دادگاه فدرال دستور تهمت به دولت جدید را قبول DACA برنامه

بزرگنمایی این تصویر اقدام معوق برای ورود دوران کودکی دانش آموزان جشن در روز 18 ژوئن در دیوان عالی کش

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

اقدام معوق برای ورود دوران کودکی دانش آموزان جشن در روز 18 ژوئن در دیوان عالی کشور پس از قضات را رد کرد رئیس جمهور تهمت تلاش برای پایان دادن به حمایتهای قانونی برای مهاجران جوان. مانوئل Balce Ceneta/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مانوئل Balce Ceneta/AP

یک دادگاه فدرال دستور داده است تا برگ برنده دولت شروع به پذیرش برنامه های کاربردی جدید برای اقدام معوق برای ورود دوران کودکی برنامه محافظت می کند که مهاجران جوان را به این کشور به طور غیر قانونی به عنوان کودکان از اخراج.

به عنوان NPR گزارش داد اوایل این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بوده است نه پذیرش متقاضیان جدید حتی پس از اینکه دیوان عالی کشور حکم ماه گذشته که دولت نمی تواند در مورد پایان دادن به این برنامه به درستی. دولت تنها بوده پردازش IF تمدید شود.

"این به این معنی است که دولت نه تنها باید ادامه حمایت فعلی گیرندگان اما این که آن را نیز باید قبول برنامه های کاربردی جدید" گفت: علی نورانی, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت ملی مهاجرت فروم. "نادیده گرفتن این تصمیم قرار می دهد دولت به طور مستقیم در تقابل با حاکمیت قانون و برگ خیال غرق در حتی بیشتر از عدم اطمینان در مورد آینده خود را."

ایالات متحده دادگاه منطقه ای در مریلند حکومت در روز جمعه که DACA سیاست باید ترمیم شود به آنچه در آن بود قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت لغو آن در سپتامبر 2017.

کالیفرنیا دادستان کل خاویر بکررا که رهبری چند حالته ائتلاف تحت پیگرد برای بازگرداندن IF گفت: "از دیوان عالی کشور, پایین, دادگاه باید روشن ساخته است: IF می ایستد و در حال حاضر درهای خود را به روی جدید خیال به درخواست. که یک واقعیت است و این چیزی است که مهم است. من مصرانه از همه خیال وارد DACA."

U. s. خدمات مهاجرت و شهروندی شده است تجدید IF وضعیت حدود 650,000 افرادی که در حال حاضر آن را داشته باشد اما رد متقاضیان جدید. حدود 300,000 مهاجران جوان واجد شرایط برای این برنامه هنوز هم در حال انتظار برای یک شانس برای اعمال می شود.

یک اطلاعیه در سایت سازمان برای ماه گفته است: "USCIS است نه پذیرش درخواست از افرادی که هرگز قبل از عمل معوق داده تحت DACA." مهاجرت و وکلای گفت: مشتریان اعمال می شود که برای IF برای اولین بار پس از نشست اخیر دیوان عالی کشور حاکم شد را تکذیب کرد.

پس از بالا تصمیم دادگاه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او را به حرکت به سرعت به خاتمه دادن به برنامه دوباره — این بار در یک راه که به تصویب جمع اوری با دیوان عالی کشور است. اما در روزهای اخیر مغلوب ساختن پیشی جستن نرم است موضع خود را.

در جولای 10, رئیس جمهور وعده داده شده "جاده به تابعیت" برای DACA گیرندگان در مصاحبه با Telemundo قبل از کاخ سفید راه می رفت که برگشت. سپس در اوایل این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او خواهد بود "مراقبت" از IF گیرندگان.

"ما در حال رفتن به محل کار در DACA چون ما می خواهیم به مردم را خوشحال" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید به باغ گل رز که در آن باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا برای اولین بار اعلام کرد این برنامه هشت سال پیش از آن.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن