پیدا کردن طولانی مدت با مشتری است مانند پیدا کردن یک شریک زندگی و نگه داشتن یکی است و حتی سخت تر

م soir ما همه septembre et j'ai fermé ma chambre Le soleil n كه entrera به علاوه Tu ne m'aimes plus Là-haut

توسط MINERALNEWS در 17 دی 1398

م soir ما همه septembre et j'ai fermé ma chambre

Le soleil n كه entrera به علاوه

Tu ne m'aimes plus

Là-haut un oiseau لوازم comme une dédicace

Dans le ciel

L ' histoire n'est plus à suivre et j'ai fermé le livre

Le soleil n كه entrera به علاوه

Tu ne m'aimes plus

هنگامی که ما برای یک نگاه عاشقانه و یا شریک زندگی وجود دارد برخی از ویژگی های شخصی است که بسیاری از مردم بر این باورند در ارزش و نگه داشتن در ذهن در طول سرنوشت ساز برای جستجوی یک شریک زندگی است. مردان به طور کلی ویژگی اهمیت بیشتر به دیگر ویژگی ها و صفات شخصی از زنان است. مردان معمولا ساده تر لطفا: چهره های خوش فرم و شیرین وضع (که اغلب در نهایت ممکن است به نوبه خود می تواند نه چندان شیرین, بعد از همه, اما در حال حاضر مردان هیچ ایده) است و تمام ترین مرد جستجوگران می خواهید خود را شریک جدید. و اگر زن نیز می تواند طبخ, تمیز کردن خانه, و شاید حتی آهن پیراهن – هی او یک دروازه بان!

زنان به طور کلی خود را انتخاب بر اساس عملی تر و عملی با معیارهای وقتی که می آید به پیدا کردن یک شریک زندگی است. مطمئن شوید که آنها ترجیح می دهند مردان خوش تیپ, اگر آنها را می توان با یک جذاب سوسو زدن در چشم و پشت گذاشته منش. و اوه بله او باید حداقل 6 فوت (183 سانتی متر) ترجیحا 6 فوت و چهار اینچ (195 سانتی متر) بلند برای محافظت از آنها را از بسیاری از خطرات و فراز و نشیب های این جهان بی رحمانه در این نظریه که بلندتر از مرد است بیشتر او قادر خواهد بود برای دفع شر و حفاظت از آنها از شگفتی های تند و زننده از زندگی است. آن را نمی کند واقعا این راه کار – مردان کوتاه مانند ناپلئون یا Sarcozy اغلب طلب و رسیدن به مقدار زیادی از قدرت را برای خود قد کوتاه, اگر چه اغلب آنها از دست دادن آن همه را دوباره و در پایان .... بدون به دست آوردن یک در اینچ فیزیکی و قد و قامت.

اما عاشقانه ترین ویژگی است که هر انسان می تواند ارائه دهد به یک زن است که به دنبال یک شریک زندگی است که به اندازه خود .... حساب بانکی ،

همه چیز دیگری در حالی که نوع مهم و احتمالا نیز مطلوب ثانویه است. حتی اگر مرد پیر چروکیده, طاس و چاق است که یک مانع عمده ای برای بر مطلوب توسط یک زن زیبا و جوان نمونه از جنس زن ارائه شده که همه این نسبتا بی اهمیت ویژگی های شخصی در حال تکمیل با یک حساب بانکی.

به جنس زن یک اندازه واقعی از یک روح یا âme sœur (خواهر روح به عنوان آنها می گویند در فرانسه) است که این مقدار از نقدینگی موجود در منابع مالی مرد است که می تواند در نهایت دیده شده توسط یک حیله گر ،

آنچه من فکر می کنم مهم تر از کشنده, زیبایی فیزیکی البته من هرگز متوجه آن زمانی که من بسیار جوان بود این است که آیا شریک زندگی آینده واقعا قدردانی شما که شما واقعا (یا جرات آن را می گویند من شما را دوست دارد!) و بیشتر یا کمتر ارزش و نظر مهم همان چیزهایی در زندگی است که شما نیز در نظر مهم است.

بنابراین در حال حاضر که من این رو جنسیتی بیهوده گویی از سیستم من من ارائه خواهد شد تجزیه و تحلیل من از ویژگی های مهم در دراز مدت مشتری.

در این راه همان است که آن را مهم است که شریک زندگی خود را می خواهید به همان چیزهایی که از زندگی به عنوان شما انجام دهد و شما قدردانی بودن قادر به ارائه آنها بسیار مهم است که آیا مشتریان که برای کار شما واقعا قدر و ارزش کار خود را و بیشتر یا کمتر می خواهید همان چیزهایی که از ترجمه خود را که شما در نظر مهم است.

اگر چه من نقل مکان کرد و یک سال پیش از امریکا به اروپا با تنها دو قطعه از توشه حاوی تنها من لباس زیر برخی از لباس و یک لپ تاپ من به راحتی می توانید بگویید که چگونه بسیاری از سال های مختلف مشتریان با من ماند چون من اسکن شده (و حمایت) را به یک پوشه بر روی لپ تاپ دست نوشته های ماهانه سوابق چقدر از این مشتریان پرداخت شده است من از سال 1998 است.

بسیاری از مشتریان من بودند و هنوز هم در حال ثبت اختراع شرکت های حقوقی بر اساس عمدتا در ایالات متحده است. برخی با من ماند که به می گویند که آنها ارسال برنامه های کاربردی ثبت اختراع برای ترجمه در ابتدا تنها از ژاپن و بعد از آن نیز از آلمان و فرانسه و زبان های دیگر برای چند سال بیایید می گویند برای 5 تا 10 سال یا بیشتر. تعداد کمی از آنها باقی ماند حتی دیگر نزدیک به 20 سال به عنوان آنها هنوز هم به من ارسال در حال حاضر همان نوع کار از زمان به زمان.

چندین ثبت اختراع بخش از شرکت های بزرگ چند ملیتی در میان بهترین مشتریان در نود و این شرکت های بزرگ نگه داشته و من مشغول حدود یک دهه و برخی دیگر تا حدود سال 2015. اما در آن نقطه آنها تغییر چرخ دنده و به جای آزار با, بسیار, کوچک, تخصصی, ترجمه, کسب و کار مانند یک اجرا توسط خود واقعا مدیران احتمالا شروع به برخورد بیشتر با شرکت ترجمه. من فکر می کنم که یک دلیل مهم برای این شرکت groupthink آنقدر ریشه دوانده در مغز خود را و همه چیز را که قرار بود در فرهنگ مدیریتی است که این مدیران (مانند نمونه کارها ثبت اختراع مدیران و کتابداران هستند که مسئول اداره ثبت اختراعات) متوجه شدم که آنها فقط خیلی راحت تر برخورد با یکی دیگر از شرکت با بیش از یک مرد کوچک مثل خودم.

اما حتی پس از ظهور نوع جدیدی از "صنعت ترجمه" من هنوز هم نگه داشته و کاملا چند نسبتا کوچک و یا اواسط اندازه ثبت اختراع شرکت های حقوقی به عنوان مشتریان من و برخی از آنها هنوز هم برای من ارسال کار در حال حاضر به محل جدید در اروپا است. هیچ چیز واقعا تغییر اندازه برای آنها پس از کار در می آید به من از طریق اینترنت آنها پرداخت من از طریق انتقال سیم به ما حساب من را نگه داشته امریکایی شماره تلفن و من هم یک آدرس پستی در ایالات متحده باید آنها نیاز به ایمیل من چیزی.

هیچ چیز واقعا تغییر اندازه برای من یا – من هنوز هم همان کار را به همان مشتریان. نکته اصلی این است که تغییر برای من است که من باید به دو فایل اظهارنامه مالیاتی سال آینده در اینجا در جمهوری چک و یکی در ایالات متحده است.

اما وجود دارد مقدار کمتر کار برای من در حال حاضر از این و دیگر منابع از وجود بیست سال پیش و یا حتی ده سال پیش. خوشبختانه بر خلاف یک دهه یا دو دهه پیش, من در حال حاضر واقعا ترجیح می دهم من دولچه دور niente هر زمان که من می توانم آن را دریافت کنید. فقط دیروز من تبدیل به یک کار (از یک آژانس من به ندرت به نوبه خود یک کار از یک مستقیم مشتری) تنها به دلیل آن را مانند نگاه بیش از حد کار می کنند و واقعا در این زمینه من است که می گویند نه در ویژگی های ترجمه.

و من آن را دوست دارم زمانی که من مجبور به قبول عنوان مقدار کار به عنوان امکان پذیر است چرا که من آمریکایی بازنشستگی که من شده اند با دریافت حدود دو سال در حال حاضر به راحتی پوشش می دهد هزینه های من در اینجا است که بسیار پایین تر در حال حاضر نسبت به زمانی که من نیاز به حمایت یک خانواده چهار, زندگی در یک خانه بزرگ در گران کالیفرنیا و بعد از ویرجینیا است.

من هنوز هم می خواهم به کار و برخی از ماه ها من یک مقدار زیادی از کار, اما بر خلاف گذشته بسیاری از آن را برای دیگر مترجمان که کار برای من به عنوان من در طول سال واقع شد دیگر کوچک بسیار تخصصی ترجمه آژانس. اما برخی از ماه ها من به سختی هر گونه کار در همه – و من کاملا نمی تواند تصمیم می گیرید که من دوست دارم بهتر از ماه مشغول و یا آنهایی که آهسته.

من احتمالا ترجیح می دهند آهسته به ماه چون من هنوز هستم توریستی در اینجا: کمتر از یک سال در یک محیط جدید وجود دارد بسیاری از چیزهایی که برای یادگیری و اکتشاف در اینجا پس از 37 سال زندگی در کشورهای دیگر عمدتا در ایالات متحده است.

ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly
آخرین مطالب