FBI بررسی اگر شک در خارج شدن از ریل قطار در نزدیکی کشتی وابسته به گروه های افراطی

اف بی آی در حال بررسی این که آیا یک مرد متهم عمدا انحراف یک قطار باری در نزدیکی بیمارستان کشتی رحمت است که لنگ

توسط MINERALNEWS در 14 فروردین 1399

اف بی آی در حال بررسی این که آیا یک مرد متهم عمدا انحراف یک قطار باری در نزدیکی بیمارستان کشتی رحمت است که لنگر انداخت در سن پدرو به کمک coronavirus بحران تا به حال هیچ گونه وابستگی به گروه های افراطی و عوامل حفاری را به خود رسانه های اجتماعی در پس زمینه.

ادواردو مورنو, 44, سان پدرو بود که به اتهام عمدا مخرب یک قطار در این حادثه روز شنبه که منجر به خارج شدن از ریل و نشت سوخت با توجه به اتهامات.

"مورنو تنها فرد متهم در این پرونده است. در حالی که دولت هیچ اتهام ارتباط مورنو به افراطی ایدئولوژی تحقیقات ما ادامه دارد" اف بی آی در بیانیه ای گفت ،

دادستان ها ادعا می کنند که مورنو قطار از خط خارج و به عمد هواپیما را از طریق موانع طراحی شده برای متوقف کردن موتور قبل از سنگ زنی برای توقف 250 متری از رحمت است.

تبلیغات

دادستان گفت: مورنو بستری شده در طی مصاحبه ای که او زد قطار فراتر از مسیر به دلیل اعتقاد او رحمت بود بخشی از فعالیت های مشکوک مربوط به کوروناویروس.

مورنو با توجه به منابع متعدد معتقد بود رحمت بود بخشی از یک کنترل دولت توطئه طراحی شده برای تقسیم و کنترل مردم است. منابع صحبت در خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به اظهار نظر علنی در این حادثه.

مورنو یک کارمند از اقیانوس آرام بندر خط که در عمل در داخل لس آنجلس و لانگ بیچ پورت پیچیده است. او شده است یک مهندس لوکوموتیو برای چندین سال.

با توجه به استشهاد او گفت که او فکر خود عمل می آورد توجه رسانه ها و "مردم می تواند برای خود" اشاره به رحمت است.

تبلیغات

مورنو به نظر می رسد روز شنبه در دادگاه و پیوند خود را با شنیدن به تعویق افتاد تا جمعه.

به گفته منابع آشنا با پروب مقامات یافت او یک عضو از یک Facebook گروه علاقه مند در تصادف قطار.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب