درون ما نیست قادر به این دلیل که آن را ناامن شد," او گفت:.

پس از تخلیه کلیسا خدمه بود پیوست تا 50 آتش نشان که سعی douse آب در 50-پا-ساختار بالا از نردبان کامیون, او گفت:.

"سقف به طور کامل از بین رفته اند" کاپیتان گفت. "آتش طی چوب به سرعت در داخل کشور تقریبا نابود شده به محراب منطقه است."

علت آتش سوزی در دست بررسی نگرت گفت. او گفت: اخیر سرنگونی آثار به Junipero Serra, بنیانگذار کالیفرنیا ماموریت سیستم که مدت طولانی است که نماد ظلم و ستم در میان بومی فعالان خواهد شد یک عامل در تحقیقات.

"این خواهد بود یکی دیگر از جعبه است که آنها در حال رفتن به چک کردن" او گفت:.

رابرت بارون از اسقف کمکی از قلمرو مذهبی اسقف اعظم از لس آنجلس توییتی که او "نگرانی عمیق" از آتش به عنوان او در انتظار اطلاعات بیشتر در مورد علت آن.

کلیسای چهارم از یک رشته از ماموریت تاسیس در سراسر کالیفرنیا توسط سرا در طول دوران استعمار اسپانیایی. کشیش فرانسیسکن شده است ستایش کلیسا برای آوردن مذهب کاتولیک رومی به آنچه که در حال حاضر غرب ایالات متحده اما منتقدان برجسته طرف تیره تر به میراث او. در تبدیل بومی آمریکایی به مذهب کاتولیک آنها گفت که او آنها را مجبور به رها کردن فرهنگ خود و یا چهره, وحشیانه, مجازات.

توصیفاتی سرا شده اند اعتراض و تخریب در طول سال و فرانسیس تصمیم در سال 2015 برای بالا بردن او را به تقدس بازگشایی زخم است. اخیرا تظاهرات با تمرکز بر حقوق و تاریخی مبارزه و مردم بومی led فعالان برای سرنگونی مجسمه سرا در سان فرانسیسکو ساکرامنتو و لس آنجلس.

در پاسخ به این سن گابریل ماموریت به تازگی نقل مکان کرد و یک مجسمه برنزی از سررا از ورودی کلیسا به "مناسب تر محل را از نظر" بدون تعیین که در آن.

"در حالی که کالیفرنیا کنفرانس اسقفهای کاتولیک به ما یادآوری می کند که این حقیقت تاریخی است که سنت سرا بارها و بارها تحت فشار مقامات اسپانیا برای درمان بهتر از آمریکایی های بومی جامعه ما می دانیم و درک می کنیم که برای برخی او را تبدیل به یک نماد از انسان زدایی از جامعه بومی آمریکا گفت:" کلیسا کشیش پدر جان Molyneux در بیانیه ای گفت:.

داخلی دیوار کلیسا بود و دوباره یک هفته پیش و خدمه تا به حال فقط به پایان رسید نصب pews به عنوان بخشی از یک بزرگتر نوسازی ملک به مناسبت سالگرد تاسیس این ماموریت در سال 1771 گفت: Terri Huerta سخنگوی سن گابریل ماموریت.

او گفت: آتش نشانان' موضع تهاجمی و "یک کمی معجزه" نگه داشته و شعله های آتش از رسیدن به محراب.

کلیسا آماده شده بود به بازگشایی آخر هفته آینده پس از چهار ماه بسته به سرعت گسترش coronavirus.

سلنا Quezada, 26, در اشک بود وقتی که او سوار به ماموریت پس از او شنیده در مورد آتش. او گفت: او در این محله و با حضور در مدرسه ابتدایی در کلیسا زمینه.

"من غسل تعمید در اینجا من برای اولین بار و همدلی در اینجا ... من آماده به ازدواج در اینجا در سال آینده پس از این لطمه می زند" Quezada گفت. "این واقعا غم انگیز برای دیدن چنین مکان تاریخی سوزانده زیرا این محل به معنای زیادی به ما."

کلیسای ساخته شده از سنگ و آجر و ملات در اصل به حال یک سقف طاقی که آسیب دیده بود توسط دو زمین لرزه در اوایل 1800s, او گفت:. فرانسیسکن پدران جایگزین سقف با چوب-paneled سقف و سقف گذشته بود تعمیر زیر برخی از آسیب های ناشی از زلزله نورتریج در سال 1994 Huerta گفت.

___

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این نسخه تصحیح املای عضو کلیسا را به نام سلنا Quezada نمی دید.

___

Nguyen گزارش از سان فرانسیسکو.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن