کشنده برخورد در هیمالیا یو پی اس حول و حوش برای چین و هند

دهلی نو - هند و چین به دنبال یکشنبه به تعویق انداختن همه پرسی پس از خم عضلات خود را در یک کشنده برخورد در امتد

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399

دهلی نو - هند و چین به دنبال یکشنبه به تعویق انداختن همه پرسی پس از خم عضلات خود را در یک کشنده برخورد در امتداد مرز مورد مناقشه در هیمالیا که در سمت چپ 20 سربازان هندی کشته شدند.

این درگیری روز شنبه در متروک آلپ منطقه لاداخ در کشمیر پس از تغییرات توسط هند به وضعیت سیاسی کشمیر میان جغرافیای سیاسی یدک کش-از-جنگ با ایالات متحده در منطقه است.

مقامات چینی روز چهارشنبه گفت که هر دو طرف موافقت کرده برای حل و فصل مسالمت آمیز خود را هیمالیا در مرز تنش از طریق گفت و گو است. هند باید "را یک جانبه اقدامات که ممکن است از عوارض این وضعیت گفت:" وزارت خارجه در پکن.

نخست وزیر نارندرا مودی گفت: در یک سخنرانی در روز شنبه که "هند می خواهد صلح است اما قادر به دادن یک پاسخ در خور." او به نام دیدار از هند احزاب عمده سیاسی در روز جمعه برای بحث در مورد وضعیت چین.

حداقل 20 سربازان هندی از جمله یک سرهنگ درگذشت از آسیب های شدید رنج می برد در درجه حرارت زیر صفر, هندی, مقامات گفت: پس از دو طرف سنگ پرانی و معامله ضربات در اوج یک ماه-بست طولانی در Galwan دره در نزدیکی خط کنترل واقعی که جدا از دو کشور.

هیچ عکس از کار اخراج شدند چرا که نه طرف را گشت سربازان حمل سلاح گرم مطابق با شرایط مرزی حل نشده اختلاف مقامات هندی گفت: صحبت کردن در خواست نامش فاش نشود چرا که آنها مجاز به افشای اطلاعات.

هنوز این بدترین خشونت ها از سال 1962 زمانی که جنگ بیش از تکمیل ادعا می کند در دور هیمالیا منطقه به پایان رسید و با آرامش نسبی.

هزاران نفر از سربازان حمایت کامیون زره پوش و توپخانه مواجه شده اند را در نزدیکی مرز. لغو کردند غیر معمول نیست اما مقامات هندی می گویند چین معنادار هنگامی که نیروهای خود را نقض خط کنترل.

چین متهم نیروهای هند و انجام "حملات تحریک آمیز" در کابل. آن را می گویند نیست اگر هر یک از سربازان خود را فوت کرد.

به عنوان کشورهای سراسر منطقه دست و پنجه نرم کردن با این بیماری همه گیر کوروناویروس چین بوده است در دفاع از خود ادعای ارضی و نفوذ خود در سراسر منطقه به ویژه نسبت به دلار هنگ کنگ و تایوان و در دریای چین جنوبی است.

در جنوب آسیا و دو طرف مشغول شده اند در یک "بسیار پیچیده رقص" در امتداد خط کنترل واقعی از اوایل آوریل گفت: Jeff M. Smith, همکار تحقیقاتی در میراث آسیا مطالعات مرکز.

که چتری ضد چینی احساسات در حال حاضر در حال اجرا بالا با توجه به پکن مخالف است و تصمیم هند در ماه اوت به لغو استقلال و نیمه استقلال کشمیر که بخشی از آن ها ادعا شده توسط هر دو کشور پاکستان و چین و تقسیم آن به دو قلمرو حکومت دهلی نو است.

Tussles برای قدرت بین چین و هند اول و دوم-پرجمعیت ترین ملت تاریخ قرن هر چند این دو باید به دنبال حفظ و سیاسی و اقتصادی و همکاری های امنیتی و جلوگیری از خونریزی آشکار.

نارندرا نخست وزیر هند و چین رهبر جمهوری چین ملاقات بیش از ده بار برای مذاکرات اخیرا در ماه اکتبر در هند به روابط صاف و ساخت تا تجارت. اما هند یک جانبه تصمیم گیری در ماه اوت به تقسیم کشمیر rankled پکن.

"من فکر می کنم آنچه که جالب است این است که چگونه به سرعت چین و هند روابط رو به وخامت گذاشته گفت:" جو Fewsmith یک چین سیاست متخصص در دانشگاه بوستون. "چند سال پیش در چین ابراز امیدواری کرد که چین و هند می تواند در ساخت co-operative روابط. (که) به احتمال زیاد در حال حاضر."

این بیماری همه گیر را ریشه در مرکزی چین در شهر ووهان در حال یکی دیگر از عوامل: با بیش از 354 ، 000 فوت coronavirus موارد و 11,903 مرگ و میر در هند است که در حال حاضر چهارمین بدترین آسیب دیده کشور در جهان است.

اما بزرگتر علت تضاد نهفته در هیمالیا: منطقه چین همواره به عنوان یک استراتژیک حیاتی راهرو بین آن ناآرام مسلمان منطقه سین کیانگ و تبت.

در مجمع عمومی سازمان ملل متحد, چین حمایت کرده است پاکستان مخالفت هند تصمیم به تقسیم کشمیر به سرزمین های اتحادیه جامو و کشمیر و لاداخ.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ایالات متحده در حمایت هند ادعای آن حق حاکمیت برای ایجاد چنین تغییراتی در درون مرزهای آن. در حالی که نیروهای brawled در شرق لاداخ منطقه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه شده به واسطه.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خارج شده است بدون پشتیبانی ایالات متحده از پاکستان به نفع هند است که آن را می بیند به عنوان سدی در برابر نفوذ رو به رشد چین در. پس از دو بالا مشخصات جلسات بین مودی و مغلوب ساختن پیشی جستن — از جمله تظاهرات در هوستون تگزاس و گجرات مودی اصلی دولت هند موافقت کرد به خرید 15 میلیارد دلار در آمریکا اسلحه.

آمریکا و هند باید خودداری کردند در چین چند میلیارد دلار کمربند و جاده ابتکار یک رشته از زیرساخت ها و سرمایه گذاری در توسعه پروژه های کشیده شده از اقیانوس آرام به اقیانوس اطلس است.

در پاسخ به همه گیری یک جنبش پدید آمده برای ساخت هند به عنوان یک جایگزین به چین برای بازارهای غربی و به تحریم کالاهای چینی.

کریس Biggers سابق دولت تصاویر ماهواره ای تحلیلگر گفت: روز دوشنبه برخورد متناسب با الگوی چینی "ارعاب" در امتداد مرز. در سال 2017, شبیه پایین در مقیاس خصومت همراه سه منطقه مرزی از Doklam شکست چین را تحت فشار قرار دادند به سرزمین مورد مناقشه در آوردن نیروهای احداث جاده در حال گسترش airbases و پرواز هواپیماهای بدون سرنشین و جت.

در عین حال نیروهای انباشته در Galwan کوتوله آنچه که دیده بود در Doklam.

"من هرگز دیده می شود هر چیزی خارج از یک تمرین نظامی از این نوع بسیج نیروی ویژه بین هند و چین" Biggers گفت.

بیشتر تشدید نباید رد کرد, گفت, Pravin Sawhney, یک کارشناس نظامی و سردبیر نیروی یک مجله ماهانه با تمرکز بر امنیت ملی است.

"آنها (چین) به طور کامل آماده شده برای آن است. طلبی خود کاملا باز است نه تنها در مرزها بلکه در دریای چین جنوبی ، از سوی دیگر هند پاسخ شده است بسیار اندک و دفاعی در طبیعت است. هیچ تهدید فوری از وقوع جنگ با چین اما هند باید در مورد استراتژی خروج و من از ترس آنها هیچ کدام," او گفت:.

--

آسوشیتد پرس نویسنده Sheikh Saaliq و خبرنگاران در پکن کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن