کارخانه های محوری برای مبارزه با کروناویروس اما چالش های فراوان

دیترویت - کارخانه است که با خم کردن ماشین ها و کامیون ها به دنبال ساخت بسیار مورد نیاز هواکش. مشروب در نظر گرف

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399

دیترویت - کارخانه است که با خم کردن ماشین ها و کامیون ها به دنبال ساخت بسیار مورد نیاز هواکش. مشروب در نظر گرفته شده برای ویسکی و رم به جای به نوبه خود از دست عفونی و ضد عفونی کننده. و یک ساز الکترونیکی است که ایجاد صفحه نمایش صفحه نمایش repurposed برای فولاد ماسک.

همه در حال پاسخ دادن به ندای وظیفه در میان یک بیماری همه گیر است که تاکنون بیش از 11,000 زندگی می کند و بیمار 260,000 مردم در سطح جهان است.

اما هدایت گیاهان را به طور کامل از محصولات مختلف را در یک زمان و یک تلاش بزرگ — احتمالا بیش از حد طولانی برای برخی از شرکت ها به کمک پزشکی دنده کمبود که در حال تبدیل شدن بیشتر حاد در هر روز است.

"هنگامی که شما در حال repurposing یک کارخانه این واقعا بستگی دارد که چگونه مشابه این محصول جدید به محصولات موجود در خط محصول خود را" گفت: Kaitlin Wowak یک استاد در دانشگاه نوتردام که تمرکز بر صنعتی زنجیره تامین. "این رفتن به یک محوری قابل توجهی برای شروع به تولید کاملا متفاوت item."

روز جمعه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او استناد کره ای جنگ دوران دفاع تولید عمل می کنند که اجازه می دهد تا دولت به مارشال بخش خصوصی برای مبارزه با COVID-19 بیماری همه گیر. اما او نمی دهد به عنوان نمونه به چگونه او با استفاده از آن.

در یک کنفرانس خبری تهمت خاص GM — که در سال 1952 طراحی و ساخته شده این شرکت می گوید: اولین پمپ مکانیکی مورد استفاده در جراحی قلب — به عنوان یکی از بسیاری از کسب و کار است که خواسته اند به شروع به ساختن پزشکی دنده.

"ما به معنای واقعی کلمه در حال محاصره در یک راه زیبا توسط شرکت های که می خواستم برای انجام این کار," او گفت:. "آنها می خواهند برای کمک به کشور ما است."

جنرال موتورز روز جمعه اعلام کرد که این کار با ونتیلاتور ساز Ventec زندگی سیستم به سطح شیب دار بالا تولید. خودروساز گفت: این امر با کمک و تدارکات و خرید و ساخت, اما کوتاه متوقف شد گفت: این امر می هواکش در خود کارخانه ها شده اند که idled برای دو هفته پس از کارگرانی که بودم ترس از سرایت تحت فشار قرار دادن این شرکت است.

تالار گفتمان رقیب فورد نیز به حالت تعلیق در کارخانه تولید همراه با دیگر خودروسازان با عملیات در آمریکای شمالی تایید کرد که آن را بیش از حد بود در گفتگو با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در مورد کمک به.

"ما به دنبال در امکان سنجی," فورد سخنگوی T. R. رید گفت. "ممکن است اما شما از رنجرز (کوچک وانت) یک روز به هواکش بعدی. ما تا بدانند چه ممکن است در حال حاضر."

فورد و Rolls-Royce PLC همچنین در حال کار با دولت بریتانیا برای دیدن اگر آنها می تواند بیش از کارخانه های خود را.

"ما مشتاق به انجام آنچه ما می توانیم برای کمک به دولت و کشور در این زمان و نگاه به ارائه هر گونه کمک های عملی ما می توانیم" رولز رویس در بیانیه ای گفت.

اگر چه دولت می تواند هدایت کارخانه برای غلبه بر کمبود سازندگان سنگین کالا مانند اتومبیل ها و کامیون ها نمی تواند فقط با یک تلنگر سوئیچ و تولید چیز دیگری است.

این امر می تواند دشوار است برای گرفتن یک یا حتی فولاد ماسک طرح خط قطعات لوازم و آموزش کارگران به آنها را در یک دوره کوتاه گفت: Jorge آلوارادو استاد مهندسی فناوری و صنعتی توزیع Department at Texas A&M University. و خودکار گیاهان به طور کلی نیست پاک کردن به اندازه کافی به تجهیزات پزشکی.

شرکت ها نیز می باید برای پیدا کردن ماسک و یا ونتیلاتور تولید کنندگان مایل به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص و حتی کارگران کارخانه به انتقال تولید در جای دیگر آلوارادو گفت.

در طول جنگ جهانی دوم خودروسازان تر بودند به راحتی قادر به تغییر به ساخت تانک و هواپیما زیرا آنها از بستگان نزدیک به ماشین ها و کامیون ها آلوارادو گفت. خودکار کارخانه تجهیزات مانند روبات ها و خطوط مونتاژ واقعا سازگار با آیتم های کوچکتر مانند هواکش, او گفت:.

صنایع دیگر ممکن است بهتر مجهز به راهنما با ویروس. رم تولید Bacardi به عنوان مثال گفت: آن کارخانه یا محل تقطیر در پورتوریکو منتقل شده به ساخت اتانول مورد نیاز برای تولید ضد عفونی کننده دست. کوچک ایالات متحده مشروب مانند هشت اوکس در مزرعه ای در پنسیلوانیا در حال تبدیل عملیات را بر اساس الکل ضد عفونی کننده. آن را به اتهام آنچه مردم می خواهید برای اهدای.

آلمان-بر اساس Beiersdorf شناخته شده برای محصولات مراقبت از پوست از قبیل Nivea و Coppertone مارک های و لوکس, غول LVMH در حال آماده سازی را به مواد ضد عفونی کننده پزشکی در اروپا برای بیمارستان پلیس و آتش نشان. آرایشی و بهداشتی فرانسوی غول اورآل می گوید آن است که ساخت ژل ضد عفونی کننده.

الکترونیک ساز تیز Corp. گفت: آن را شروع به ساخت ماسک های جراحی با استفاده از یک گیاه در نواحی مرکزی ژاپن که معمولا باعث می شود نمایش می دهد. و میشیگان بر اساس مبلمان اداری شرکت mischa anna selis است, بررسی راه هایی برای استفاده از آن کارخانه به مراقبت های بهداشتی موارد مطالعه آیا می توانید آن را ماسک و تجهیزات حفاظتی و یا پارتیشن بندی برای بیمارستان است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"این فوق العاده است که بحران مستلزم اقدامات فوق العاده و اقدامات از هر دو بخش دولتی و خصوصی" این شرکت در بیانیه ای گفت.

حتی اگر آن را ممکن است زمان و به یاد ماندنی تلاش برای جابجایی کارخانه به محصولات پزشکی است که ممکن است باید انجام شود اگر شیوع ویروس طول می کشد برای چند ماه و یا دیگر گفت: نوتردام را Wowak.

"من فکر می کنم با توجه به شرایط و چگونه حیاتی آن است که برای این فولاد ماسک هواکش و دستکش, من فکر می کنم وجود دارد در حال رفتن به بسیاری از سازمان های دولتی, خصوصی, تلاش برای افزایش (کارخانه) ظرفیت," او گفت:. "شاید دولت به رسمیت می شناسد چگونه انتقادی از مسئله این است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن