جعلی درمان, کلاهبرداری ساختگی داروها و قیمت درآوردن: شکارچیان حمله با چنگال در طول coronavirus

سه هفته پیش آماتور, وب کم تلفن زنگ زد. دیدن آن محلی تماس 61 ساله کنار رودخانه ساکن برداشت. صدای یک زن است گفت

توسط MINERALNEWS در 26 فروردین 1399

سه هفته پیش آماتور, وب کم تلفن زنگ زد. دیدن آن محلی تماس 61 ساله کنار رودخانه ساکن برداشت.

صدای یک زن است گفت که او مشغول به کار بود با مدیکر ملی بیمه سلامت, برنامه, برای توزیع آزمون COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس. همه او نیاز به این زن گفته بود, آماتور, وب کم نام و آدرس تامین اجتماعی و مدیکر اطلاعات است.

"و احمق من آن را داد به او" آماتور, وب کم, که خواسته است که نام خانوادگی او نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای محافظت از حریم خصوصی در مصاحبه ای گفت:.

بنابراین می رود یکی از بسیاری از تقلب های محلی و مقامات فدرال می گویند پدید آمده میان COVID-19 pandemic, تغذیه, کردن ترس و سردرگمی پرورش توسط ویروس و عدم درمان یا واکسن.

تبلیغات

آنها در محدوده perniciousness از purveyors از غیر مومن درمان های پزشکی که چرخد و به هاوکینگ راه حل برای COVID-19 به پیچیده مدیکر scammers هویت سارقان و کلاهبرداران هستند که خواهان سرمایه گذاری در coronavirus درمان است که وجود ندارد و یا نیست به رسمیت شناخته شده توسط دولت دانشمندان است.

"وجود دارد هیچ کمبود از مردم در تلاش برای پول نقد در این بحران متاسفانه" نیک هانا ایالات متحده وکیل در لس آنجلس در مصاحبه ای گفت:.

هانا اختصاص داده شده است یک دادستان در دفتر خود به هماهنگی COVID موارد تقلب بررسی نکاتی از یک خط تلفن به پتانسیل کلاهبرداری در داخل وسیع مرکزی کالیفرنیا منطقه و هماهنگی با FBI و آرایه ای از دیگر آژانس های فدرال در حال بررسی این نوع موارد است. دوم دادستان نظارت تحقیقات به قیمت سنگ آهن در بازار و احتکار لوازم پزشکی و محصولات دیگر در تقاضای بالا در طول بحران.

تبلیغات

هانا گفت: دفتر او اولویت موارد که بزرگترین تاثیر و اثر بازدارنده با تمرکز بر کسانی که بر بهداشت عمومی و ایمنی. او کاهش یافته است برای مشخص کردن تعداد تحقیقات در دست انجام در این منطقه است.

"ما باید یک دسته از مسائل در آثار او گفت:" از جمله پروب به جعلی کیت تست, احتکار و قیمت سنگ آهن در بازار — "حیطه پر."

در یکی از گسترده طرح گفت: تیموتی DeFrancesca یک عامل خاص که منجر به لوس آنجلس از وزارت بهداشت و خدمات انسانی' بازرس کل کلاهبرداران تماس مزایای مدیکر در خانه, دست کشیدن در درب ها و یا رویکرد آنها را در پارکینگ بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها و سپس ارائه آنها را به خانه کیت های آزمایش برای COVID-19 یا بسته های ضد عفونی کننده دست و ماسک و سایر تجهیزات حفاظتی.

آنچه که آنها پس از DeFrancesca گفت: اطلاعات شخصی مانند مدیکر اعداد که آنها می توانید استفاده کنید به لایحه دولت فدرال برای روش است که انجام شده و هزینه تجهیزات مورد نیاز نیست. آنها محدود پاره کردن تنها مدیکر او گفت: مسلح با این اطلاعات "آنها می تواند استفاده از آن را برای هر نوع تقلب مالی طرح."

هر گونه تماس تلفنی ناخواسته و یا بازدید از کسی که ادعا به کار می کنند و یا با مدیکر باید "فوری زنگ بل" DeFrancesca گفت.

آماتور, وب کم به 61 سال بود که صحبت به فراق با او مدیکر اطلاعات گفت: او یک چیز شک نمی کند با من بود. زن در تلفن "لذت بخش بود" او به یاد می آورد. "او در عجله بسر می رسانید. اما پس از من به او اطلاعات من, من که قرار بود به درخواست او یک زن و شوهر پرسش و او را تنها گذاشت."

دو هفته بعد او thumbing از طریق عضویت در خبرنامه توزیع توسط ارشد-زندگی در آپارتمان پیچیده ای که بین دستور و کلمه جستجوهای او کشف یک هشدار از یک گروه به نام ارشد مدیکر گشت. کلاهبرداری آن را توصیف او فکر می کردم صدا خیلی افتضاح مانند او وعده داده شده COVID-19 کیت تست.

او گزارش داد که ارز به یک خط تلفن ذکر شده در عضویت در خبرنامه و نگران است. او را بدون دریافت کیت; و نه او بدست هر یک از گران قیمت و غیر ضروری تجهیزات پزشکی است که کلاهبرداران معمولا اتهام به دولت فدرال, او گفت:.

تبلیغات

"این مرا نگران است که مردم چنین چیزی اما من حدس می زنم آنها در حال پیدا کردن مکنده مثل من," او گفت:. "من اعتماد مردم — من بیش از حد اعتماد که چیزی نیست."

همانطور که از دوشنبه این کمیسیون تجارت فدرال این سازمان وظیفه حفاظت از مصرف کنندگان آمریکایی دارای سابقه در مورد 16,800 شکایت از coronavirus مربوط به تقلب با مجموع گزارش از دست دادن $12.78 میلیون. ميانه دست دادن برای یک شاکی است $570.

مونیکا Vaca به FTC دانشیار مدیر برای مصرف کننده پاسخ و عملیات با اشاره به دو دلیل این بیماری همه گیر به عنوان یک سکوی پرشی برای تقلب.

"برای اولین بار آن را در اخبار" Vaca در مصاحبه ای گفت:. "Scammers دنبال سرفصل. و دوم آن باعث شدت واکنش عاطفی. آنها تغذیه کردن از آن است."

کالیفرنیا منجر ملت با حدود 2000 گزارش به FTC از تقلب و سرقت هویت و کلاهبرداری مرتبط با coronavirus شیوع 800 بیش از فلوریدا دولت با دوم بیشترین شکایات.

FTC با ارسال نامه به 25 شرکت ها و افراد هشدار آنها به اجرا گرفتار مصرف کننده-قوانین حفاظت در فروش ادعا راه حل برای COVID-19 که شامل چینی راه حل های گیاهی به فروش می رسد توسط یک داروخانه در شهر کانزاس; اسانس به بازار عرضه شده توسط یک بونا پارک یوگی که خود را "دکتر تازه"; و بیش از هر ماده دیگر نقره کلوئیدی. با وجود مقامات بهداشت فدرال' اصرار که نقره کلوئیدی درمان هیچ چیز و حتی می تواند به سلامت شما آسیب برساند تعدادی از کسب و کار باید hawked آن را به عنوان یک پادزهر برای COVID-19.

جان باکستر که اورلاندو مبتنی بر خواب و فن آوری شرکت با دریافت یک نامه هشدار از FTC گفت که او تا به حال مشکل پیدا کردن یک نقره تامین کننده چرا که بسیاری تا به حال به فروش می رسد. او خریدم حدود $1,000 ارزش نقره و تبلیغ یک"نقره کلوئیدی CoronaVirus راحتی بسته" است که او در نظر گرفته شده برای فروش به عنوان از دست دادن رهبر در مصاحبه ای گفت:.

پس از گرفتن مقاومت مواجه از FTC FDA آمازون و Facebook — که حاضر به اجرای تبلیغات خود را, او گفت: — "من گفتم:" نگاه من فقط آن را پایین بکشید.'"

تبلیغات

"این خوب است برای انجام تحقیقات خود را," باکستر گفت: "اما من تا به حال موفقیت خوبی با این محصول. من شده اند بیمار در هفت سال است."

FTC نیز هشدار robocall و غاصب کلاهبرداری است که هنرمندان باید با تزریق منابع به کوروناویروس "به چیزهای کمی ترسناک تر" واکا از FTC گفت.

در برخی از این کلاهبرداری کلاهبرداران ارائه برای کمک به کسب و کار و افراد درخواست برای کمک های دولت پرداخت Vaca گفت: یا برای به دست آوردن اطلاعات شخصی خود را و یا عصاره ساختگی هزینه برای "کمک" تشکیل پرونده برای تسکین.

اشتباه و ترس به عنوان کشور این کلاهبرداری است و پیدا کردن قربانیان در هر گروه سنی, او گفت:. "شما ممکن است فکر می کنم" من هشدار داد, مادر بزرگ; ما خوب است.' این تقلب این کلاهبرداری ها آن را مانند پرنده شات. آن را هدف قرار دادن همه."

هانا بالا دادستان فدرال در لس آنجلس گفت که او انتظار می رود دامنه و وسعت چنین کلاهبرداری به رشد به عنوان دولت توزیع پرداخت به میلیون ها نفر از مردم آسیب دیده از بحران ارائه تازه استخر پول برای scammers به بهره برداری.

"این مردم احمق" او گفت:. "مردم کار سخت برای پول خود را و این افراد کار سخت به سرقت پول خود را."

به تاریخ هانا را متهم کرده است دو نفر با واسطه ساختگی درمان برای COVID-19.

کیت لارنس Middlebrook کوچک-زمان بازیگر و بدنساز آگهی خود را 2.4 میلیون Instagram followers هر دو از یک قرص است که تلقيح مردم از ویروس و یک درمان برای این بیماری را باعث می شود. او Instagram ویدئوها مشاهده شد صدها نفر از هزاران بار.

Middlebrook شد شارژ با سیم تقلب دستگیر و در آنچه به اعتقاد او خواهد بود یک قرار ملاقات گذاشتن با یک سرمایه گذار از آنها او می بینی 300.000 دلار سرمایه گذاری, به گفته یک مامور اف بی آی استشهاد پرونده در دادگاه. "سرمایه گذار" یک عامل مخفی.

Middlebrook که وکیل نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر منتشر شد پس از مادر خود قرار داده تا پیوند خود را. در میان شرایط آزادی او: او نمی تواند "ترویج بازار تبلیغ و/یا درخواست سرمایه گذاری" برای هر "ادعا درمان و یا درمان پیشگیرانه برای COVID-19," پیوند خود را ورق می گوید.

فرانک ریچارد لودلو ساکن انگلستان متهم شده بود ماه گذشته در لس آنجلس با معرفی misbranded مواد مخدر در تجارت بین ایالتی با قصد فریب دادن و یا گمراه. او دستگیر شد و توسط مقامات بریتانیایی در جنوب انگلستان; آن روشن نیست از سوابق دادگاه اگر او می خواهم حفظ یک وکیل.

لودلو که برای سال میفروخت یک "درمان معجزه آسا" به نام "تثلیث درمان" بسته بندی این محصول به عنوان یک درمان برای COVID-19 و حمل ده ها تن از ادعا پادزهرها به لوس آنجلس و, یوتا, ویرجینیا, کلید, یک عامل خاص با FDA اداره تحقیقات جنایی نوشت: در یک استشهاد.

تثلیث درمان با توجه به یوتا زن در مصاحبه با محققان بود مخلوطی از ویتامین C و پتاسیم و نمک مخلوط آنزیم و پراکسید هیدروژن. که رنج می برد از "شدید" مشکلات سلامتی شروع به مصرف این معجون در سال 2017.

"مصرف کننده قرار بود به اضافه 18 اونس آب می گویند نماز, نوشیدنی, نیمی از راه حل پروبیوتیک همراه با گرده زنبور عسل و سپس مصرف مانده از راه حل" کلید نوشت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب