خانواده متهم در قتل نگهبان پس از ماسک اختلاف

بزرگنمایی این تصویر میشیگان سوم-بیشترین تعداد coronavirus مربوط به مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

میشیگان سوم-بیشترین تعداد coronavirus مربوط به مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا با بیش از 4000. آن بالغ بر حدود 44,000 موارد تایید شده به عنوان به خوبی. پل Sancya/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پل Sancya/AP

سه نفر از اعضای خانواده — یک زن و پسر بالغ — متهم شدند دوشنبه در تیراندازی مرگبار یک گارد امنیتی در یک خانواده فروشگاه دلار در فلینت میشیگان.

با توجه به Genesee County دادستان دیوید Leyton امنیتی گارد 43 ساله Calvin Munerlyn کشته شد در مدت کوتاهی پس از گفتن زن که دختر او نمی تواند فروشگاه را وارد کنید چرا که او با پوشیدن ماسک.

"چند تن از شاهدان در خانواده دلار گفت که آقای Munerlyn بدست کرده بود به یک درگیری لفظی با ناشناخته سیاه زن بیش نیست با پوشیدن یک ماسک قبل از تیراندازی اتفاق افتاده بود" Leyton گفت.

حدود بیست دقیقه پس از اختلاف بین Munerlyn و بعد از شناسایی به عنوان Sharmel تیگ Leyton گفت: شاهدان توصیف دو مرد با ورود به خانواده دلار. آنها شناسایی شده توسط دادستان به عنوان 44 ساله لری تیگ Sharmel تیگ شوهر و 23 ساله Ramonyea اسقف پسرش.

دوربین امنیتی در فیلم نشان داد که مردان وارد در همان ماشین که Sharmel تیگ سوار دادستان گفت. لری تیگ گفته فریاد زدیم Munerlyn گفت او بی احترامی همسر خود را در حالی که اسقف متهم است از راه رفتن تا به گارد امنیتی و تیراندازی او را.

هر سه نفر متهم شده اند با درجه اول قتل عمد و تفنگ اتهامات عنوان شده علیه. همانطور که از صبح روز سه شنبه Sharmel تیگ بازداشت شده است و دو مرد بودند هنوز هم در بزرگ است.

دیترویت رایگان-پرس گزارش داد که Munerlyn بود و پدر نه و شناخته شده عضو جامعه است.

"زمانی که من پیدا کردن آنچه اتفاق افتاده بود به او آن را واقعا شکست قلب من چون من می دانستم که چه نوع از شخص او بود" برایانت Nolden, یک Genesee County کمیسر گفت: آزاد-مطبوعات. "این کاملا ناخواسته برای او زحمت نیست یک روح. همه او می خواست به انجام مراقبت از خانواده اش و او همیشه از بچه ها خود را با او. این از دست دادن واقعی برای این جامعه و واقعا این یک ضرر بزرگ برای من به عنوان یک فرد."

"که او یک افسانه در اینجا مشکل از نوجوانان است که به او کمک کرد تا به مراقبت از نوزادان همسرش صفحه اصلی" Latryna سیمز-Munerlyn کالوین همسر گفت MLive.com. "که فقط دوست داشتنی است."

میشیگان سوم-بیشترین تعداد coronavirus مربوط به مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا با بیش از 4000. آن بالغ بر حدود 44,000 موارد تایید شده به عنوان به خوبی. Genesee County دیده می شود نزدیک به 200 کشته و بیش از 1600 مورد تأیید.

در همین حال دولت شاهد تظاهرات متعدد علیه رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer اقامت-در-خانه سفارشات.

"خصمانه تن است که ما را دیده اند در روزهای اخیر در تلویزیون و رسانه های اجتماعی می تواند نفوذ جامعه ما در راه ما را به طور کامل نمی درک کنند و یا پیش بینی" Leyton گفت. "آنها نمی ضرورت اعمال خشونت آمیز و ما به سادگی نمی تواند محول به ما در برابر آنها ذهنیت است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن