کمتر LAPD کارکنان تحت coronavirus قرنطینه حتی به عنوان افسران تست مثبت

تعداد Los Angeles Police Department افسران و کارکنان غیر نظامی آلوده coronavirus همچنان به افزایش, با نزدیک به

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399

تعداد Los Angeles Police Department افسران و کارکنان غیر نظامی آلوده coronavirus همچنان به افزایش, با نزدیک به چهار ده تست مثبت رئیس میشل مور میگوید.

سی و شش نفر از افسران و 11 غیرنظامی باید قرارداد این ویروس مور گفت: در طول یک پلیس جلسه کمیسیون انجام شده از راه دور با زوم.

اگر چه تعداد از کسانی که تست مثبت افزایش یافته و از روز گذشته تعدادی که قرنطینه در خانه کاهش یافت 24 به 209. همه آنها COVID-19 علائم و یا در معرض خطر طبقه بندی و یا تا به حال تماس نزدیک با کسی که تست مثبت برای ویروس مور گفت.

پلیس لس آنجلس است که در ادامه به تست بیشتر از آن 13,000 کارکنان و افسران خود را متوسط گرفته شده قبل از تغییرات خود را.

تبلیغات

مور در هفته گذشته به کارگردانی افسران به پوشیدن ماسک محافظ یا دیگر پوشش صورت به عنوان یک اضافه شده اندازه گیری ایمنی در میان شیوع کروناویروس.

در نشست روز سه شنبه مور اشاره کرد که جرم و جنایت در این شهر پایین بود 37 درصد در هفته گذشته در مقایسه با همان آخرین دوره سال است. دیگر شهرهای بزرگ نیز شاهد بزرگ قطره در جرم و جنایت به عنوان ساکنان در خانه بماند. در چه مور به نام یک چیز عجیب و غریب موتور خودرو دزدی شد تا کمی از این زمان در سال گذشته است.

رئیس گفت: "او باقی مانده است بسیار نگران در مورد خشونت خانگی به عنوان افراد گیر کرده در خانه با سوء استفاده همکاران. در حالی که تشدید و ساده ضرب و جرح بود را 12 درصد به پلیس لس آنجلس دیده است افزایش اندکی در خشونت تماس از مارس 20 مور گفت. خشونت طرفداران خواهد بود برگزاری به زودی در یک شهر مجازی سالن به بحث در مورد آنچه آنها در مواجهه با کمک خطوط و در پناهگاه او گفت:.

تبلیغات

پلیس لس آنجلس نیز این است که نگه داشتن چشم در کسب و کار است که تعطیل شده اند و سوار کردن به مطمئن شوید که آنها را به اهداف از منازل به قصد سرقت.

با اتومبیل کمتر در خیابان مور اشاره کرد که ترافیک برخورد شد پایین 9 درصد از سال گذشته است. DUIs بود را 23 درصد و آمار-و-اجرا می شد پایین 22%.

"اگر وجود دارد یک جنبه از این ویروس که تا به حال یک تاثیر مثبت در لس آنجلس آن را در نرخ جرم و جنایت و ایمنی ترافیک" او گفت:.

اما مور تکرار یک هشدار به صدا در جلسه هفته گذشته ترغیب رانندگان به بررسی سرعت خود را در خیابان ها که در حال حاضر عمدتا خالی است. او گفت: موتور سیکلت افسران شده اند به کارگردانی افزایش اجرای در امتداد که در آن سرعت یک مشکل است.

کمیسر پلیس استیو Soboroff پرسید که آیا مردم باید با پلیس تماس بگیرید زمانی که آنها رعایت همسایگان خود را با داشتن یک حزب در نقض اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

به لس آنجلس خواهد پاسخ به چنین تماس ها و نصیحت partiers اما جایی که ممکن است همسایه ها باید از همسایگان خود به رفتار بهتر مور گفت.

"اجرای قانون باید به عنوان یک چکش بر روی این نوع از بهداشت عمومی اورژانس," او گفت:. "واقعی چکش است که قرارداد ما با یک دیگر به مراقبت و عمل مسئولانه است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب