Fauci: "ما هنوز در مراحل کلیدی برای بازگشایی اقتصاد

واشنگتن - Dr. Anthony Fauci, دولت بالا بیماری های عفونی, متخصص, روز سه شنبه گفت ایالات متحده هنوز باید بحرانی

توسط MINERALNEWS در 26 فروردین 1399

واشنگتن - Dr. Anthony Fauci, دولت بالا بیماری های عفونی, متخصص, روز سه شنبه گفت ایالات متحده هنوز باید بحرانی تست و ردیابی مراحل مورد نیاز برای شروع بازگشایی اقتصاد کشور اضافه کردن یک دوز از احتیاط به طور فزاینده ای خوش بینی از کاخ سفید است.

"ما باید به چیزی در جای خود است که کارآمد است و ما تکیه می کنند و ما هنوز" Fauci گفت: در مصاحبه با آسوشیتد پرس.

Fauci نظر می آیند به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دیگران در دولت وزن چگونه به سرعت کسب و کار می تواند بازگشایی و آمریکایی ها می تواند بازگشت به کار هفته پس از سریع گسترش coronavirus اساسا متوقف اقتصاد ایالات متحده. مغلوب ساختن پیشی جستن شناور است که امکان بازگشایی برخی مناطق 1 مه و گفت: او می تواند اعلام توصیه هایی به محض این هفته است.

Fauci گفت: ممکن است 1 هدف است "کمی بیش از حد خوش بینانه" برای بسیاری از مناطق کشور است. هر گونه کاهش کردن سخت اجتماعی-دورى قوانین در جای خود در این کشور را به رخ می دهد در یک "نورد" اساس نه همه در یک بار او گفت: بازتاب راه COVID-19 زده نقاط مختلف کشور در زمان های مختلف.

در میان Fauci بالا نگرانی که وجود دارد خواهد بود شیوع بیماری های جدید در مکان های که در آن اجتماعی فاصله کاسته است اما مقامات بهداشت عمومی نیست و در عین حال دارای قابلیت های به سرعت در حال تست این ویروس منزوی کردن هر گونه موارد جدید و پیگیری کردن هر کس که یک فرد آلوده به تماس با.

"من به شما تضمین می کنند هنگامی که شما شروع به عقب کشیدن وجود خواهد داشت با عفونت. این چگونه شما را در مقابله با عفونت است که می گذرد تعداد" Fauci گفت: AP.

کلید "گرفتن مردم از گردش خون اگر آنها آلوده به دلیل هنگامی که شما شروع به گرفتن خوشه و سپس شما واقعا در مشکل," او اضافه شده است.

در همان زمان Fauci است کارگردانی بحرانی دولت تحقیقات او همچنین یکی از دولت های پیشرو سخنگویان این ویروس در ساعت هزینه هر هفته با مغلوب ساختن پیشی جستن را در کنار خود در طول زمان های طولانی روزانه کاخ سفید جلسات.

Fauci گفت: خود عمومی نقش مهم است اما اذعان کرد که این مدت از این جلسات — دوشنبه زد برای نزدیک به دو و نیم ساعت — بود "واقعا تخلیه" و است که حتی تعداد آمادگی و انتظار برای آن را به شروع.

"اگر من تا به حال شده است قادر به فقط چند نظر و سپس رفتن به محل کار که واقعا خیلی بهتر است," او گفت:. "آن نیست این ایده که وجود دارد و پاسخ دادن به سوالات که من واقعا فکر می کنم مهم است که برای مردم آمریکا. آن مقدار از زمان."

خیلی از Fauci زمان در خارج از اتاق جلسه کاخ سفید متمرکز شده است در تجزیه و تحلیل پیشرفت در آزمایش خون است که با هدف بگویید که در معرض coronavirus -- که آیا آنها می دانستند که آنها بیمار بودند یا نه -- با لکه بینی آنتی بادی سیستم ایمنی بدن خود را تشکیل داده و به مبارزه با عقب. این آزمون خواهد بود بسیار مهم در تعیین زمانی که و چگونه مردم می توانند به کار.

مشکل: بسیاری از آزمایش ثابت نشده است به خوبی کار Fauci هشدار داد. او اشاره کرد که برخی از کشورها خریداری میلیون ها نفر از آنتی بادی آزمایش تنها به یاد بگیرند که آنها کار نمی کند.

Fauci, بیماری های عفونی ارشد در موسسه ملی بهداشت گفت: کارکنان خود را در حال کار با مواد غذایی و دارو به اعتبار این آزمون است. که به معنی اثبات چه سطح آنتی بادی در آن طول می کشد به واقعا ایمنی بدن; اگر نوع خاصی از آنتی بادی کلید به جای یک سطح کلی و چه مدت است که حفاظت طول می کشد.

"ما در حال رفتن به پیدا کردن پاسخ به تمام این سوالات" Fauci تاکید کرد. "من می دانم که مردم مضطرب می گویند" خوب ما به شما یک گذرنامه که می گوید شما آنتی بادی مثبت شما می توانید رفتن به محل کار و از شما محافظت می شود.' بدترین احتمال است که اتفاق می افتد این است که اگر ما در واقع اشتباه در مورد آن" و آن دسته از مردم را آلوده.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

عارضه دیگری است که دانشمندان هنوز هم لازم نیست که یک درک قوی از چگونگی اغلب افرادی که نشان می دهد یا بدون علائم واضح و یا علائم بسیار کمی در حال گسترش ویروس. آن را "صرفا یک guesstimate" اما کمتر از 25 درصد و بیش از نیمی از کلی موارد ممکن است از نسبتا بدون علامت است.

با نگاه به آینده Fauci گفت: موج دوم از عفونت نیست اجتناب ناپذیر است. اما او افزود: "اگر منظور شما آن را راه پایین می رود و سپس می آیند سپتامبر, اکتبر, نوامبر, ما باید یکی دیگر از قله, من باید بگویم من تعجب نمی کنم. من امیدوارم که اگر زمانی رخ می دهد که ما پرش بیش از همه آن را در یک مقدار زیادی راه موثر تر از ما در این چند ماه گذشته."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب