قاضی فدرال را رد Harvey Weinstein را 19 میلیون دلار حل و فصل با مقتولین

فدرال نیویورک قاضی است پرتاب یک پیشنهاد $18.9 میلیون دلار حل و فصل بین محکوم متجاوز و سابق تهیه کننده فیلم Har

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

فدرال نیویورک قاضی است پرتاب یک پیشنهاد $18.9 میلیون دلار حل و فصل بین محکوم متجاوز و سابق تهیه کننده فیلم Harvey Weinstein و چند تن از زنان است.

ایالات متحده منطقه قاضی آلوین Hellerstein گفت: این پیشنهاد را شکست خورده به اندازه کافی جبران بسیاری از قربانیان که ادعا می کنند آنها تجاوز جنسی یا تجاوز قرار گرفته Weinstein.

او همچنین گسله پول از جمله در حل و فصل کمک خواهد کرد که پرداخت Weinstein حقوقی اسکناس.

در یک تلفن شنوایی Hellerstein گفت: آن را ناعادلانه شامل زنان که می خواهم صرفا ملاقات دادند با کسانی که در ساخت بیشتر شدید اتهامات رویترز گزارش داد.

"نه هر زن دستگیر شد و در همان راه" Hellerstein گفت. "خود را حل و فصل خواهد ایجاد نابرابری میان همه این افراد است."

تحت این طرح که پیش نویس پس از سالها مذاکره هر کاری می شده اند به عنوان یک فایل ادعا می کنند برای تا $750,000. مبلغ به نمایندگی از وکلای مقتولین می گویند نمی آیند نزدیک به پوشش و درد و رنج و هزینه های قانونی بسیاری از زنان با آن مواجه اند.

Weinstein نمی خواهد اعتراف کرده اند هر گونه تخلف در حل و فصل.

"ما شده اند گفت: بیش از یک سال و نیم است که حل و فصل و شرایط ناعادلانه بود و هرگز نباید تحمیل شده بر تجاوز جنسی بازماندگان" وکلای داگلاس Wigdor, Bryan Arbeit و کوین Mintzer گفت: در یک بیانیه مشترک. آنها نشان دهنده شش شاکیان که در اعتراض به حل و فصل.

"ما شگفت زده شدند که کلاس وکیل و دادستان کل نیویورک نیست رسمیت شناختن این واقعیت است اما خوشحالیم که قاضی Hellerstein به سرعت رد یک طرفه پیشنهاد. به نمایندگی از مشتریان ما نگاه به جلو به دنبال عدالت در برابر Harvey Weinstein و بسیاری از توانمندسازها."

36-صفحه مختصر توسط کسانی که مخالف برای حل و فصل پرونده به دادگاه در روز دوشنبه ادعا کرد که پیشنهاد حل و فصل "منحرف حدود 7.3 میلیون دلار به شرکت Weinstein و مستغلات برای پوشش اداری و به طور کلی نا امن ادعا می کند در این شرکت را از ورشکستگی اقدام. ... با توجه به سوابق عمومی در میان کسانی که نا امن وام شامل هاروی و رابرت دادند دیگر سابق Weinstein Company, مدیران وکلا و شرکت های بزرگ و بازیگران معروف."

در ضمن الیزابت Fegan یک وکیل به نمایندگی از کلاس اقدام شاکیان گفت: او نا امید شده بود توسط Hellerstein حاکم.

"ما در زمانی برگزار می شود که ما نیاز به پیدا کردن عدالت برای همه زنان است که Weinstein صید در منصفانه و عادلانه راه" Fegan در بیانیه ای گفت.

"در حال حاضر ما نیاز به نوبه خود توجه ما را به litigating مشتریان ما موارد فردی است."

نیویورک دادستان کل Letitia جیمز که پیشگام دادخواهی در برابر Weinstein و شرکت خود گفت: او کار است و با توجه به نحوه ادامه دهید.

"ما بررسی خواهد شد تصمیم گیری و تعیین گام های بعدی. دفتر ما شده است مبارزه خستگی ناپذیر برای ارائه این زنان شجاع با عدالت به آنها بدهکار هستند و ادامه خواهد داد به انجام این کار" جیمز در بیانیه ای گفت.

وکلای مدافع برای Weinstein اند و نه در پاسخ به یک درخواست برای نظر از NPR.

دادند در حال حاضر 68 محکومیت 23 سال حبس به اتهام آزار جنسی یک زن و تجاوز به دیگری.

او با رد تمام اتهامات علیه او و معتقد او هرگز هر کسی مجبور به شرکت در هر گونه اعمال جنسی. او جذاب است این حکم در حالی که همچنین در مواجهه با تجاوز و حمله جنسی اتهامات در لس آنجلس.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن