واقعیت را بررسی کنید: تهمت ادعای آمریکا تست برای Coronavirus ترین سرانه — آن را

بزرگنمایی این تصویر مراقبت های بهداشتی حرفه ای آماده برای صفحه نمایش مردم برای coronavirus در تست سا

توسط MINERALNEWS در 15 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

مراقبت های بهداشتی حرفه ای آماده برای صفحه نمایش مردم برای coronavirus در تست سایت در شهر فینیکس, آریزونا. مسیحی پترسن/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مسیحی پترسن/گتی ایماژ

در طول شب پنج شنبه جلسه توجیهی با کروناویروس نیروی کار رئیس جمهور تهمت تکرار یک ادعا می کنند که ایالات متحده انجام داده است آزمایش های بیشتری برای سرایت در یک سرانه اساس از هر کشور دیگر.

"ما در حال حاضر انجام بیش از 100.000 coronavirus آزمون در روز" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "این بیش از 100,000 آزمون در روز است. و این دقیق آزمون و آنها به سرعت در حال حرکت است که بیش از هر کشور دیگری در جهان هر دو از نظر خام تعداد و همچنین در سرانه اساس است."

در حالی که ایالات متحده بهبود یافته آن تست تعداد قابل توجهی از آن هنوز هم عقب آلمان و کره جنوبی به عنوان مثال از نظر سرانه تست.

در طول چهار جلسه معاون رئیس جمهور پنس گفت: بیش از 1.2 میلیون آزمایشات انجام شده بر روی آمریکایی ها. با توجه به جمعیت ایالات متحده آمریکا (در حدود 327 میلیون) که تقریبا یک در هر 273 نفر به عنوان از آوریل 2.

که بهتر تست سرانه رای از انگلستان است که آزمایش در حدود یک در هر 404 مردم است. (انگلستان جمعیت است که حدود 66 میلیون و آن را مورد آزمایش قرار 163,194 مردم است.)

کره جنوبی با جمعیت آن 51.5 میلیون دلار انجام داده است 431,743 آزمون با توجه به کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. که در حدود یک در هر 119 نفر است.

آلمان انجام داده است حتی بهتر است.این آزمایش در مورد یک-در-90 مردم — 918,460 با جمعیت 82.8 میلیون. آلمان نیز اتفاق می افتد به یکی از پایین ترین نرخ مرگ و میر از COVID-19.

با 581,232 تست های انجام شده با توجه به وزارت بهداشت و درمان و جمعیت حدود 60.5 میلیون, ایتالیا, تست سرانه است در تاریخ همتراز با کره جنوبی — در حدود یک در هر 104.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب