واقعیت-بررسی "سرایت' — در پی Coronavirus 2011 فیلم روند

بزرگنمایی این تصویر یک صحنه از فیلم Contagion. یوتیوب/ تصویر توسط NPR پنهان کردن عنوان تعویض عنو

توسط MINERALNEWS در 27 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک صحنه از فیلم Contagion. یوتیوب/ تصویر توسط NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
یوتیوب/ تصویر توسط NPR

لیست از بالا روند فیلم اجاره و خرید تمام شد منتشر شده در چند ماه گذشته با یک استثنای قابل توجه: سرایتاین Gwyneth Paltrow-بازیگران فیلم از سال 2011 در حدود یک در سراسر جهان شیوع ویروس شروع می شود که در هنگ کنگ است.

این هیجان انگیز است که در آن — spoiler alert — Paltrow درگذشت, چهار روز پس از ابتلا به ویروس, اما نه قبل از رها کردن آن در سراسر جهان و ایجاد میلیون ها نفر از مرگ و میر شده است به عنوان بالا به عنوان شماره 10 در میان فیلم های اجاره و یا خریداری شده در آیتونز. پچ پچ در توییتر: ("بسیاری از شباهت بین طرح فیلم و آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر" نوشت: یک کاربر) می تواند سوخت رسانی به علاقه. جستجوهای گوگل با نام سر به فلک کشید از اوایل سال 2020 که خبری از رمان coronavirus اول را شکست.

در واقع وجود دارد برخی از شباهت به زمان شیوع کروناویروس. مانند رمان coronavirus در حال حاضر به نام COVID-19 فیلم ویروس شروع به پریدن کرد از حیوانات به مردم است. اما هم وجود دارد بسیاری از تفاوت ها است. خیالی سرایت بیماری جان بیش از 20 ٪ از افراد آلوده; قدر فراتر از حدود 2 یا بیشتر درصد از مرگ و میر در زمان وقوع.

اسکات برنز فیلمنامه از سرایتنوشت: در یک ایمیل به NPR که فیلمسازان می خواستم به داستان "قابل قبول" شیوع "نه یک هالیوود اغراق است."

"ما در تلاش بودند به گفتن یک داستان است که معتبر بود در درون مرزهای علمی را درک, اما همچنین روشن چگونه جهان ما ممکن است پاسخ — همین دلیل است که این پوستر از فیلم می گوید:" هیچ چیز گسترش مثل ترس " او می افزاید.

حتی اگر این فیلم است و نه یک فیلم مستند – که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اشاره کرد که آن را منتشر شد – آن را محتوای علمی گاهی اوقات دقیق و گاهی اوقات نه در مورد شیوع بیماری های ویروسی. بنابراین ما خواسته برخی از متخصصین جهانی بهداشت و بیماری های عفونی به واقعیت-بررسی فیلم علم است.

تولد شیوع

فیلم موجب صرفه جویی در منبع داستان آن ویروس برای دو دقیقه زمانی که آن را نشان می دهد یک بولدوزر razing درختان که در آن خفاش زندگی می کنند برای ساخت یک قلم برای خوک ها. هنگامی که خوک ها در محل خفاش پرواز بیش از و قطره یک تکه موز این است که یک خوک سپس مصرف. یک ویروس انجام شده توسط خفاش مخلوط با یک خوک ویروس و امنیتی. یک آشپز preps یک احتمالا آلوده خوک قرار می دهد دست خود را در دهان خود و سپس بدون داشتن شسته می رود به لرزش دست در دست Paltrow شخصیت انتقال این ویروس به.

کارشناسان ما فکر می کنم آن را یک داستان واقعی – تا واقع بینانه است که ربکا کاتز مدیر مرکز جهانی علوم بهداشت و امنیتی در دانشگاه جورج تاون می گوید: او اغلب نشان می دهد پایان دادن به دانش آموزان در کلاس در حال ظهور بیماری های عفونی.

"من نشان می دهد تاریخ و زمان آخرین چند دقیقه از سرایت به کلاس من برای نشان دادن ارتباط بین حیوانات, محیط زیست و انسان" کاتز می گوید.

"اگر شما قطع درختان آن را تغییر رفتار خفاش ها. خفاش ها در تعامل با خوکی [که] مطرح شده برای مصرف انسان و پس از آن ارتباط برقرار کردن با آلوده خوکی به عنوان بخشی از آماده سازی مواد غذایی. این فقط یک مثال از چگونگی ظهور بیماری های عفونی می تواند پرش گونه به انسان," او اضافه می کند.

گلن Wortmann از بیماری های عفونی در MedStar مرکز بیمارستان واشنگتن در واشنگتن دی سی می گوید: "این فیلم ارائه محتمل سری از وقایع" بر اساس آنچه ما در مورد چگونه ویروس ها احتمالا می تواند پرش از حیوانات به انسان است.

پیدا کردن افراد آلوده

هنگامی که شیوع مشکوک است در این فیلم به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از اعزام آموزش سربازان از این بیماری همه گیر سرویس اطلاعاتی (EIS) به شیوع مناطق سعی در شناسایی افراد مبتلا به این بیماری عفونی جدید و مجموعه در حال حرکت کنترل بیماری پروتکل برای جلوگیری از شیوع بیماری است. EIS واقعی سازمان و فیلم تصویر از کارکنان آن را بدست آورده و ستایش برای دقت از متخصصان ما مصاحبه. به مقامات بهداشت عمومی در این فیلم شناسایی موارد بالقوه و خوشه هایی از مردم با علائم مشابه پیگیری که در آن کسانی که مردم تا به حال سفر ردیابی افراد در تماس با آن دسته از افراد آلوده و منزوی کردن بیمار و در معرض.

"این است که بسیار سازگار با استاندارد اپيدميولوژيک اصول و شیوه های می گوید:" ترزا Madaline سلامت-مراقبت اپیدمیولوژی در فیور نظام سلامت در شهر نیویورک که اشاره می کند که وجود دارد این است که "همیشه یک حس فوریت" در شناسایی و به درستی پاسخ به هر گونه پاتوژن در حال ظهور.

"چه دقیق حرفه ای و صمیمیت کارکنان در EIS در CDC می گوید:" ویلیام Hanage دانشیار اپیدمیولوژی در دانشگاه هاروارد T. H. Chan دانشکده بهداشت عمومی. "این افراد در حال خستگی ناپذیر و من واقعا افتخار است که چند تن از دانش آموزان سابق رفت و به خدمت در EIS. آن هم نه به خصوص فریبنده کار برای همه اهمیت آن و کیت وینسلت را قطاری که." (وینسلت را اپیدمیولوژی شخصیت, که با این نسخهها کار برای EIS, می شود بیمار در این زمینه در اوایل شیوع و درمان در یک توده درمانگاه که در آن تعدادی از بیماران مبتلا به ضعف منابع.)

چگونه یک ویروس جدید گسترش یابد ؟

"Fomite" است اغلب شنیده واژگان کلمه اما صحبت در این فیلم — و آن را بحرانی اصطلاح در زبان ویژه از اپيدميولوژيستها به عنوان آنها ارزیابی شیوع بالقوه به گسترش است.

این اصطلاح اشاره به یک شی است که اگر لمس توسط یک فرد آلوده می تواند هاربر پاتوژن آنها حمل و تصویب آنها را به یک فرد جدید. فیلم نشانی از یک کار خوب توضیح آنچه یک fomite است می گوید Wortmann.

"من فکر می کنم این فیلم برجسته های مختلف 'لمس نقاط است که می تواند در خدمت به عنوان fomites" او می گوید: — برای مثال یک صفحه نمایش لمسی برای سفارش در یک رستوران—لمس Paltrow سرور پس از دست زدن به Paltrow کارت اعتباری و یک مدرسه ابتدایی درب را لمس Paltrow پسر.

"همه کسانی که در سطوح پناه ویروس ها پس از آن می تواند منتقل شود به هر کس دیگری لمس می کند می گوید:" Wortmann "که برجسته نیاز به شستن دست یکی."

اما سرعت انتقال و برخی از مسیرهای نشان داده شد و نه به طور کامل و دقیق یادداشت اپیدمیولوژی Madaline. برای مثال در این فیلم نکات که در روز Paltrow قرارداد virus او بازدیدکننده داشته است یک کازینو در ضربات تاس و لمس یک کاسه آجیل که تبدیل به "fomites" است که گسترش این ویروس به دیگران است.

کارشناسان ما می گویند Paltrow لزوما نمی تواند قادر به انتقال ویروس است که به سرعت پس از تبدیل شدن به آلوده. "آن را برخی از زمان — حداقل روز — برای ریختن این ویروس از دستگاه تنفسی و یا بزاق می گوید:" Madaline.

قبل از انتقال رخ می دهد می گوید: Amesh Adalja ارشد پژوهشگر در دانشگاه جانز هاپکینز مرکز بهداشت امنیتی و داوطلب سخنگوی انجمن عفونی آمریکا یک ویروس است که وارد سلول ها در بدن نیاز به ایجاد بسیاری از نسخه هایی از خود است که آن را به یک آستانه می رسد که فعال شدن سیستم ایمنی بدن شروع به سرفه و عطسه.

برای رمان coronavirus در چین او می گوید: در این دوره از زمان قبل از انتقال است که ممکن است به دنبال مانند پنج تا شش روز است.

کنترل عفونت برای سلامت کارگران

در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی در برابر قرارداد یک ویروس بسیار مهم است برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و کارگران آزمایشگاه. Madaline اشاره می کند که "در برخی از صحنه های" بهداشت و درمان-مراقبت از کارگران در فیلم "عینک تجهیزات حفاظت فردی [PPE] همان چیزی است که ما به طور معمول انجام دهید هنگامی که مراقبت از یک بیمار که یک برنامه به طور بالقوه انتقال بیماری است."

اما در موارد دیگر که این مورد نیست. یک راهبه مراقبت از بیماران در فرودگاه درمانگاه می پوشد تنها دستکش و ماسک به عنوان محافظ لباس. که همچنین چگونه وینسلت را اپیدمیولوژی شخصیت محافظت از خودش در اوایل حرکت می کند هنگامی که او سراسیمه به پیدا کردن یک فرد آلوده او دستور داد به یک اتوبوس.

Wortmann اشاره می کند که "با شیوع آن دشوار خواهد بود برای همه و مراقبت های بهداشتی کارگران را [به طور کامل] حفظ مناسب پیشگیری از عفونت اقدامات و من فکر می کنم این فیلم را به رسمیت می شناسد که این فاصله است."

دفن

این فیلم نشان می دهد برخی از ویروس قربانیان دفن شده در گورهای دسته جمعی. Madaline می گوید: جمله "گور می تواند در شیوع تنظیمات زمانی که توانایی به سرعت دفن متوفی بیش از سردخانه و کفن قابلیت و یا زمانی که دفن خود را در معرض خطر فعالیت برای انتقال بيماري." در طول شیوع بیماری ابولا از 2014-2015 در غرب آفریقا و زمان شیوع بیماری در کنگو دفن شیوه های تغییر کرده به این دلیل که بدن از کسی که می میرد از ابولا بسیار مسری است.

توسعه واکسن

راه توسعه واکسن به تصویر کشیده شده در این فیلم خیلی واقع بینانه می گوید Madaline. دانشمند آزمایش واکسن نامزدها در پستانداران در فیلم inoculates خودش را به اثبات واکسن کار می کند و می گوید که دکتر بری مارشال تلقيح خود را با هلیکوباکتر پیلوری برای اثبات آن به علت زخم معده و برنده جایزه نوبل برای کار خود را در سال 2005.

در حالی که این درست است از مارشال "همان اقدام برای توسعه واکسن می تواند موثر باشد و یا امن می گوید:" Madaline. "اثربخشی و ایمنی این واکسن باید در تاسیس چند نفر, نه فقط یک نفر."

عفونت رای

در یک زن و شوهر از نقاط سرایتاپیدیولوژی در این فیلم بحث در مورد آنچه ویروس " "R0" (تلفظ R-صفر) و یا نرخ باروری است. R0 اشاره به متوسط تعداد افراد آلوده توسط یک فرد بیمار و R0 در سرایت صعود به عنوان فیلم پیشرفت می کند.

این واقعیت که فیلم اسکریپت اشاره R0 عامل است و به علاوه می گویند متخصصان. "از زمان شیوع است و امیدوارم با کمک مردم درک مفهوم R0 کمی بهتر می گوید Hanage "مردمی باید قادر به درک کنند که اگر مردم شروع به تلاش برای اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از انتقال" او می گوید: "این تعداد کاهش ممکن است به عنوان آن را برای سارس است که چگونه آن را شکست داد."

چه کار کرده است ؟ Hanage می گوید دست و بهداشت و آگاهی بیشتر از خطر عفونت و مطمئن شوید که مردم اقدامات برای جلوگیری از انتقال به دیگران اگر آنها بیمار قرار می گیرند.


Fran Kritz سلامت سیاست خبرنگار مستقر در واشنگتن کار خود را به نظر می رسد در واشنگتن پست و قیصر سلامت نیوز. پیدا کردن او در توییتر: @fkritz.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن