ایمان در میان شیوع کروناویروس: راهنمای اقامت در خانه عید پاک در جنوب کالیفرنیا

این خواهد بود که عید شبیه هیچ دیگر در میان stay-at-home محدودیت به دلیل شیوع کروناویروس.این پیام از مقامات: لذ

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399

این خواهد بود که عید شبیه هیچ دیگر در میان stay-at-home محدودیت به دلیل شیوع کروناویروس.

این پیام از مقامات: لذت بردن از عید پاک است اما انجام آن در خانه است.

است که می گویند که نمازگزاران نباید احساس رایگان به عمل خود ایمان رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: "همانطور که شما دعا حرکت پاهای خود را حداقل شش فوت جدا از شخص دیگری است."

"تمرین ایمان خود را," او گفت: "اما انجام این کار در راه است که اجازه می دهد تا شما را به نگه داشتن خود را سالم نگه دارید دیگران سالم و عدالت به تدریس مسیح خدا و دیگران است."

تبلیغات

باربارا فرر لس آنجلس مدیر بهداشت عمومی درخواست شده در این هفته است که هر گونه برنامه ریزی در شخص و یا ماشین گردهمایی برای هفته مقدس یا عید فصح بود لغو شد.

پارک


عید پاک است که به طور معمول یک روز پر مشغله در محلی پارک ها و مناطق تفریحی.

اما در این سال نیست.

تمام پارک های عمومی در لس آنجلس بسته خواهد شد عید پاک یکشنبه. "من می دانم که قلب شما را می شکند.... این یک سنت بزرگ برای بسیاری از خانواده های ما" L. A. شهردار اریک Garcetti گفت. "اما ما نمی توانیم به یک خوشه حتی فقط چند نفر با هم در گسترش این بیماری به مردم و کشتن آنها."

سایر استان ها زیر کت و شلوار با تعطیلی.

تبلیغات

در حال حاضر مسیرهای مناطق تفریحی و سواحل بسته شده است.

عبادت

بسیاری از کلیساها در حال برگزاری مجازی یکشنبه عید پاک خدمات.

"ما جشن عید امسال در خانه, اما ما می دانیم که خدای ما با ما", گفت: اسقف اعظم جثه H. گومز از قلمرو مذهبی اسقف اعظم از لس آنجلس در یک بیانیه است. "حتی در زمان هایی از این, زمانی که ما می بینیم مشکل در جهان است و ما نگران آینده است. عیسی افزایش می یابد و به ما بگویید که عشق خود را قوی تر از مرگ! مسیح افزایش یافته است و ما افزایش خواهد با او! این وعده از عید پاک است. هیچ چیز نمی تواند ما را از هم جدا از عشق خدا نه آزار و اذیت قحطی و وبا و یا طاعون. و این بیماری همه گیر."

گومز در یکشنبه عید پاک توده ها پخش خواهد شد در 7 صبح در اسپانیایی و ساعت 10 صبح در انگلیسی.

"این هفته مقدس متفاوت خواهد بود" گومز گفت. "کلیساهای ما ممکن است بسته اما مسیح است و نه قرنطینه و انجیل است نه در زنجیر. خداوند ما را به قلب باز می ماند به هر مرد و زن است. حتی اگر ما نمی تواند عبادت هم هر یک از ما می تواند به او در tabernacles از قلب خود ما."

سان برناردینو شهرستان خواست کلیساها به برگزاری تنها مجازی خدمات عید پاک.

"مردم ممکن است ترک خانه های خود برای رانندگی راهپیمایی یا رانندگی کنید تا خدمات و یا انتخاب کنید تا موارد غیر ضروری مانند آماده تخم مرغ عید پاک و یا کیسه های پر شده با آب نبات و اسباب بازی در یک درایو-از طریق محل" این شهرستان در بیانیه ای گفت: این هفته است.

تبلیغات

پس از اعلام اولیه ممنوعیت این شهرستان به عقب کشیده و گفت: رانندگی در خدمات مذهبی می تواند ادامه اما عبادت باید از هم جدا نگه داشته.

در اورنج کانتی, برگرد., Robert A. Schuller, پسر کشیش ساخته شده است که باغ و بیشه را کریستال کلیسای جامعاست که به طور موقت احیای رانندگی در وزارت.

"ما در حال جمع آوری با هم در اتومبیل های ما و ما در حال دست زدن به" Schuller, 65, گفت:. "اما ما قادر به دریافت نزدیک به آن به دنبال شخص دیگری در چشم و تکان دادن."

Schuller به آغاز برگزاری در-خدمات ماشین در سانتا آنا مجتمع اداری دو روزهای یکشنبه و قصد دارد برای ادامه میزبانی آنها هر یکشنبه "تا زمانی که کلیساها بازگشایی شده است."

کشیش گفت: او نمی شود شگفت زده به 300 خانواده در عید پاک یکی از مقدس ترین روز برای مسیحیان است. روز یکشنبه سرویس شروع خواهد شد و در ساعت 10 صبح هنگامی که محله های کشیش نشین می توانید تلنگر خود را در رادیو صفحة به 105.7 FM و جریان خدمات.

یک قاضی فدرال کاهش یافته و در روز جمعه اجازه می دهد تا یک کمپو مبتنی بر کلیسای مسیحی به جمع آوری برای عید پاک خدمات در یکشنبه عطف کنار یک طرح دعوی در دادگاه کلیسا تا به حال در برابر سن دیگو شهرستان که ادعا بهداشت عمومی دستور ممنوعیت گروه تجمعات تبعیض علیه دین.

ایالات متحده منطقه قاضی سینتیا Bashant رد درخواست به صورت موقت سفارش محدود در مقابل این شهرستان از مطیع محل وزارتخانه است. کلیسا تا به حال کت و شلوار واصل شنبه رقیب بهداشت عمومی منظور صادر شده از روز شنبه که ممنوع عمومی یا خصوصی تجمع بیش از یک نفر بر خلاف قانون اساسی بود و بیش از حد گسترده نقض آزادی مذهبی از کلیسا.

ماندن در خانه

عید پاک سال 2020 می آید در حال رشد در میان تماس های اجتماعی فاصله به عنوان بهترین راه برای کم coronavirus گسترش یافته است.

تبلیغات

این هفته مقامات گسترش در حال حاضر فوق العاده ای محدودیت. روز جمعه در لس آنجلس سفارش نیاز به مردم را به پوشیدن ماسک یا پوشش صورت در هنگام خرید و مصرف ضروری سفرهای اثر صورت گرفت. حکومت نیز نیاز ضروری کارگران برای پوشش چهره خود را.

بورلی هیلز رفته و حتی بیشتر. این شهرستان گفت: مردم باید پوشیدن پوشش صورت زمانی که آنها خانه های خود را ترک و از جمله برای پیاده روی را از طریق محله.

حتی با نمایشی اجتماعی فاصله شهرستان است که در حال حاضر شاهد مقامات پیش بینی است که تا 30 درصد از ساکنان می تواند آلوده تابستان بدون بیشتر تغییرات رفتاری مانند کاهش سفرهای خرید.

به عنوان یک نتیجه لس آنجلس است گسترش اقامت در خانه سفارش برای کالیفرنیا پرجمعیت ترین شهرستان از طریق حداقل ممکن است 15.

آن را می توانید از آخرین به تابستان است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب