قاضی فدرال در نظر انتشار کودکان مهاجر در بازداشت به عنوان COVID-19 گسترش

یک قاضی فدرال در کالیفرنیا وزن که آیا به کمک مالی اضطراری به منظور آزادی افراد زیر سن قانونی بدون همراه در دول

توسط MINERALNEWS در 9 فروردین 1399

یک قاضی فدرال در کالیفرنیا وزن که آیا به کمک مالی اضطراری به منظور آزادی افراد زیر سن قانونی بدون همراه در دولت بازداشت به محافظت از آنها را از انقباض COVID-19.

ایالات متحده منطقه قاضی دالی Gee از منطقه مرکزی کالیفرنیا روز جمعه گفت او می خواهد کودکان مهاجر بودند که دستگیر عبور به ایالات متحده به تنهایی می شود "منتشر شد به حامیان مالی مناسب در مد منظم," آسوشیتد پرس گزارش داد. اما هی متوقف کوتاه الزامی آزادی فوری آنها هستیم.

او همچنین سوال که چرا کودکان هنوز در حال برگزار شد که تعدادی از ایالات متحده coronavirus موارد منجر به شیوع جهانی.

حرکت برای سفارش ضابط موقت محدود کردن تهمت توانایی دولت برای بازداشت افراد زیر سن قانونی برای بیش از هفت روز ثبت شده در روز پنج شنبه است و آخرین نبرد قانونی در حال اجرا دعوی در دادگاه اقدام کلاس.

وکلا استدلال هفته-دوره طولانی فراهم می کند زمان کافی برای مقامات برای آزادی افراد زیر سن قانونی. این استدلال به دست آوردن زمین در میان مهاجر طرفداران حقوق به عنوان مقامات بهداشتی هشدار می دهند که این بیماری همه گیر را ادامه خواهد داد به سرعت در هفته های آینده.

"خطر آسیب جبران ناپذیر به سلامت و ایمنی قابل لمس" وکیل مدافع گفت: "هیچ ادعا دولت بهره توجیه معرض کودکان به این شرایط است."

فراخوان فوری حکم به شرح زیر گزارش روز پنج شنبه که سه فرزند تحت مراقبت دفتر اسکان مجدد پناهندگان بودند مبتلا به این ویروس است. آنها برای اولین بار در ORR بازداشت به تست مثبت برای COVID-19 پس از وقوع آغاز شد.

"از فراوانی از احتیاط ORR را متوقف کرده است کارگماری از UAC در ایالت های کالیفرنیا و نیویورک و واشنگتن" آژانس در بیانیه ای گفت: قانون 360 گزارش شده است. "ORR است اولویت های محلی و سرمایه گذاری جدید برای همه ارجاع از DHS برای محدود کردن مسافرت هوایی زمانی که ممکن است."

معلوم نیست که هی موضوع را نهایی حاکم است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب