سقوط مرگبار ضربه نیوپورت بیچ سخت: 5 ساکنان دیگر نه فقط Bryants شد قربانیان

کوبه برایانت بود لس آنجلس سوپراستار.اما او به نام ساحل نیوپورت ، در اینجا بود که او مطرح شده و او درگیر شد و د

توسط MINERALNEWS در 8 بهمن 1398

کوبه برایانت بود لس آنجلس سوپراستار.

اما او به نام ساحل نیوپورت ، در اینجا بود که او مطرح شده و او درگیر شد و در آن مدارس و جوانان ورزش و ساخته شده است دوستان در این محله فروشگاه های استارباکس.

و این جامعه ای که دیدم خیلی ضرر یکشنبه به عنوان هلیکوپتر حامل برایانت خود 13-year-old daughter Gianna و هفت نفر دیگر ناودان به دامنه کوه بالا کالاباساس کشتن همه در هیئت مدیره.

همچنین در هلی کوپتر شد نیوپورت بیچ ساکنان جان Altobelli; همسر خود را Keri; و دختر خود را الهام که بازی در همان تیم باشگاهی به عنوان Gianna برایانت. نیوپورت بیچ مادر و پدر سارا و Payton چستر مشخص شد توسط دوستان و خانواده نیز در هیئت مدیره.

تبلیغات

این tightknit جامعه نیز عزادار مرگ کریستینا Mauser بالا دستیار مربی Mamba دختران تیم بسکتبال بازیکن که شامل Gianna برایانت و الهام Altobelli. Mauser تا به حال مشغول به کار در بندر روز مدرسه در نزدیکی کورونا دل مار از سال 2007 تا سال 2018 که در آن او و شوهرش مربی کلاس هشتم دختران تیم بسکتبال به اولین قهرمانی.

روز پس از تصادف دو دختر جوان در لباس لیکرز بنفش و طلا کاهش یافته است گل در یک نیمکت در خارج از مدرسه اضافه کردن به موقت یادبود که جوانه زده است بیش از روز گذشته است. برایانت خانواده فعال بود و در مدرسه خصوصی که در آن دو برایانت دختران حضور داشتند.

دو دسته تکیه بر مدرسه در ورودی نشانه باقی مانده بودند با نامه یکی خطاب به "جی جی آقای برایانت و خانم Mauser برای همیشه در قلب ما" و دیگری "به آقای برایانت جی جی و خانم Mauser ما 3 فرشتگان است."

بندر بعد مسئولان مدرسه توصیف Gianna که آغاز شده و حضور در مدرسه در مهد کودک به عنوان یک "رهبر قوی" که اخلاق کاری بود بی همتا. او تا به حال یک سطح از بلوغ و فراتر از او 13 سال از افغانستان نوشت: در بیانیه ای.

تبلیغات

"از دست دادن این وصف ناپذیر است; به عنوان از دست دادن پدرش بود که یک احترام و عضو فعال جامعه مدرسه" گفت: Noelle بکر مدیر ارتباطات در بندر روز مدرسه. "دانش آموزان ما در زمان افتخار بزرگی در دیدن آقای برایانت در محوطه دانشگاه به طور منظم."

این مدرسه در روز دوشنبه با صدور بیانیه ای در مورد جمعی از دست دادن:

"برای حمایت از ما, عزادار, جامعه, شب گذشته ... هاربر روز درهای خود را به کلاس هشتم, کلاس به گرد هم می آیند در مدرسه به حمایت از یکدیگر و حمایت از خود و مشاوران و معلمان و متخصصان سلامت روانی از جمله مدرسه ما روانشناس. ما سپاسگزار برای ما همسایه مدارس که خود را فرستاده مشاوران به مدرسه ما شب گذشته و که مشاوران باقی خواهد ماند در پردیس امروز و این هفته برای حمایت از دانش آموزان ما."

Kobe Newport park memorial

شب زنده داری از شرکت کنندگان relights یک شمع برای Kobe Bryant در نیوپورت ریج پارک جامعه در ساحل نیوپورت در روز یکشنبه.

(هیلاری دیویس)

ماریا Paun, 81 مورد استفاده او واکر به ارائه مجموعه ای از گل های صورتی به جلوی مدرسه واریز آنها را بر روی یک نیمکت. این سال پیش بود, او گفت که او نشسته با برایانت در یک نیمکت در مدرسه هنگامی که او منتظر بود برای انتخاب یکی از دختران خود را و او منتظر بود برای نوه اش.

"او به من در آغوش بگیرید و به او گفت:" من دوست دارم لهجه خود را, مادر بزرگ,'," او گفت:. "او بلند شد و او کسی و من هیچ کس اما او خم شد به من یک آغوش. و من هرگز فراموش نکنید که این آغوش."

Paun گفت: این تصادفی نیست که او یک ژاکت بنفش صبح روز دوشنبه. او به خاطر "او دوست داشت رنگ."

"این سخت است برای من, و آن را سخت برای همه" او گفت: او صدای ترک خوردگی با احساسات.

تبلیغات

طی یک مراسم یکشنبه شب برایانت همکار نیوپورت بیچ ساکنان صحبت ورزشکار زندگی در خارج از خود طبقه NBA حرفه ای. او اولین و مهمترین اختصاصی پدر که عشق به خانواده اش آشکار بود به هر کسی که آمد در سراسر او را دوستان گفتن. او همچنین نوع انسان که شهرت هرگز در راه خود را های گرم پستال در استارباکس و یا فروشگاه مواد غذایی.

ماریو Nunes, 50, آویزان خود کوبه برایانت نیوجرسی از یکی از جداول در مقابل غرفه فروشگاه مواد غذایی در ساحل نیوپورت درایو که برایانت شناخته شده بود به مکرر در روز دوشنبه. Nunes, یک شغل مربی با موسسه توانبخشی کالیفرنیای جنوبی گفت: او استفاده می شود برای دیدن برایانت در این فروشگاه هر چند هفته. Nunes بود سریع به شلاق از تلفن خود را به نشان می دهد برخی از تصاویر او گرفته بودم با برایانت در طول سال از جمله یکی به او گفته بود از مدت کوتاهی پس از لیکرز " آخرین قهرمانی در سال 2010.

"او همیشه سرد با من," او گفت:. "او همیشه دوستانه. او را امضا کرد یک زن و شوهر بسکتبال در اینجا وجود دارد."

مایکل جوان, 40, گفت که او نیز شاهد برایانت به صورت دوره ای در طول سه سال او را به عنوان یک حسن نیت ارائه میدهد کارمند در فروشگاه مواد غذایی. زمانی که او شنیده اخبار در مورد برایانت مرگ جوان گفت: اولین واکنش او بود و اشک.

"او به ارمغان آورد یک مقدار زیادی از انرژی خوب ... مقدار زیادی از انرژی مثبت بسیاری از چیزهای خوب برای جامعه" Nunes گفت.

هر دو جوان و Nunes گفت: شوک از دیدن ستاره در جسم هرگز به طور کامل عینک مهم نیست که چگونه بسیاری از بار او آمد به فروشگاه مواد غذایی و یا ساخته شده یک اجرا به استارباکس در همان مجتمع خرید.

"آن را مانند او هنوز هم در اینجا" جوان گفت:. "روح او است که همه در اطراف ما است."

کیم Shipman قرار داده شده یک شمع نذری در ظریف filigreed دارنده در بفرس نه چندان دور از پارک بسکتبال و به یاد می آورد که چگونه دوستانه و مهربان برایانت بود.

تبلیغات

"هر زمان که ما را به او در استارباکس او همیشه به حال بزرگترین لبخند در چهره اش. او همیشه مهربان و همیشه با محبت به کودکان بیش از هر چیز," او گفت: او 10 ساله-پدر زنم در کنار او. "او مانند یک مشوق برای همه در اطراف همیشه با یک لبخند بزرگ بر روی صورت خود را."

کریستال الفرد گفت: همه باید دنبال برایانت سرب و سلام به مردم آنها را نمی دانم.

"این چیزی است که او" او گفت:. او گفت: "سلام به همه."



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب