فدرال بررسی سیاتل خانه سالمندان به عنوان ایالات متحده تلفات از coronavirus بازدید 11

سان فرانسیسکو - تقلا برای حفظ coronavirus در خلیج مقامات دستور داد یک کشتی کروز با 3,500 مردم روی به عقب ماندن

توسط MINERALNEWS در 16 اسفند 1398

سان فرانسیسکو - تقلا برای حفظ coronavirus در خلیج مقامات دستور داد یک کشتی کروز با 3,500 مردم روی به عقب ماندن از سواحل کالیفرنیا شنبه تا مسافران و خدمه می تواند آزمایش می شود و پس از یک مسافر از آن سفر قبلی از این بیماری فوت و حداقل چهار نفر دیگر آلوده شد.

یک هلیکوپتر نظامی ارتش کاهش کیت های آزمایش بر روی 951-پا (290 متر) بزرگ شاهزاده خانم توسط طناب به کشتی در دراز لنگر در سواحل سان فرانسیسکو و مقامات گفت: نتایج در دسترس خواهد بود جمعه. شاهزاده خانم کروز دریایی با خطوط گفت: کمتر از 100 نفر سرنشین شناخته شده بود برای تست.

"کشتی نمی خواهد آمد در ساحل تا زمانی که ما مناسب ارزیابی مسافران" رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت.

این احتیاط باعث شده مرگ یک ساکرامنتو-منطقه که تسلیم به coronavirus پس از او تا به حال شده است در اوایل قایقرانی کشتی در ماه فوریه است. دو مسافر دیگر که از سفر باید در بیمارستان بستری شده است با این ویروس در شمال کالیفرنیا و دو کانادایی که به تازگی میره روی عرشه کشتی آزمایش مثبت پس از بازگشت به خانه, مقامات گفت.

شمال کالیفرنیا مقامات نیز در انتظار نتایج آزمایش از یک مرد که فوت پنج شنبه پس از اینکه در یک سفر دریایی که در آن دیگران را آزمایش مثبت است.

در همین حال ایالات متحده تلفات از coronavirus صعود به 12 روز پنج شنبه با همه اما یکی از قربانیان در ایالت واشنگتن و تعدادی از عفونت متورم به بیش از 200 پراکنده در سراسر 18 متحده است. کلرادو و نوادا گزارش خود را در مورد اول است. نه مرده بودند از همان حومه سیاتل, پرستاری در خانه, در حال حاضر تحت تحقیقات فدرال.

خانواده از ساکنان خانه سالمندان ابراز خشم شنبه پس از دریافت اطلاعات متناقض در مورد وضعیت عزیزان خود هستند. یکی گفته بود مادرش مرده بود و سپس هم یکی دیگر از تماس از یک کارمند که گفت که او به خوبی انجام شد فقط برای پیدا کردن او, در واقع, درگذشت, گفت: Kevin Connolly که پدر در قانون نیز ساکن ،

"این سطح از بی کفایتی ما در حال برخورد با" کانلی گفت: در یک عاطفی کنفرانس خبری در خارج از مرکز.

در سراسر کشور, نیویورک شهردار التماس دولت فدرال برای ارسال بیشتر کیت های آزمایش برای دولت خود را که دیدم آن caseload دو شب تا 22 همه آنها را و یا در نزدیکی این شهر است. در رود آیلند حدود 200 نفر در قرنطینه به دلیل اتصال به یک مدرسه سفر به ایتالیا که تاکنون منجر به سه مورد از coronavirus. در میان چهار مورد در فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: خطرات باقی می ماند کم برای بسیاری از مردم برنامه ریزی سفرهای دولت برای شکستن بهار یا بیس بال بهار آموزش.

در وال استریت نگرانی در مورد شیوع منجر به کاهش فروش با میانگین صنعتی داو جونز سقوط 970 امتیاز یا 3.6 درصد است. افت تمدید دو هفته از نوسانات در بازار سهام نوسان 2 درصد یا بیشتر برای چهارمین روز در یک ردیف.

شاهزاده خطوط کروز گفت که هیچ موردی از این ویروس تا به حال تایید شده است در میان کسانی که هنوز در این کشتی است. اما ده ها تن از مسافران مجبور به آنفولانزا مانند علائم بیش از دو هفته گذشته یا بیشتر گفت: مری الن Carroll, مدیر اجرایی, سان فرانسیسکو بخش مدیریت اضطراری.

"هنگامی که ما نتایج حاصل از آزمون" او گفت: "مقامات "را تعیین بهترین محل برای کشتی به اسکله."

تصویری از گارد ملی کالیفرنیا نشان داد یک هلیکوپتر با نزدیک شدن به تعظیم کشتی و کاهش سه helmeted چتربازان به یک منطقه خالی با یک استخر شنا با آنچه به نظر می رسد یک, فریزر, قفسه سینه, و موارد دیگر.

کیت خواهد بود تحویل داده شده به آزمایشگاه در ریچموند کالیفرنیا, مقامات گفت.

کشتی بازگشت به سان فرانسیسکو پس از بازدید از هاوایی است. برخی از مسافران باقی مانده در هیئت مدیره پس از قایقرانی قبلی آن سفر به مکزیک بنادر پورتو به Vallarta خوابانده, مزاتلان و کبو سن لوکاس.

یک مسافر از مکزیک سفر جودی Cadiz از لدی گفت که او و شوهرش بیمار شد پس از آن اما نه به آن خیلی فکر کردم تا زمانی که یادگیری یک شخص مسافر مرده بود از ویروس. در حال حاضر آنها نمی توانند یک پاسخ مستقیم در مورد نحوه گرفتن تست شده او گفت:.

با علامت کادیز, 65, در حال اجرا, تب, زن و شوهر, نگرانی نه تنها در مورد خود بلکه در مورد این احتمال که اگر آنها قرارداد عفونت — آنها می گذشت آن را به دیگران است.

"آنها به ما گفتن به ماندن در خانه اما هیچ کس به من گفت که تا دیروز در خانه بمانند. ما در ساکرامنتو ما در مارتینز ما در اوکلند. ما در زمان یک قطار از کروز" جودی کادیز گفت: پنج شنبه. "من واقعا امیدوارم که ما منفی تا هیچ کس آلوده کردم."

Coronavirus آلوده تقریبا 98,000 نفر در سراسر جهان کشته و بیش از 3300 اکثریت قریب به اتفاق آنها در چین است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

آمریکا مقامات بهداشت گفت: آنها انتظار دارند به مراتب پایین تر مرگ و میر از سازمان بهداشت جهانی 's بین المللی برآورد 3.4 درصد — نرخ مسلما بیش از حد بالا به دلیل آن حساب نمی کند برای موارد خفیف که به uncounted.

معاون وزیر بهداشت برت Giroir ذکر یک مدل است که شامل موارد خفیف می گویند آمریکا می تواند انتظار مرگ و میر در جایی بین 0.1% مانند آنفلوآنزای فصلی — و 1%. خطر بالاترین است برای افراد مسن و هر کسی با شرایط مانند بیماری های قلبی و ریه و دیابت و یا سرکوب سیستم ایمنی بدن از جمله از درمان سرطان.

حداقل 70 coronavirus موارد گزارش شده در ایالت واشنگتن اکثر آنها در منطقه سیاتل که در آن محققان می گویند این ویروس ممکن است در گردش غیر قابل تشخیص برای هفته ها.

برخی از عمده سیاتل-منطقه کسب و کار از جمله مایکروسافت و آمازون و دنده در فضای باز تولید کننده اری را تعطیل برخی از عملیات یا ترغیب کارکنان به محل کار از خانه. این دو غول تکنولوژی با هم استخدام بیش از 100 ، 000 نفر در منطقه است.

Gap Inc. گفت: آن بسته شده است آن دفتر نیویورک و درخواست کارکنان برای کار از خانه "تا اطلاع ثانوی" پس از یادگیری است که یکی از کارکنان آن تایید شد که این ویروس جدید است.

سیاتل King County خرید یک متل برای 4 میلیون دلار به خانه coronavirus بیماران و امیدوار است که برای اولین بار از آنها در طی روز در 84-اتاق EconoLodge در کنت حدود 20 مایل (32 کیلومتر) در جنوب سیاتل.

کنت رئیس پلیس رافائل پدیللا به نام این طرح را "نابخردانه و خطرناک" هشدار داد که "در هر نقطه یک بیمار می تواند به سادگی راه رفتن به جامعه ما و گسترش ویروس."

مقامات بهداشتی فدرال در حال بررسی خانه سالمندان در مرکز این کشور بدترین شیوع زندگی, مرکز مراقبت در کرکلند برای تعیین اینکه آیا آن را به دنبال دستورالعمل برای جلوگیری از عفونت. در ماه آوریل گذشته دولت جریمه خانه سالمندان $67,000 بیش از عفونت-کنترل کمبود پس از شیوع بیماری آنفلوآنزای.

___

گلر گزارش از نیویورک است. آسوشیتد پرس نویسندگان جینی هار و Jocelyn Gecker در سان فرانسیسکو; ژن Johnson, مارتا Bellisle و کارلا K. Johnson در سیاتل; Rachel La Corte در المپیا; Anne D'Innocenzio در نیویورک و AP محقق Monika ماتور در واشنگتن دی سی کمک به این گزارش.

___

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب