فدرال coronavirus تست برنامه قرار می دهد بار بر روی متحده

واشنگتن - مغلوب ساختن پیشی جستن دولت جدید استراتژی برای coronavirus آزمایش قرار می دهد مقدار زیادی از بار متحد

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399

واشنگتن - مغلوب ساختن پیشی جستن دولت جدید استراتژی برای coronavirus آزمایش قرار می دهد مقدار زیادی از بار متحده در حالی که امیدوار به ارائه منابع مانند پشم و مواد برای حمل و نقل نمونه.

این طرح که تحویل داده شد یکشنبه به اعضای کنگره جلب انتقادات دوشنبه از دموکرات ها. در یک نامه مشترک خانه سخنران نانسی پلوسی رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر, New Jersey, Rep. فرانک Pallone جونیور و واشنگتن ایالت پتی موری گفت: دولت "هنوز هم باید یک برنامه جدی برای افزایش تست برای جلوگیری از گسترش ویروس."

این گزارش می آید که ایالات متحده در مرگ و میر از این بیماری همه گیر در حال نزدیک شدن به 100,000. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که مشتاق به احیای اقتصاد توسط شل coronavirus مربوط به محدودیت عهد شنبه "با هم ما پیروز ویروس و امریکا خواهد رفت از این بحران به جدید و ارتفاع و حتی بیشتر."

81-صفحه سند از وزارت بهداشت و خدمات انسانی می گوید: "دولت باید به ایجاد یک قوی تست برنامه است که تضمین کفایت COVID-19 تست از جمله تست برای تماس با ردیابی و نظارت از افراد بدون علامت برای تعیین جامعه گسترش یافته است."

آن را می گوید دولت فدرال را "اطمینان حاصل شود که متحده باید مجموعه منابع که آنها نیاز به از طریق دسامبر سال 2020 است." به این منظور دولت قصد دارد برای به دست آوردن و توزیع 100 میلیون سواب و 100 میلیون لوله های ویروسی حمل و نقل رسانه ها.

DHS سند که واشنگتن پست اولین گزارش توصیه می کند که تمام متحده "باید هدف از آزمایش حداقل 2 درصد از جمعیت خود را در ماه مه و ژوئن."

از قانونگذاران دموکرات که منتشر DHS گزارش خود را همراه با نامه مشترک گفت: آن را "تایید می کند که رئیس جمهور تهمت ملی تست استراتژی است که به انکار این حقیقت است که وجود ندارد به اندازه کافی تست ها و منابع رد مسئولیت و تخلیه بار بر روی متحده است."

"مغلوب ساختن پیشی جستن دولت هنوز هم نمی کشد هیچ مسئولیتی در قبال ramping تا ملت ما را تست ظرفیت به جای هل دادن بار بر روی ایالات — متحده مجبور به رقابت با یکدیگر برای تهیه منابع حیاتی به اداره آزمون از خصوصی بازار" نمایندگان مجلس نوشت.

آنها همچنین به نام رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل به عمل در 3 تریلیون ویروس بسته انتشار گذشت در اوایل این ماه توسط مجلس گفت: این امر "ارائه یک استراتژی روشن و 75 میلیارد دلار برای تست و ردیابی تماس های لازم برای جلوگیری از گسترش این عفونت virus."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب