فدرال صرف میلیاردها دلار در COVID-19 قرارداد اغلب بدون به طور کامل رقابتی مناقصه

بزرگنمایی این تصویر NPR بررسی یک پایگاه داده از هزاران نفر از پیمانکاری اقدامات متصل به COVID-19 بحر

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

NPR بررسی یک پایگاه داده از هزاران نفر از پیمانکاری اقدامات متصل به COVID-19 بحران بهداشت عمومی و شناسایی بیش از 250 شرکت کردم که فدرال قرارداد به ارزش بیش از $1 میلیون بدون رفتن را از طریق به طور کامل رقابتی مناقصه روند. diane555/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
diane555/گتی ایماژ

زمانی که پرستاران و پزشکان در سراسر کشور در تلاش بودند برای درمان coronavirus بیماران بدون به اندازه کافی دنده محافظ و دولت فدرال در تکاپوی پیدا کردن کسانی که لوازم Quedon Baul دیدم یک فرصت است.

سه شخص شرکت در مک کینی تگزاس توزیع لوازم پزشکی اما نمی باید تجربه زیادی با چهره سپر. هنوز هم او فرود آمد دو دولت قرارداد به ارزش 20 میلیون دلار برای ارائه تجهیزات حفاظت شخصی. او نمی تواند در دیدار اول مهلت تا او در بر داشت پیمانکاران فرعی برای انجام کار.

"شما فرصت آن را به شما" Baul می گوید. "نبود من اولین کاری اما مطمئنا من اولین بار, بازار مال فروشان."

دولت ایالات متحده اعطا کرده است قرارداد به ارزش تا آنجا که $25 میلیارد دلار آن را به عنوان مسابقه به آدرس COVID-19 بحران بهداشت عمومی. NPR بررسی یک پایگاه داده از هزاران نفر از پیمانکاری اقدامات و بیش از 250 شرکت کردم که قرارداد به ارزش بیش از $1 میلیون بدون رفتن را از طریق به طور کامل رقابتی مناقصه روند.

برخی از شرکت ها مانند Baul را تا به حال کم و یا هیچ تجربه با تجهیزات حفاظت فردی. دیگران هرگز مشغول به کار در زمینه های پزشکی در همه. پیمانکاران نیز شامل یک شرکت است که وارد ودکا و یک مدرسه مشاور امنیتی.

شانزده شرکت تا به حال ثبت نام برای انجام کسب و کار با دولت برای اولین بار در این سال است. و حداقل سه شرکت تشکیل شده فقط روز قبل از آنها به دست آمده قرارداد NPR یافت.

این شرکت ها اغلب در عمل به عنوان "واسطه," به دست آوردن تجهیزات پزشکی از دیگر تولید کنندگان در چین, سوابق نشان می دهد. این بدان معنی است که آنها در رقابت با سازمان های فدرال و دولت های ایالتی و محلی سیستم های سلامت در تلاش برای خرید تجهیزات مشابه در بازار جهانی است.

دولت تدارکات کارشناسان می گویند مقامات فدرال در تلاش بودند به سرعت حرکت می کند به ارائه به شدت مورد نیاز تجهیزات حفاظت شخصی. اما آنها سوال نیاز به نوبه خود به پیمانکاران که هرگز با دولت قبل و فاقد تجربه در ساخت و یا ارائه دنده محافظ.

"کسب و کار ها به مردم که اصلا تجربه چیزی است که شما نمی خواهید انجام دهید در مواقع اضطراری می گوید:" جاشوا شوارتز استاد قراردادهای دولت قانون و همکاری مدیر دولت قانون تهیه و تدارکات برنامه در جورج واشنگتن دانشگاه دانشکده حقوق.

پس از سالها برنامه ریزی برای بیماری های همه گیر دولت فدرال شده اند باید بهتر آماده – و عمل کارشناسان می گویند.

در عوض در تلاش برای پیدا کردن منابع, دولت کارآمد مناقصه رقابتی می روند و ممکن است انجام داده اند مناسب بررسی صلاحیت می گوید: Juliette Kayyem سابق دستیار وزیر در وزارت امنیت داخلی. او می گوید: سازمان مدیریت اضطراری فدرال و سازمان های دیگر امضای این قرارداد نباید با تکیه بر "بازیکنان جدید در عرصه" در طول بحران.

"ما از خواب بیدار در ماه مارس و درک ما از جامعه عظیم گسترش و هیچ توانایی برای محافظت از ما اولین پاسخ دهندگان می گوید:" Kayyem در حال حاضر یک متخصص در حوادث در دانشگاه هاروارد کندی مدرسه. "که در پایان نمی شود. ... FEMA همیشه پشت هشت توپ از آغاز است."

برای بسیاری از کارآفرینان این فرصت برای به دست آوردن آمریکایی ها به دنده محافظ مورد نیاز آنها و در حالی که آنها در آن باک. دولت مورد نیاز, ماسک صورت سپر و دیگر تجهیزات و نیاز به آنها را به سرعت.

زمانی که Baul تگزاس کارآفرین اجرا می شود که یک شرکت به نام اعتماد Sales & Services LLC, آموخته که دولت صدور قرارداد برای شرکت های ارائه تجهیزات حفاظت شخصی او می خواستم تا مطمئن شوید که او یکی کردم.

"هنگامی که این بیماری همه گیر آمار ما نمی خواهید به ترک آن را به شانس است که آنها را غربال کردن از طریق صدها نفر از برنامه های کاربردی و به نوعی پیدا کردن خودمان" Baul می گوید. "من با ارسال یک ایمیل به کسی که من را می دانست و از آنها خواست, 'شما می توانید مطمئن شوید که آنها را فراموش نکنید در مورد RSS?" و آنها گفتند: بله."

Baul نمی گویند که او ایمیل فرستاده شده در دولت فدرال است. در اوایل ماه مه خود را شرکت کردم این قرارداد که "نه رقابت" از FEMA برای ارائه چهره سپر.

او می گوید: او در حومه شهر دالاس عملیات توزیع "یک کمی از همه چیز" از جمله IV مایع کاتتر. اما او همچنین اذعان دارد که 90 درصد به 95 درصد از کسب و کار خود بود و نه مربوط به تجهیزات حفاظت فردی قبل از COVID-19 شیوع.

آژانس می خواستم تجهیزات در 10 روز Baul می دانست که او نمی تواند در زمان تحویل. او می گوید: او یک فرمت subcontracted کار به شرکت های دیگر در سراسر کشور بود و قادر به ارائه 300,000 صورت سپر.

"ما نمی باید انتخاب" او می گوید: با اشاره به پیمانکاران فرعی. "آنها می خواستند آنها را مونتاژ. که مدل کسب و کار ما."

یک سخنگوی FEMA می گوید: این سازمان دارای یک "بررسی دقیق" سیستم.

"FEMA نیست به قرارداد را وارد کنید مگر اینکه آن را دلیلی برای باور کردن آنها خواهد بود با موفقیت اجرا" سخنگوی آژانس لیز Litzow می گوید. "با این حال یک شرکت قادر به ارائه است که همیشه یک خطر است."

یکی دیگر از شرکت هایی که هیچوقت تحویل در زمان است Medea, Inc., کالیفرنیا بر اساس شرکت که سرمایه گذاری شامل واردات ودکا. این شرکت هیچ تجربه شخصی تجهیزات حفاظتی اما یه $48.8 میلیون قرارداد بود که "نه رقابت" از FEMA در ماه مه به عرضه KN95 ماسک ماسک.

بزرگنمایی این تصویر

Medea بطری ودکا بر روی صفحه نمایش در طول سال 2012. بنت Raglin/WireImage/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بنت Raglin/WireImage/گتی ایماژ

مهلت Medea به ارائه تجهیزات حفاظت شخصی شد ژوئن 1, اما این شرکت از دست رفته است که تاریخ با توجه به Litzow. آژانس تمدید تاریخ تحویل تا ژوئن 19. FEMA نظر نیست که آیا Medea تحویل هر دنده محافظ تا کنون.

براندون Laidlaw مدیر عامل شرکت Medea نمی بازگشت چهار پیام های تلفن به دنبال اظهار نظر در مورد تاخیر.

Laidlaw این شرکت شکایت شده توسط New Jersey امور مالی شرکت ادعا که Medea آگاهانه "تحریف وجود واجد شرایط سفارشات خرید" است که هزینه مالی شرکت بیش از 1 میلیون دلار با توجه به سوابق دادگاه. مورد انتظار است در ایالات متحده دادگاه منطقه ای در ماساچوست است. مدئا را انکار اتهامات در دادگاه براده.

NPR در بر داشت یک الگوی تکرار از شرکت های با تجربه در تجهیزات حفاظت شخصی نیاز به قرارداد فرعی به همکاران. هر دو شرکت پس از دریافت یک برش.

"ما عرضه ما نمی ساخت" می گوید: اندرو کاماچو مدیر کل C6 تاکتیکی Corp. "ما فقط واسطه."

C6 تاکتیکی توزیع لباس. فلوریدا شرکت فرود $2.2 میلیون تجهیزات حفاظت شخصی قرارداد بود که "نه رقابت" با اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره است. کاماچو می گوید: "این اولین بار است که از این مقیاس برای این شرکت انجام PPE."

کاماچو می گوید او با این نسخهها کار با پیمانکاران فرعی در اروپا و کانادا و اسرائیل هر چند نه چین. پرسید که چرا دولت نمی کند به طور مستقیم به خارج از کشور کنندگان Camacho می گوید آن را در مورد ادراک.

"آنها می خواهند به نگه داشتن کسب و کار در ایالات متحده," او می گوید. "دولت نمی خواهید به نشان می دهد که آنها خریداری شده از چین به خصوص در تجارت جنگ است."

کاماچو می گوید او امضا عدم اطلاع بیانیه با شرکت او گفت که او نمی خواهد بحث در مورد جزئیات قرارداد از جمله این که آیا آن را تحویل تجهیزات حفاظت فردی. یک سخنگوی عج بازگشت نیست یک تماس پنج شنبه به دنبال نظر.

دیگر پیمانکاران در حال پیدا کردن منابع در ایالات متحده است.

"من تو را دیدم این را به عنوان یک فرصت برای من به ادامه به ارائه چیزی به اولین پاسخ دهندگان گفت:" هنر گوردون بازنشسته فدرال اجرای قانون عامل.

چند سال پیش Gordon آغاز امن مدارس ما یک مریلند شرکت است که ارائه می دهد مشاوره امنیتی و خدمات دیگر. این شرکت تا به حال هرگز تحویل تجهیزات حفاظت فردی قبل از اما FEMA تعلق می گیرد و آن را یک قرارداد به ارزش حدود 2.8 میلیون بود که "نه به رقابت پرداختند."

گوردون بود که تجربه فدرال و پیمانکاری و یک دوست در عرضه های پزشکی و کسب و کار. گوردون می گوید که او در بر داشت یک تولید کننده در مینیاپولیس است که قادر به repurpose کارخانه خود را به صورت سپر.

"ما از مشق شب" او می گوید. "ما برداشت های معتبر پزشکی عرضه شرکت برای کار با و ما مطمئن ساخته شده که ما تا به حال تحویل زنجیره ای و همه چیز ما احتمالا می تواند از فکر می کنم."

گوردون می گوید او قادر به تحویل 1 میلیون سپر چهره در یک "معقول" قیمت به دولت هر چند او کاهش یافته است به می گویند چقدر خود شرکت ساخته شده از معامله.

NPR نیز در بر داشت 16 شرکت هایی که برای اولین بار ثبت نام را به انجام کار برای دولت در این سال و سه که به تازگی ایجاد شده.

Fillakit LLC آغاز شده به عنوان یک شرکت در مارس 1, با توجه به ایالتی و فدرال ، هفت روز بعد از, شرکت, فرود یک $10.2 میلیون قرارداد با FEMA به ارائه COVID-19 تست کیت لوازم از جمله سواب. در مصاحبه با NPR در ماه گذشته, پل Wexler گفت: او در راس این شرکت است.

"این یک احساس خوب FEMA داستان," او گفت:.

در سال 2013 Wexler دلار جریمه شده بود 2.7 میلیون پس از کمیسیون تجارت فدرال شکایت کرد و او را و تسکین بدهی شرکت متعلق به او در فلوریدا سوابق دادگاه نشان می دهد. قاضی متوجه شد که او با استفاده از مشکوک اینترنتی و تلفنی تاکتیک برای دریافت بسته های پول مصرف کنندگان به پرداخت شرکت خود را به آنها را دریافت کنید کارت اعتباری نرخ بهره پایین به عنوان صفر درصد است.

هنگامی که تماس دوباره با NPR در مورد Fillakit قرارداد Wexler گفت که او "هیچ ربطی به این شرکت است."

"من هیچ نظر دارد, داستان," او گفت: قبل از حلق آویز کردن در یک گزارشگر.

Kira دویل, فلوریدا وکیل ذکر شده در دولت فدرال و سوابق به عنوان یک مدیر در شرکت بازگشت نیست یک تماس تلفنی به دنبال نظر.

FEMA قرارداد با Fillakit پس از بررسی آن نقل قول و "پیمانکار تضمین بیانیه" که آن را می تواند ارائه.

"Fillakit تعيين شد یک مسئول باید offeror," Litzow گفت. "هیچ چیز پیدا شد که ارائه این شرکت فاقد شرایط لازم برای جایزه."

Litzow می گوید که شرکت تحت قرارداد به ارائه 4 میلیون "واحد است." آن را فراهم کرده است 1.19 میلیون واحد به عنوان از آوریل 28, او می گوید.

یکی دیگر از نام تجاری کسب و کار جدید است که فرود یک قرارداد راه اندازی شد توسط مشاور سابق کاخ سفید به رئیس جمهور تهمت, Zachary فوئنتس.

بزرگنمایی این تصویر

Zachary فوئنتس پس از آن معاون رئیس ستاد در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می رود به هیئت مدیره دریایی در سال 2018 است. کارولین Kaster/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارولین Kaster/AP

شرکت خود ژاک فوئنتس LLC دریافت 3.5 میلیون دلار قرارداد برای ارائه ماسک او منابع از چین به هند خدمات سلامت در کمتر از دو هفته پس از آن تشکیل شد.

که قرارداد جلب توجه Rep. جری Connolly, D-Va., در یک خانه نظارت کمیته جلسه در ماه مه. کانلی به نام قرارداد "مشکوک" و به دنبال با یک نامه این ماه به بازرس کل دفتر در وزارت بهداشت و خدمات انسانی, درخواست برای رسیدگی به گزارش های رسانه ها پرسش که آیا ماسک فوئنتس به پایان رسید تا تهیه شد صحیح محصولات است.

"اگر این گزارش ها درست است این است که هنوز یک مورد دیگر از شایع و بی پروا خود برخورد مرتکب شده توسط مقامات در این دولت" Connolly نوشت.

در بیانیه ای به NPR هند خدمات بهداشت می گوید آن عقد قرارداد تحت عنوان "فوری و فوتی و فوری قدرت" پس از گرفتن نقل قول از شش فروشندگان. آژانس می گوید ماسک فوئنتس عرضه ثبت نام, دستگاه های پزشکی, اما نمی, غذا و دارو تایید شده برای استفاده در مراقبت های بهداشتی تنظیمات توسط کارکنان مراقبت های بهداشتی.

"این IHS است و با توجه به گزینه های خود را در مورد ماسک. هیچ یک از ماسک های توزیع شده و یا استفاده از" آژانس می گوید.

فوئنتس می گوید NPR او می خواهم خوش آمدید تحقیقات. او می گوید وجود داشته است یک سوء تفاهم در مورد محصولات او عرضه شده است.

"من چیزی برای پنهان کردن" فوئنتس می گوید: "ما چیزی نمی اشتباه. ما عمل اخلاقی و با صداقت است."

فوئنتس می گوید او نمی بهره را از زمان خود را در کاخ سفید در گرفتن قرارداد اما که او بهره مند شوند از داشتن برخی از تجربه با فدرال پیمانکاری در ارتش. او همچنین می گوید او در حال کار با کسی که دارای تجربه در زمینه های پزشکی.

وقتی پرسیده شد که چرا یک آژانس فدرال نمی خواهد به طور مستقیم به یک شرکت چینی به جای داشتن یک شرکت ایالات متحده برای خرید ماسک از چین و فروش آنها به دولت او می گوید: "من فکر می کنم بخشی از این کمبود به طور کلی دسترسی داشته باشید. ... ما دسترسی داشتند."

همچنین او می گوید: "دولت بدیهی است که تلاش می کند به عنوان آنجا که ممکن است با کسب و کارهای کوچک و محروم کسب و کار."

برخی از پیمانکاران اشاره کرد که قرارداد خود را ساختار شدند به طوری که آنها فقط پرداخت اگر آنها تحویل دهد.

"من بدیهی است که نزدیک شدن به آن به عنوان یک کارآفرین به دلیل وجود یک فرصت می گوید:" بابی بعدی کالیفرنیا کارآفرین. "اما ما فقط پرداخت اگر من ارائه آن قرارداد. اگر من تحویل نمی, من نمی پرداخت می شود."

بعدی شده است یک تاجر برای 25 سال در املاک و مستغلات فناوری اطلاعات و رستوران بخش است. او را دیدم یک فرصت برای ایجاد ماسک صورت به عنوان همه گیر رسید.

او هرگز تا به حال انجام کسب و کار با دولت فدرال است. اما او شروع به یک شرکت جدید VPL پزشکی, Inc., در ماه آوریل و در عرض چند هفته تا به حال قرارداد بود که "نه رقابت" و به ارزش 21 میلیون دلار.

"من به برخی از دوستان من در اینجا محلی که فراموش تن از کسب و کار با چین و گفتند: سلام ما می توانیم پیدا کردن محصول برای شما وجود دارد,' " بعدی می گوید. "و این که چگونه آن را آغاز کردم."

بعدی می گوید او تحویل داده محصولات ساخته شده در چین به وزارت امور جانبازان و قصد دارد به تولید تجهیزات حفاظت شخصی در ایالات متحده است.

دیگر پیمانکاران با هیچ تجربه قبلی با تجهیزات حفاظت فردی نیز می گویند که آنها قادر به ایجاد ارتباطات مناسب.

"ما بیشتر در مورد ماموریت از ساختن یک جفتک سریع می گوید:" جف پرکینز از بنیانگذاران و رئیس جمهور از تلاقی چند خیابان یا جاده فدرال یک شرکت مستقر در اسکندریه., که دریافت بیش از 2 میلیون دلار در coronavirus مربوط به قرارداد.

این شرکت کار کرده است به عنوان یک فدرال پیمانکار برای یک دهه. پرکینز یک نیروی هوایی جانباز می گوید که چندین خطوط مختلف کسب و کار از جمله تهیه تجهیزات پزشکی به بیمارستان ها و درمانگاه ها.

محل اجتماع هرگز تحویل تجهیزات حفاظت فردی قبل از. اما پرکینز می گوید دیرین کسب و کار, تماس, در, VA به نام او و از او پرسید اگر این شرکت ممکن است قادر به کمک به پیدا کردن منابع کمیاب از جمله فولاد ماسک و ضد عفونی کننده دست.

"آنها در حالت بحران," پرکینز می گوید. "بنابراین ما به سرعت نقل مکان کرد و به حالت بحران سعی کنید برای کمک به آنها بهترین ما می توانیم."

پرکینز می گوید اتصالات در چین فعال این شرکت به ارائه نزدیک به 2 میلیون ماسک در یک ماده از ماه در نشانه گذاری به دولت فقط 5 درصد است.

با توجه به پرکینز دلایل خوبی وجود دارد که چرا فدرال تهیه افسران ممکن است به نوبه خود به واسطه ها مانند شرکت خود را به جای انجام کسب و کار به طور مستقیم با تامین کنندگان خارج از کشور.

"ما با قرار دادن پول خود ما در معرض خطر" پرکینز می گوید. "ما نیاز به پرداخت هزینه برای این فولاد ماسک قبل از دولت می پردازد ما است."

VA دبیر مطبوعاتی کریستینا Noel گفت: در یک ایمیل که اگر فروشنده نیست تحویل آژانس نمی پرداخت هر گونه پول. و Noel دفاع و استفاده از پیمانکاران که هرگز تحویل تجهیزات حفاظت فردی قبل از.

"در طول این زمان بی سابقه تقاضای جهانی برای PPE VA باید بازیگران یک شبکه گسترده ای به منظور اطمینان حاصل شود که ما در حال ملاقات با ما تامین نیاز دارد," او گفت:.

اما تهیه کارشناسان هشدار می دهند که محل اجتماع فدرال گروه ممکن است استثنا و نه قاعده.

"در برخی از راه های که امیدوار کننده داستان به این دلیل که مرد در نهایت تحویل داده می گوید:" Kayyem از دانشگاه هاروارد کندی مدرسه. "اما برای هر پسر که وجود دارد احتمالا یک ده است که نمی تواند."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب