ترس از دستشویی های عمومی دهید راه حل های خلاق به عنوان برخی از کسب و کار بازگشایی

بزرگنمایی این تصویر شهر کارگر استیو کراولی شستشو و disinfects سرویس بهداشتی عمومی در فلاور ساحل, دنی

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

شهر کارگر استیو کراولی شستشو و disinfects سرویس بهداشتی عمومی در فلاور ساحل, دنیس, Mass., در هفته گذشته. به عنوان اقامت در خانه محدودیت های در حال بلند کردن بسیاری از مردم نگران هستند در مورد استفاده از دستشویی های عمومی. جان Tlumacki/بوستون گلوب از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Tlumacki/بوستون گلوب از طریق گتی ایماژ

در حالی که کاغذ توالت بوده است یک موضوع از زمان شروع این بیماری همه گیر در حال حاضر توالت خود هستند و نگرانی است. به عنوان اقامت در خانه محدودیت های در حال بلند کردن بسیاری از آنها احساس طولانی مقید کردن اصرار به بیرون رفتن; چه چیزی آنها نگرانی خود را در مورد اصرار به رفتن در حالی که آنها هستید.

همانطور که در حمام استفاده کنید.

میلی به خطر میکروب ها در یک سرویس بهداشتی عمومی اگر آنها حتی می توانید پیدا کردن یکی که باز بسیاری از آنها محدود کردن گردش خود را در حالی که دیگران در حال گرفتن خلاق است.

شو Santani اطفال متخصص قلب و عروق در ونکوور هرگز استفاده می شود به فکر می کنم دو بار قبل از رفتن برای او معمول دو تا سه ساعت اجرا. در حال حاضر هر وقت او سر از او می شود نوع وسواس است.

"این پیش بینی" چه می شود اگر من برای رفتن به حمام؟' او گفت: "مسخره معمول خود وحشت. "آیا من باید برای رفتن به حمام ؟ آه در حال حاضر من فکر کردن در مورد رفتن به حمام و در حال حاضر من احساس مثل من باید برای رفتن به حمام."

به تازگی بدترین ترس به دست می آمد. او واقعا آیا باید برای رفتن. مسیر خود را در زمان او بی شماری کسب و کار است که بسته شد قبل از او در نهایت در بر داشت یک خودرو را در مغازه ای که باز بود. اما آنها نمی خواهد اجازه دهید او را در.

"وحشت رشد می کند به عنوان سومین و چهارمین گزینه های اگزوز خود," او گفت:.

او با توجه به رفتن خارج و سپس فکر بهتر از آن است.

"من نمی توانم تصور کنید که آن را محبوب خواهد بود اگر کسی تو را دیدم من ترک من فرض ویروسی sheddings جایی در petunias او گفت:" با خنده. بنابراین او خود را تغییر مسیر و در نهایت در بر داشت یک بیمارستان که آیا به او اجازه دهید در.

آن را تسکین بود به او. اما برای بسیاری از مردم چشم انداز با استفاده از یک سرویس بهداشتی عمومی است که به سختی به آرامش.

در میان کسانی که انقباض غیر ارادی ماهیچه در ایده Cheryl Bowlan, 69, که در حال حرکت است از کالیفرنیا به پورتلند اورگان و خواهد بود رانندگی از 12 ساعت با شوهرش. با تمام برنامه ریزی و بسته بندی و او تنها به تازگی متوجه شدم او را مجبور به استفاده از استراحت عمومی متوقف می شود در امتداد بزرگراه. آن را به سمت چپ او فقط کمی دست پاچه.

"من زود از خواب بیدار شد یک روز صبح و ناگهان همه از یک دینگ آن را به من رخ داده است. Ick! تند و زننده!!" او به یاد می آورد. "وجود دارد صدها نفر از مردم رفتن را از طریق وجود دارد هر روز و من نمی خواهم به انجام این کار است."

کارشناسان می گویند چنین ترس و تاسیس شد.

"آن را پر از بدبختی است. Disgustingly بدبخت," دکتر گفت: گرگ لهستان استاد پزشکی و بیماری های عفونی در کلینیک مایو در روچستر مینه سوتا.

فقط این واقعیت است که حمام و سرویس بهداشتی تمایل به بسیار قاچاق و بیش از حد تنگ و اجتماعی فاصله باعث می شود آنها مخاطره آمیز است. اما در بالا از آن فقیر دست شستن برگ درب دستگیره لوله ها و دیگر سطوح آلوده. و سیفون توالت می تواند ایجاد ستونی از بخار میکروب ها تا شش پا بالا, او گفت:. در حالی که آن را هنوز ثابت نشده coronavirus می تواند به گسترش است که راه آن است که شناخته شده است که دیگر ویروس ها می تواند.

"این واقعا یک کابوس است" گفت: لهستان. با همه که رفتن او گفت:, "شما باید یک سلاح های زیستی کارخانه در [وجود دارد.]"

برخی از کسب و کار در حال تلاش برای انطباق با نصب رایگان لمسی درب لوله ها و دست خشک کن, به عنوان مثال. و یا آنها در حال تعویض برای تماس رایگان, حوله کاغذی, اسپری, برای جلوگیری از امکان از دست خشک کن باد coronavirus را از طریق هوا — یکی دیگر از پتانسیل هر چند هنوز ثابت نشده ،

کسب و کار نیز تمیز کردن و ضد عفونی بیشتر و نیاز به ماسک صورت را وارد کنید. برخی از آنها حتی استخدام حمام مانیتور برای کنترل جمعیت و اجرا فاصله.

استیون Soifer رئیس جمهور آمریکا دستشویی انجمن که طرفداران برای تمیز و امن حمام عمومی گفت: بسیاری از کسب و کار نیز نصب تقسیم بین رگبار یا بسته کردن هر یک دیگر.

"وجود دارد یک دوره جدید در خارج وجود دارد," او گفت:. "آن را به نام 'اجتماعی شاش-tancing.' "

Soifer امید افزایش آگاهی آورده COVID-19 را بی درنگ آنچه که او می بیند به عنوان یک دیر تعمیرات اساسی از دستشویی های عمومی. "ما در حال دفاع از انقلابی تر, توالت, طراحی با تک غرفه به طور کامل محصور آب پستو با صندلی توالت را پوشش می دهد" هستند که به طور معمول در اروپا ، "است که پرداختن به بسیاری از مسائل است."

اما آن را به پول بیشتر از بسیاری از کسب و کار می خواهم به سرمایه گذاری و زمان بیشتری را نسبت به بسیاری از مردم می توانید صبر کنید از جمله Cheryl Bowlan.

"آن را به طور ناگهانی ظهور به ذهن من است که من آن را فقط در ماشین," او گفت:.

Bowlan یکی از تعداد فزاینده ای از زنان خریداری شده که قابل حمل ادرار به نام "Feminal." آن را صحیح ارگونومی قوطی با یک پیچ درپوش طراحی شده توسط اورولوژی, پرستار, لیندا Asta. هنگامی که یک تو رفتگی در دیوار محصول برای outdoorsy نوع و یا بستری بیماران آن را در حال حاضر یک توده-بازار بالا-تقاضای آیتم استفاده کنید.

"همه ناگهانی فروش که در واقع چهار برابر در یک ماه و نیم" آستا گفت.

نیز وجود دارد یک کشت از دیگر رگبار و قابل حمل potties برای مردان و زنان در بازار بیش از حد و همچنین زنانه قیف از جمله رفتن دختر و او لحظهای. Adyn Sonju شریک در صدای جرنگ جرنگ کردن دختر خوشگل, گفت: محصول اجازه می دهد تا به "برو هر جا که مردان" است و آنچه او به عنوان ساخته شده در خشک کن لاستیکی از ویژگی های است که حذف نیاز به کاغذ توالت.

"این آزادی که قادر به رفتن در هر نقطه و می دانم که شما فقط می توانید در زمانی که شما نیاز به رفتن" Sonju گفت. "شما فقط آن را حمل با شما مانند یک سرویس بهداشتی قابل حمل."

این Sani-دختر یکبار مصرف گزینه ای است که در سال بیش از سال, فروش, فروش هستند در مسیر سه گانه در بهار امسال با توجه به بنیانگذار سوزان تامپسون. او فکر می کند این محصول نه تنها "تغییر زندگی زنان را به عنوان آنها سرمایه گذاری و شروع به گرفتن زندگی خود را پشت" اما ممکن است به خوبی تغییر, حمام, رفتار برای همیشه با توجه به تازگی آگاهی از میکروب و "شوک" این بیماری همه گیر. او اضافه می کند که برخی از مشتریان حتی استفاده از آن در دستشویی های عمومی به طوری که آنها مجبور به نشستن و یا لمس به عنوان بسیاری از سطوح.

قابل حمل محصولات را حمل خطرات خود را اگر شما نمی نگه دارید و آنها را در جای درست و مناسب به طوری اکثر تولید کنندگان توصیه می کنیم تمرین در خانه. شما نمی خواهید خود را برای اولین بار سعی کنید به در جاده ها و یا پس از چند نوشیدنی در طول یک شب. اما پس از چند (امیدوارم) اجرا می شود خشک در خانه آنها می گویند رفتن on-the-go خواهد بود که راه امن تر برای رفتن.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن